- 2217 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
AVUÇLARIM KANIYOR
Acılar ile yoğrulmuş insanlar nesiler boyu her yürekte bir acı hikâye var. Kimi anlatırken yıllanmış acısını gözyaşlarına boğulur güzellikler acılara göre daha kolay unutuluyor galiba. Acılar bir şeklide yer ediyor ve iz bırakıyor. Dostluklar hiç uğruna heba ediliyor insanın inanç duygusu gün geçtikçe yok oluyor bak anne avuçlarım kanıyor görüyor musun? Yıllardır avuçlarıma bırakılan acılardan sanırım akıllandım derken acı bir şekilde anladım hayat ve dostluklar çok ucuzmuş. İnanç duvarlarım bir bir yıkılıyor üzerime kalmamış yaslanabileceğim bir ağaç ….
Sevgilerden ise hiç bahsetmesem anne benim kaderime her zaman vefası eksik bir yar düşmedi mi şimdi neden değişsin ki kaderim? Ne zaman bir fidan yeşermeye yüz tuttuysa ayaklar altında ezilmedi mi? Söyle be anne nasıl cesaret edeyim açayım yüreğime avuçlarımda kanamalı acıları biriktirirken….
Eskiden gizlerdim gözlerimden akan nehirleri ama şimdi gizlenmiyor şelaleler. Hani derler ya kadının en güçlü silahı gözyaşı diye külliyen yalanmış be anne artık silenin dahi olmuyor yakmıyor can dediğinin yüreğine sadece seyrediyor umarsızca. Geceler tat vermiyor artık ne ay ne de yıldızlar parlamıyor artık sanki onlarda ben gibi evrene kırgın olmuyor be anne olmuyor sahte gülümsemeler ile geçmiyor ömür geçmiyor işte annem….
Nefesiyle yazıma renk katan sevgili dostum Yağız’a teşekkür ederim....
YORUMLAR
Yazı kısa; ama içinde çok şey barındırmış... Tıpkı, minicik şirin bir evin, eşyaları sığdırmakla kalmayıp, hayalleri, anıları, geçmişi, geleceği de sığdırması gibi...
Dostluk kavramını ele almak isterim çok kısa... Biraz da biz insanlardan kaynaklı bence. Öyle ki; eskiler bir insana "Dost" demek için onlarca test uygularken, şimdilerde uzaktan uzağa kankalıklar, dostluklar oluşmaya başladı. Tabii buna bağlı olarak hayal kırıklıkları...
Hepimiz yaşadık bu duyguları... Yazınız anımsattı...
Tebrikler...
Selamlar...
yaşamın acıları,vefasız aşkları,kanayan yüreğin hicranları oldukça güzel bir yazı ile anlatılmakta.aslında çok güzel bir serebst şiir kıvamında.
fon ve yorumun güzelliğinde duygu sağnağı yazı bizide aldı aldı uzaklara taşıdı.
buruk bir haz doldu yüreğime yüreklerden..
kutlarım kalemi ve yorumu.
Dostluklar hiç uğruna heba ediliyor insanın inanç duygusu gün geçtikçe yok oluyor bak anne avuçlarım kanıyor görüyor musun?
Malesef çok doğru, ben şimdiye kadar kime canım dedimse canın çıksın dediler güvenim kalmadı kimseye, naif yüreğim herkese baş eğdi dostluk adına , ama karşılık olarak vefasızlıkla döndü bana. İşte böyle insan kime canım deyip sarılacağını bilemez oldu. Heryer riya ne kadar yazık değilmi melek yüreklim. Senin ellerin kanamış benim yüreğim kanıyor dost adına. Okuyan kardeşimizde hakkını vererek okumuş onunda yüreğine sağlık. Onada selamlar.
Hayırlı ramazanlar bitanem. Sevgiler Selamlar..Allaha emanet ol...
emine erdem tarafından 7/19/2012 10:33:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
NURCAN CANDAR UYGUR
emine erdem
Seni çok seviyorum...........
Çok güzel, anlamlı ve günümüz insanının iç ahvalini izhar eden güzide bir nesir olmuş. İnsan olmamız hasebiyle, şerre ve şirke meyyal bir bir fıtrata haiz halk edilmişiz. İyi insan her zaman iyilik ihsanında bulunan demek değildir, akabinde özür ve aff dileyendir.
Tebriklerimle.