- 1210 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
*****---SEVMEK KURAMININ ÖNCÜ KADIN ŞAİRİNDEN SÖZLER...---*****
Sevmek...İnsanı bir nebze empati etme ve karşı cinsi anlama çabalarının yolundan en kuvvetlisidir...
İşte insan bunun mihrakında süzer kendini...
Fuzuliye sordukları gibi...
"Sevmekmidir iyi olan,sevilmekmi?..."
"Sevmek...Çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın..."
Sevgine,Sevildiğini(eğer seviliyorsan)sorma...
Kelimeler bu çağda yalancıdır...
Gözler en iyi anlamları,en gizli sırları saklayamazlar...Çünkü gözler saydam bir perdeyle kendini örtmeye çalışsada çırılçıplaktır...
Sevmek...Birine yüreğini vermektir...Yüreğimiz zaten sevdalanıncaya kadar bizde emanet gibi yaşar...Sevmek yürek verme çabasıdır iştiyak edecek olursak...Seversin...Anahtardır yürek...Kendi benliğinin kilidi uymaz...Çok,çok sevdiğin sevgine uyar...Yüreğin onun...Onun yüreği senindir...
ADINDADIR YÜREK...AMA ONA AİTTİR ARTIK...
Sevmek...Benliğine yeni bir can katmaktır...Yalnız ruha arkadaş bulmaktır...
Sevmekki...Allah katında bir kat daha yükselmektir...
Hayat boyunca yalnız kalmak günahtır çünkü...
Sevmeli insan...Çok sevmeli...
Ama en önemlisi,hakedene vermeli sevgisini...
Gerçek aşk ki bir kere olur...Anı çok diye biten bir ilişkiyi gerçek aşk diye yorumlayamazsın...
Gerçek aşk ebedidir çünkü...
Sevmekki herşeyden ötedir...Bitebilirde,bitmeyebilirde...Sana kalmış...
Ama işte sevmek,yaşam mücadelesinin,aşk durağıdır...
SEVMEKTE BİR AŞKTIR!!!...
YORUMLAR
Nekadar çok doğru şeyler yazmışsınız Şairi - Sinem. Yalnız doğru da değil, son derece anlamlı ve mantıklı, "olamz sa - olmaz" deyimi gibi gerekli olanlar. "Ne kadar çabuk ve hızlı yaşamışsınız bütün bunları" diyesi geliyor insanın. En iyisi daha fazla yazmayı uzatmamak. Çünkü bana yazacak başka birşey bırakmamısınız. Yazdıklarınızın hepsi de doğru, kendim düşünüp yazmışımcasına onaylıyorum.
Allah sizi kem göz ve kötü nazarlardan korusun, sonsuzluk kadar güzel yürek sesi Sinem hanım. Çokça taktir ve tebriklerimle. Kemal Polt
((Eftelya))
Gönülden kutlarım can,içten sevmek kelimesini ne gzel tanımlamışsın....Gözler zaten yüreğin aynasıdır.O gözlerde her şey görünür.Sevmek te her iki yürek özselse birbirleriyel.Artık o sevgi kilitlenmiştir birbirleriyle yıkılmaz bir duvardır.Onu yakalayanlara ne mutlu...
Sevgim sevgin olsun can,sevgilerimle..