Hayat, Muhammedin (sav) Hira'dan...
Bu hayat ve içinde olanlara şaşırma...
Bırak ne olacaksa olsun!
İnanç ve umudun en büyük korumandır. Sevgin, en büyük şifan olup herkesi iyileştirecektir.
Bu evrende sevgiden başka olağanüstü birşey tanımıyorum ben... Bu hep böyleydi aslında ama insan göremez nefsinden... Madde alemine dalar ve görmezden gelir bir çok şeyi... Savaşır, yaralanır, başarır, gözü de döner! Herşey insan başına bu hayatta. Maksatım eleştirmek değil ’iyilik yap denize at’ demişler benim de bu yazım bir çok insanın aklında bir yeniliğe sebep olur, görüşü değişir.
Farkındalık,
Tüm iyi niyetlerimle...
’aman bıktım, yaşamak istemiyorum’ demeyin. ne zor şartlar altında insanlar Elif gibi dimdik ayaktalar...
Şükür nedir bilir misin?
İhtiyacımız olan şey avuçlarımızın içinde, kendi elimizde... Zira insanoğlu dayanamaz, zayıftır çünkü hemen ölüvermek ister ki Tanrı bizi büyüte büyüte, neşeyi, acıyı vere vere öldürüyor...
Ölüm bize her an yakın lakin biz bilemeyiz. ’Âl-i İmrân / 145 Allah’ın izni olmadıkça hiç kimseye ölmek yoktur.’
Her gününüzü son günmüş gibi, içinizden geldiği gibi yaşayın. Söyleyecek bir sözünüz varsa tutmayın içinizde. Kimse kimsenin mecburi istikameti değil bu hayatta. Yol alan kalptir... O nasıl istiyorsa öyle olmalı. Herkes üzerine düşen görevi yaparsa cennet olur her yer...
Kaldır art niyeti aradan, nefsinin hasedine yenilme!
Ve en çok kendine özlem duy!
Peki ya aşk nerde, gerçek aşk diyorsunuz...
İçinizdekileri okur gibiyim...
Sen zaten aşk’sın lakin dünyevi aşkınıda bulacaksın.
Yalnızlık Allah’a mahsus.
Biz sevmekten vazgeçersek e bizi de kim neylesin...
Gizli ve açık olan herşeyi Allah bilir.
Bizler ise seçimlerimizden ibaretiz... Doğru olanı seçtikçe kazanırız. Bazı zamanlarda hakikat belirginleşir çok şey yaşarsın iyi, kötü ama ders niteliğindedir sonucu...
Bilinmezliğin içinde, kıyısında, köşesinde hepimiz bir yerlerdeyiz... Görünmez iplerle bağlıyız birbirimize...
Umutlarına, hayallerine, kalbine tutun!
Onlar varsa sende varsın, yoksa sende yoksun.
Çünkü;
Hayat, Muhammedin (s.a.v) Hira’dan hayatın merkezine indirdiği cümlelerin oluşturduğu yankıdır...
O’nun yolunun tozu olmaktır...
Hiç olmaktır!
Sıfır olmaktır!
Mümkün müdür?
Yaradanın adıyla kalbin sahibini OKU!
Aklını kalbinle bir bil OKU!
Bilgelik bilmekte değil,
neyi ne için bilmediğini bilerek OKU!
Tüm Evren’e iyi dileklerimi gönderiyorum... Onunda bir kalbi var!
Hepimiz biriz.
İnandığınız yol olun, dileğimdir...
Aşk’la