Mimoza'ya Mektuplar 5
.......................................
dipsiz
ipsiz bir kuyuda buluyorum kendimi
seni sevmeye başlayınca
mimoza
Mimoza seni kendime kabul edince, çok mutlu oluyorum. Kah bir çocuk sevincinde zıplaya zıplaya oynayan bir ufaklık, kah yeni açılan bir çiçek gülümsemesi, kah güneşli havada ıslanan bir yağmur aşığı, kah da geceleyin tüm yıldızlarla sevişen bir uğur böceği oluyorum karşında durdukça ben, ey mimoza...
hızını alamayan bir vasıtaya
önünü göremez bir deliye dönüşüyorum
nefes aldığın yere doğru uygun ve/veya uygunsuz adımlarla koşunca
mimoza
Mimoza, Sana gelmek mevzu bahisse dinlediğim bir şey, bir kimse yok. Dağsa deler, yoluma devam ederim. İnsansa çiğner, göğsümü gere gere yürürüm senin için. Engel mengel tanımam, Sana gelmek lazımsa, şartsa yahut gerekliyse. Zaten ne yapsam/ne etsem senin içindir. Senin içindir her duygumda seni yaşamam. Senin içindir, her olumsuzlukla savaşmam. Senin içindir, kendimi boşverip, sadece seni ve mutluluğunu düşündüğüm mimoza...
yanına varmak için
ne dünyanın bir tam dönüşünü
ne annemin önüme koyduğu kahvaltıyı
ne de başka bir harekette bulunmayı değerlendirmeye alırım
mimoza
Mimoza, sensin beni doyuran aşk aşk. Sevda sevda üzerime rahatlık-lar kazandıran sensin. Sensin ekmeğime azık dolan. Kalan sol yanıma en güzel koku, sensin. Sensin içmekten doy(a)madığım cennet Mimoza...
Ne olursa olsun
başıma ne bela gelirse gelsin
yaşım ne kadar uzarsa uzasın
seni sevmekle
seni hissetmekle
ve
seni bilmekle
şiirlerimi kaleme alacağım
sana kalacağım
daim
mimoza
Mimoza, sana sevgim büyük. Sana vurgunum çok. Sana düşüşüm içten. Yürekten sende karargah-lar kurmam. Durmam yanında sahici, sahipleyici, sürükleyici ve tam niyetleyici Mimoza’m...
............................................
By MESELCİ
26 Ekim 2009,,,10.46
Mardin