- 8308 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SANA TUTTUĞUM SEVDAM
Sana sonsuzluk ülkesinin en büyük sevda çağlayanından bir testi sevda getirmekti en yüce hayalim ve bunu kana kana içtiğini görmeyi ne de çok isterdim.
Seni gönül sarayımın en güzel köşesine kondurmayı ve yüce sevgin beni terk etmesin , yakamı bırakmasın diye kapılara kilit üstüne kilit vurdurmayı düşündüm hep.Sonra dedim ki kendi kendime "En güzel kilit gözlerin."Yürekten inandım gözlerine ve sonunda vazgeçtim kilitlerden."Selam sana ey Canan!"demeyi düşlediğim tek insandın önceleri,bir çok prova sonunda dudaklarımın süzülmesine izin vermediği bu sıcacık ifadeyi sakladım kalbimin en kuytu köşesine.Çünkü bunları hal dilimle sunmak sana en güzel,en gerçek olandı.Sözler gökkubbeye yayılınca büyüsünü kaybederdi bizim felsefemizde.Gözlerinden gözlerime kurduğum gül kokulu,gamzeli tebessümlerden oluşan köprüden bırakıverdim;önce insanı cennete uçuran nazarına,oradan içinde olmak için herşeyimi feda edeceğim yüreğine süzülsün diye ,sevgimi.Sana olan hayranlığım, sevgim,bakışım hiç eskimesin; hep ilk günkü gibi saf, heyecanlı ve sonsuz olsun;ab-ı hayat olsun dedim söz verdim içimdeki "ben"e,"biz"e...Hep yüreğimi kaplamandı dileğim,başkası olmasa da ,yüreğimin kocaman kapısı senden sonra açılmamış olmaktan dolayı pas tutsa da gıcırdasa da inan umrumda olmazdı...Sen uzakları yakın edenim, sevgi rehberim, hep desteçim ol istedim.
Seni sonkez görmeyi istiyorum şimdi de.Pek farkında olmasan da uzağız şu dem aramıza dağların çizdiği bir sınırla.Artık "Selam sana ey Canan,selam yüreğimin uzak sevgisi" diyorum içten içe ,hayalin belirince olur olmaz heryerde ve herkeste.
Sana sonkez "Gözlerin!...Beni benden alan bir ah mıdır gözlerin?..." demek geliyor içimden.Neden sonra bir aaah çekiyorum ’ Kim bilir ne zaman?!?!’ cümlesi dökülüyor dudaklarımdan benden izinsiz kopup gelerek.Aslında tüm bunları " Sana tuttuğum sevdamda" gerçekleştirdim bir başıma ,her ne kadar sen farkında olmasanda!...
Ve şu anda yüreğim haykırıyor "Hoşçakal , hep mutlu ol " diye "Asla duyamayacağın duysanda anlamayacağın " sonsuz ve muhteşem sevgiyle.
Masum hayalleri daima sevdalarının tahtına oturtmayı ve asla onlardan vazgeçmemeyi başaranlara....