- 641 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Onur Ünlü Filmler
Onur Ünlü bu güne kadar benim izlediğim en iyi filmleri yöneten bir yönetmendir. Onun ilk filmini Güneşin Oğlu olarak izlemiştim. Sonra bu adama merakım arttı. Ve diğer bütün filmlerini takip etmeye başladım. Eğer benim diğer eleştiri yazılıarımı okuduysanız sıkı bir izleyici olduğumu da anlaöışsınızdır.
Onur Ünlü filmlerinde açıkça bir espri bulamassınız çünkü Onur Ünlü gerçek hayatta böyle esprilerin yapıldığını bilir ve bir filmin gerçek hayatla ilgili olmadan gerçekçi olması gerekir. Bu yüzden onun filmlerinde insanlar absürt davranışlar sergileyerek beni güldürüyorlar. Herkes kara mizahtan hoşlanmaz. Onur Ünlü’nün tek sevmediğim yanı işin bu dünya boyutunu abartması.
Celal Tan ve Ailesi’in Aşırı Acıklı Hikayesi filminde imanın şartlarına saçma denilmiştir. Halbuki Onur Ünlü daha önce Beşinci Boyut, Sırlar Odası gibi filmlerdede yönetmenlik yapmıştı bildiğim kadarıyla. Umarım yanılmıyorumdur. Onur Ünlü’nün dini düşüncesine diyecek lafım yok. Fakat eğer sen bir filmde Dinle alakası olmayan bir karakter yaratmak istiyorsan bunu İman’ın şartlarına saçma dedirterek değilde bunu o adamı küçük düşürecek bir şekilde yapabilirsin.
Çünkü böyle birşey yaptığında çoğu insan yönetmenin vs. yazarın düşüncelerine tam olarak hakim olamaz. Fakat böyle olayda ilk suçlanan şey senaryo olur. Orda kimsenin aklına karakterin dinle alakası olmayışı gelmez.
İşte Onur Ünlü’nün bence gözlemlediğim tek hatası. Eğerki aklınıza farklı bir şey geliyorsa Lütfen yorum yapınız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.