- 979 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KOV İÇİNDEKİ MUTSUZLUĞU
Soğuk ve yağmurlu bir gecede seni düşünüyorum ter kokan yatağımda her çakan şimşek gök gürültüsünün mü , içimdeki mutsuzluk patlamalarının ateşleyicisi mi bilemiyorum.
Yağmur damlaları sanki içimdeki patlamaları hissetmiş gece kondumun kiremitlerin de adeta mutluluk dansı yapıyor içimdeki kasveti dağıtabilmek için.
Ama ne çare ki bu uzun soğuk kış geceleri sanki sabahı kovalamış bitmek bilmiyor, hüzün kasvet bedenime ruhuma beynime sahip olmuş, neden mi ? tek sebebi var o da benim yalnızlığım ve mutsuzluğum.
Yalnızlık benim kaderim , hayatım boyunca yalnızlığın esareti hep sardı hiç bırakmadı beni, bırakmayacak ta , sanki beraber doğduk ikiz kardeşim gibi, beraberde göçeceğiz bu dünyadan.
Umudun olmadığı yerde mutsuzluk en yakın can arkadaşı oluyor insana hiç mi hiç bırakmıyor seni, ne yaşamında ne uykunda benliğini vücudunu sarıyor sanki bir sevgili gibi hiç bırakmıyor .
İşte benimde sevgilim can yoldaşım mutsuzluğum , ben yaşamı hep sevgiyle kucakladım, yaşamsa bana hep bencil kaldı mutsuzluğuma ağladığım günlerde oldu, uzun soğuk ve yalnız gecelerde , elime ne geçti kocaman bir hiç bende şunu düşündüm acaba hayat tarzımı mı değiştirmeliyim evet evet en doğrusu bu, aniden mutsuzluğu koluma takıp başkalarının mutluluklarını seyrederek hayatımı güzelleştirmeyi kendime hedef seçtim ve başaracağım , başarmalıyım bir de kötümserliği bıraktım bir kenara , dünyada bunca insan var benim dışımda herkes mutluda şansızlıklar ve mutsuzluklar bana mı yapışmış herhalde ben mutlu insanları takip etmekten mutsuz olanları gözden kaçırmışım , ne büyük bir hata değil mi, mantıklı düşününce dudaklarımdan şu cümleler dökülüyor hadi ya git işine mutlu olmaya bak bir sen misin bu dünyada mutsuzlukla sevgili olan git evine çıkar tel dolabından kuru soğanını vur yumruğunu üstüne, böl ekmeğini olmasa da olur ya varsa da KOY YANINA BİRAZ YEŞİL ZEYTİNİNİ doyur karnını, hele bir de sağlığın yerindeyse ciğerlerine oksijen doldura biliyorsan , kalbin sevgiyle atıyorsa bu dünyanın en zengini sensin ve kardeşim..!
Hele o güzel yüreğinle tüm insanlara doğadaki tüm canlılara, cansızlara, kötülüklere güz<ellikle, karşılıksızca sevgiyle baka biliyorsan ne mutlu sana , çünkü senin içindeki sevgi ve güzellikler dünyadaki hiçbir zenginlikten küçük değil hatta kocaman bir dağ gibidir bunu hiç bir zaman unutmayalım ki mutsuzluklarımızı dünyamızda barındır mayalım, arındırarak sevgi yumağına dönüştürelim.!
Recep Dirilen
21/06/2012 saat:15:00