- 626 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU BİZİM SAVAŞIMIZ DEĞİL
BU BİZİM SAVAŞIMIZ DEĞİL
Bir zamanlar devlet başkanlarımızın birlikte tatil yapacakları kadar samimi bir ülkeyken, aniden düşman olduğumuz bir ülkedir Suriye.
Ne olduğunu bittiğini anlayamadan sırf bazı büyük (!) devletler öyle istiyor diye düşman olduğumuz bir ülkedir Suriye.
Belki hiçbir zaman bize gerçek bir dost olmamıştır, belki yıllardır terörü desteklemiş, ve hala desteklemektedir.
Ve PKK Suriye’ye de hiç saldırmamıştır.
Ama halkı bize düşman değil, dost olan bir ülkedir Suriye.
Sırf ABD, İsrail vs gibi devletler istiyor diye düşman olmamızın mantığını bu ülkede anlayabilen var mıdır ?
Adı geçen ülkelerinin Suriye’den ne istediğini tam olarak anlayan var mıdır ?
Sırf İsrail huzur bulsun diye koskoca Irak, kan gölüne dönmedi mi ?
Şimdi ne diye hala onların güdümündeyiz ?
İsrail Huzur bulsun diye Suriye’de kaç gündür kardeş kanı akıyor, Esed devrilsin diye sürekli muhalifler destekleniyor, bu adi ve kirli oyuna biz neden hala ortak oluyoruz ?
Esed için ortaya atılan iddiaların ne kadarı doğru bunu tartışabiliriz, kendi halkına yaklaşımı noktasında halkına yardımcı olmak ta isteyebiliriz.
Ama bunu başka bir ülkenin toprak bütünlüğünü ihlal edici nitelikte değil, savaş çığırtkanlarının güdümüne girerek hiç değil, tavsiye niteliğinde yapabiliriz, çünkü Suriye bağımsız bir devlettir, küçüktür belki ama özgür bir ülkedir.
Arkamıza PKK’yı açıkça destekleyen ülkelerin rüzgarını alarak, karşımıza Rusya, Çin, İran gibi hem güçlü hem de ciddi ilişkilerimiz olan ülkeleri almak sizce akıllıca bir iş midir ?
Yahu Allah Aşkına bu kirli oyunda bizim ne işimiz var ?
Bu savaş bizim savaşımız mı ?
Bir savaşta önce Müslümanın yanında olmalı değil miyiz ?
Ne oldu bitti bir anda Suriye bizim düşmanımız oldu ?
Buradan etkili ve yetkili kişileri sakin davranmaları konusunda uyarıyoruz, bu millet savaş ve acı istemiyor anlayabildiniz mi ?
Büyük devlet olmak elbette intikam almak demektir buna lafımız yok, ama savaş boyalarını sürünüp birileri istiyor diye bir yerlere saldırmak, maceraya atılmak zamanı değildir şimdi.
Meseleyi akıllıca halledip, uçağımızın parasını alıp, bu işe fazla karışmamak bizce en mantıklı olanıdır.
Gereğinden fazla taraf olduk zaten, bertaraf olmadan bu işin içinden çekilmek zorundayız, bu kadar aktif olmak bize zarar veriyor gördüğünüz gibi ( düşürülen uçak )
Bu bizim savaşımız değil, kendimize gelelim artık.
YORUMLAR
Aynen size katılıyorum.
Bu savaş, asla bizim savaşımız olamaz.
Bu savaş güçlülerin Ortadoğu'yu sömürme savaşıdır.
Çıkar savaşıdır, zenginliklere el koyma savaşıdır.
Bu mesele asla bizim milli meselemiz değildir.
Bu savaş bize hiçbir şey kazandırmaz, aksine çok şey kaybettirir.
Umulur ki, şahsi hırs ve menfaatler için, millet zor durumda bırakılmaz.
Yazınızı beğenerek okudum. Tebrik eder, saygılarımı sunarım.