- 935 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇUKUROVA TÜYAP KİTAP FUARINDA ŞİİR ve MÜZİK DİNLETİSİ GERÇEKLEŞTİRDİK
19 01 2010
İlk olarak geçen sene katıldığımız Çukurova Tüyap Kitap Fuarı’na bu sene de yine Ayışığı Sanat Merkezi olarak katıldık. Fuarın ikinci günü olan Çarşamba günü, “Şiir ve Müzik Dinletisi” konulu bir etkinlik düzenledik 1 Nolu Konferans Salonunda.
Etkinlik öncesi hem fuar alanında hem de şehir merkezinde duyurusunu geniş bir şekilde yaptığımız etkinlik, ilk olarak Taksim Ayışığı Rasim Oktar Şiir Atölyesinden Şair dostumuz Ruhan Mavruk’un sahne almasıyla başladı. Kısa bir konuşma yaptıktan sonra kitabından bir şiir okuyarak alkışlar eşliğinde dinletisini sonlandırdı. Sonrasında Antep Ayışığı’ndan Şair Kazım Demir kürsüye çıkarak şimdiye kadar çıkmış olan kitaplarından bahsetti. Yine kendi kitabından bir şiiri okuduktan sonra, Mavi Atlasa Kızıl Şeritler Çektik kitabından kavganın şehri İstanbul ile ilgili şiiri okudu ve kürsüyü Adana’dan şair dostumuz Çetin Boğa’ya bıraktı.
Ardından Adana Ayışığı Şiir Atölyesi toplu olarak sahneye çıktı ve daha önceden hazırlamış oldukları dinletiyi sundular izleyicilere. Şiir atölyemiz sahneden inerken salonda bulunanlar onları uzun süre ayakta alkışladılar. Şiir Atölyemizden sonra, çalışmalarını Adana Ayışığı Sanat Merkezi’nde sürdüren ve daha önceden birçok ilde etkinliklerde sahne almış olan Grup Bahara Ezgi aldı. Müzik grubu ilk olarak kendi bestelerini seslendirdiler. Kendi bestelerinden sonra genellikle türkülerden oluşan bir dinleti veren grup son olarak halay parçalarıyla etkinliğe gelen herkesi coşturdu. Etkinliğimiz Grup Bahara Ezgi’nin dinletisiyle son buldu.
UMUDUMUZ KAVGADA KAVGAMIZ SANATIMIZLA
YORUMLAR
"UMUDUMUZ KAVGADA KAVGAMIZ SANATIMIZLA" ,
keşke her kavga böyle olsa, can kurban böyle kavgaya,
böyle bir etkinlik olduğunu kaçırmışım bilseydim gelirdim, üzüldüm doğrusu, neyse sağlık olsun, seneye de olur inşallah Allah'tan bir manilik olmazsa o zaman gelirim, paylaşımınız için teşekkürler, sağlıkal kalın.