ELMANIN YARISI OLAMADIK
Seven inSan ’Senin Hatan’ yerine ’Özür DiLerim’ DiyenDir, ’NerDeSin’ Yerine ’ßen ßurdayım’ DiyenDir, ’naSıL yaparSın’ yerine ’neDen yaptıqını anLıyOrum’ DiyenDir, Ve a$k ’ke$ke’ yerine Daima ’iyiKi’ Demektir..
Yine sensiz bir gecedeyim saat sabahın ilk saatleri aslında,ama ben yokluğunu hazmedememişken geçen günleri saymıyorum bile.Takvim yapraklarından söz etmeme gerek yok hiç sanırım.Her yaprağa saklanmış geleceğe dair umutlarım.Ne zaman seni düşünüp bi acı saplansa yüreğime alırım elime kalemimi dökülür teker teker sana dair tüm mısralarım.Hep sensizliği yazıyorum biliyormusun.Çünkü seninle elma gibi bütün olamadıkki.Ya yarım bıraktın beni,yada ya sensizliğe bırakıp içimi çürüttün.Kimseye vermediğim,vermekten sakındığım sevgimi sana verdiğimi sölerdim hep,sende bana bende sen olmasan bile hep seninleyim derdin.Kurduğumuz cümlelerimiz bile bir elmanın iki yarısı olmadığımızı anlatırmış aslında.Ben sensizliğe dair tek bir harf bile kullanmazken,sen gidişime ait yüklediğin sözcükleri sıralamışın bile.Konduramazdım ama sana bensiz olabilceğini düşünmek.Neden diye sorma sakın.Kim ister sevdiği canı olmadan nefes alıp,hayatta kalabilmek.Sen yokken nefes almaya çok çalıştım.Ama derin denizlerin dalgalarında boğulup,yoruldum.Kimse sana benzemiyor bbiliyormusun?Sen gidiceğini anlatmak isterken,senden sonrakiler yanımda sandığım ama hiç sahip olamadığım bir elma çürüğüdüler..Olsaydın şimdi yanımda derdin nasıl sevebildin benden sonra diye,bende derdimki sana sevdiğini sölediğin halde bir başkasının yüreğine girmeye çalışmak ne diye??Hayatın boşluğunda düşceğini hissedip sarılıcağın ben olmalıyken,rahat ettinmi başka tenlere dokunurken? Ben sana hayatımda başrol teklif etmişken,senin tercihindi sevişme sahnelerinde figüran olmak,hemde kalbinde beni taşırken....Dön bi aynaya bak sen değilmiydi aşkı bu kadar basit hale getiren,bizi bizden eden...