- 1151 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
SAHİ BİZ KİMİZ SİZ KİM OLDUĞUNUZU SANIYORSUNUZ?
1877-1878 osmanlı rus harbi,rumi takfim 1293 ü gösterdiği için 93 harbide diyorlar.
o savaştan sonra rus çarı II.alexsander’in zulmünden kaçan atalarımız,
bu topraklara göçmüşler. tabi geride bir medeniyet,bir tarih ve bir servet bırakarak.
kimileri toplu olark devletin gösterdiği yere yeniden bir köy inşa ederek yerleşmişler.
kimileri kabile olarak bir kürt köyüne yerleşmişler.bir kısmıda yanlız düşmüş onlarda rastladıkları herhangi bir kürt köyüne yerleşmişler.tabi sonraları kominist rejimden kaçan milyonlarca türk akın etti bu topraklara.
bu kürt köylerine yerleşen türkler zaman zama medeniyetlerini,bazılarıda dillerini bile unuttular. ve bir birlerinden kız aldı,kız verdiler,akraba oldular.
benim bir halam kürtle evli onun cocuklarını kendi içlerinde akrabalarıyla evlendirdiler. derken koca bir aşirat olmuşlar.
bir kardeşim kürt imamla evli, kayseriye yerleşmişler,çocukları kürtçe bilmiyor.
iki gelinşm var ikside kürt kızıdır.
burada kürtler bize acem diyorlar.
acemin kuranıkerimdeki anlamı arapça bilmeyen (arap olmayan) dır(vel nezzel nahu b-dil ac-emin. şuara suresi 198. ayet)
buradaki anlamı ise iran şiyası dır. bu biz sunni türklerini çok incitiyor dostlar.
bir şey daha bizi incitiyor. batı illerine gittiğimiz zaman kürt diyorlar dolayısıyla PKK lısın deyip ev vermiyorlar,dışlıyorlarve hor görüyorlar.
amcaoğlu kuşadasında yaşıyor,kızını orada birisiyle evlendirmiş.düyünde bunlar PKK lıdır vurun bunlara demişler,linçten zor kurtarmışlar çocukları.
başka bir dostum ığdır dan ağrıya geliyor diyarbakır otobüsüne binmiş, mavin kürtce birşey sormuş,bizimkde ben kürtçe bilmiyorum demiş.senmisin kürtçe bilmeyen başlamış azarlamaya adamı ne biçim ağrılı sın kürtçe bilmiyorsun,siz satılmış birer ajansınız,adam korkudan ses bile çıkaramamış. ensonunda adamı düzün ortasında indirmiş otobüsten.
şimdi buradan soruyorum değerli dostlar.
bizi egede linç eden zihniyetle, doğuda kürtçe bilmiyor diye otobüsten atan zihniyet arasında ne fark var?
ve yine soruyorum .
sahi biz kimiz siz kim olduğunuzu sanıyorsunuz?
elhemdülillah müslümanız
tek ırkımız var.LAİLAHEİLLALLAH MUHAMMD-ÜN RAÜLALLAH.
27.06.2012
cevdet altay
YORUMLAR
Biz Türk Milleti olarak vatanımızı bir ibadet aşkıyla sevdiğimiz müddetçe bu topraklar üzerinde hesapları olanlar emellerine ulaşamayacaklar.Kenetlenmeyi bilen.
Tek yumruk olan.
Yüreği vatan sevgisiyle dolmuş,kalbi imanla çarpan dünyadaki en üstün vasıfları üzerlerinde taşıyan Türk Milleti İslam’ın bayraktarlığını yapmış asil bir millettir.
Dolayısı ile kalbimizde ve beynimizde dinimizden ve tarihimizden kayıplar oluşturmazsak birlikteliğimize ve bütünlüğümüze kimse zarar veremez.
Ancak imanız tahribata uğrar yolumuzdan şaşarsak o zaman ülkemiz ve milletimiz tehlikede demektir
(AVAR)