- 883 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
*** VARAK KANATLARDAKİ OYMALI AŞK TOZLARI***
Beni benle bulduğun yamacın kıyılarına bak...Hala bütünlüyormusun beni o yamaç uçurumlarına?...Yoksa sevdana paraşütmü olmak gerekiyor?...Gözler uzaktan pırıltı sunamazlar mı birbirlerine?...Tebessümler aşklanamaz mı ballı iken?...Sorularmı çok acaba?...Soruya soru çıkarıyorum...Her konumun merakısın çünkü...Üstad olarak bilmelisin...Hangi yanılgı olasılığıdır bu?...Hangidir birimi?...Formülünü söyle kendinin...Çöziyim ruh çözeltinin içinde...
Saf ışıkken ben...Hangi renge meftunum?...Onu düşünüyorsun...Ah bencil sevgilim...Beni benle empati yap...Bak bakayım...Hangi rengi seviyorum?...Sana bir ipucu...Aldığın aşk hediyelerindeki meftun edip sevdiğin renginim ben...Bilmecenin %50’sini çözdüm ben...Geri kalanını senden...Hadi bakalım...İşin rast gele...
Ters koltukların önünde aşılmaz camlarımız var..Camlardan sen bana bakarsın...Ben sana...
Kanatlarım pohpohlanırken sevgiye...Varak olmuş şimdi...Hani birine boyun eğer gibi...Ve ben gariban bir peri kalmışım bu diyarda sevgilim...
Son haftalarım Mirzalım...Ömrüm kelebek...Konsa avuca ölüverecek...Sen renklerim,sev sevmelerimsin oysa...Kardelen olmakmı lazım ki sana?...Karı yarıp açmak aşka?...
Beşeri aşk elbet ilahi aşka dönüşür birgün...O zaman ben Leyla diye can veririm...Sen olursun Mecnun sonra...Toprağıma yar,aşkıma ar olursun...Mirzalım...Ben safçayım...Kanatlarımı varakladığından,bana nefret şamarlarını attığından beri...
Zulallerimden daha tatmamışsın...Ki böylesine ön yargının öznesinde takılıp kalırsın,ben şaşkın yüklemimde...Belki sadece 2 bilet satıp biz alacaktık...Kaderin cilvesine zahir olurmu acep?...
Gel artık...Özellerimin özlem demlerine saldın ebni...Sallama çaylar gibi değilim ki hemen aşk demimi salayım...Benim aşkımki deminde kaynamak ister...Suyun aşklarımla sevişir...Bir olur tenleri...Ve tadları dudak payında iz kalır...Az kalır...Uz kalır...Dere tepelerde yerlerini bulamaz...Sesin enerjisine,görüşün sonesine...Daha nasıl nakşedebilirimki?...Kelimeler kafiyesiz,yorumlar kifayetsiz kalır...
Varak kanatlarımı kabart Mirzalım...Titremek istiyorum sana hala...Aşklanmak senle...
Çünkü;
"Con Te partiro... Paesi che non ho mai veduto e vissuto con te, adesso si li vivro. Con te partiro su navi per mari che, io lo so, no, no, non esistono piu,Con te io li rivivro..Con Te partiro ...."
(Elveda zamanı... Seninle gideceğim... Hiç gitmediğim ülkelere gittim ve gördüm seninle,şimdi de oralarda seninle yaşayacağım...Seninle gideceğim gemilerle denizlere ki biliyorum, hayır,hayır, artık yoklar, Elveda deme zamanı...Oralarda yaşayacağım seninle...)
ŞAİR-İ SİNEM-İ GÜZEL(Perizer...)
SİNEM ÖZAŞGIN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.