- 615 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
..........
Lütfen Allahım çıkar artık şu sopanı gör şu adaletsizliği artık...Bunu yapanlar senin adını kullanıyor...revamı bu insana...ya...karmakarışık hale getiriyorlar her şeyi laf salatası içinde gerçekleri saptırıyorlar...acaba kendileri inanıyor mu ki bütün bu söylediklerine ...yapmayın ya siz kimi kandırıyorsunuz...Kendimden çoktan vazgeçtim..ama...Boşver ya...
Kaç gündür uyku u yumadım...Bütün bir kış nasıl geçti onu bir ben bilirim.Anne olarak v ar olmanın dayanılmaz ağırlığı...birde adaletsizlikle birleşince ortaya ortaya salya sümük ağlayan anneler çıkıyor...Artık güllü yasinleri ezbere biliyorum...Bu sene okumadım...Ah Ahmet Bey Ah..Hani geçen gece öğretmen evinde "Tamam ya okuyup durma artık bu güllü yasini bu sene ben dua edeceğim."Hatta dualarının kabulu ile bir kaç olayda anlatmıştın..Hatta hepimiz gülmekten patlamıştık...Bak aklıma geldi gene güldüm...Eğer kaza ile sonuç iyi gelirse yandın kardeşim...Bundan sonra hemen kapat dersaneni üfürüğü kuvvetli hoca olarak inan yeni bir işe başlıyacaksın...Sen dua ettiğin için yine de az da olsa umudum var...Öf ya öffff..çok üzgünüm...Ağlamalarım sadece bu pis işlere ya, ayıp bir şey yapıyorsanız adam gibi saklayın ya..Artık ar damarınızda kalmamış,utanmada yok Allahım yarabbim biz ne günlere geldik yaa..
Şimdi sonuçları bekliyoruz..tabi ki yine umutlar başka bahara gibi görünüyor...Bütün bu gerginliğim,n içinde beni mutlu eden olay kızımın mutsuz olmaması"Boşver anne ya biz kpss de kaşarlandık artık"Aman kızım sen iyi ol...bir de sana üzülmeyeyim...
YORUMLAR
Keşke ömrümüz çok uzun olsaydı kpss'ye tekrar tekrar hazırlanmaya umut olurdu;''LAKİN ÇOK KISA BİR MESAFE VE YOLLAR PATİKA'' Bu yolda düşersin çünkü okadar yolcu var ki ve yol çok dar her defasında yolcu sayısı artıyor ve düşenler kan revan içinde kalıyor,tekrar aynı yoldan ne çıkabiliyor ne de aynı yola devam edebiliyor.umutsuzluklar diyarında umut aramak gibi...güzel yazmışsınız,kutlarım.
Yav ben buna yorum yazmıştım
Nereye gitti benim yorumummmmm.
Neyse yeniden yazıyorum.
Benim tanıdığım pek çok kişi - ki çoğu öğrencim- işte bu kpss nin mağduru durumundalar. Bu sorun öyle bir şey ki güllü yasin değil bir ton güllü lokum ya da gül reçeli yeseniz yine de halledilecek gibi değil...Hele de her evli çiftten en az üç çocuk isteniyorsa bu , her sene kapss mağdurlarına milyonlarcasının ekleneceği anlamına gelir.
Ama..başka bir sistem de düşünemiyorum ben...Bunun yerine mülakat sistemini getirecek olsalar iş daha da çığırından çıkacak.
Bir şey daha: Kpss nin mucidi bunlar değil.: Ecevit..Yılmaz..Bahçeli üçlüsü çıkarmış bu kpss yi...Velhasılı onlar kaka yapmış..Bunlar da üzerine tüy dikmiş.
Bu sorun nasıl aşılır: Vallahi bilmiyorum. Bilen varsa beri gelsin.
Selam ve sevgilerimle.
Ortaöğretim mezunlarından tercih yapan aday sayısı 279 bin 448, kontenjan sayısı 2 bin 874, yerleşen aday sayısı 2 bin 865, boş kalan kontenjan sayısı 9; ön lisans mezunlarından tercih yapan aday sayısı 172 bin 379, kontenjan sayısı 4 bin 776, yerleşen aday sayısı 4 bin 650, boş kalan kontenjan sayısı 126; lisans mezunlarından tercih yapan aday sayısı 154 bin 157, kontenjan sayısı 9 bin 832, yerleşen aday sayısı 9 bin 432 ve boş kalan kontenjan sayısı ise 400 ... "Oğlum bak git" diyaloğunun soru olduğu bir sınavdan hangi YETİŞKİN ELEMANI SEÇECEKLER? BOŞVERSENE, AKP Lİ BELEDİYE BAŞKANI HAKİMLİK SINAVINI BİRİNCİ OLARAK, KARISI DA İKİNCİ OLARAK KAZANMIŞ... Allah kolaylık versin... Kime isterse, ona... Allah'ın işine de karışılmaz ki... Bu memleketin başına bunları tebelleş ettiğine göre vardır bir bildiği... Neymiş efendim: lisans mezunlarından 155 bin kişi tercih yapmış, 9 bin beşyüz kişi kazanmış... ALLAH, SEVGİLİ KIZIMIZIN YARDIMCISI OLSUN... SELAM VE SAYGILAR.