- 1020 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kaf Dağına Mektuplar
Seni affedemiyorum,nasıl gözlerimin içine baka baka hiç bir şey bilmiyormuş gibi davrandın aylarca…
Kendim içinse af söz konusu bile olamaz.nasıl anlamadım bildiğini nasıl fark edemedim ne kadar da ahmağım.öylesine mutlu etme telaşına kapılmışım ki seni,bu ayrıntıyı atlamışım.
Atlamışım deyince, kapıdan her girişimde ,-sen yine mi yatıyosun ya !-deyip, yatağının üstünden yaptığım atletik atlayışlarım geldi aklıma ve senin- cıracaksın bir gün bu pergellerini -deyişin.
anlamalıydım oysa sohbetin en olmadık yerinde -gel seni bi öpeyim- dediğinde…
bilseydim bildiğini -emrin olur gülüm ,üzerime rahat bişeyler alıp yanına da uzanayım mı? -demezdim her defasında.
Anlamalıydım oysa Demet te çok hastaymış biliyor musun dediğinde …-hıı duydum zayıflayacam diye jakuziden çıkıp havuza girmiştir yine,onun öyle sosyetik hastalıkları boldur artiz ,inliyordur şimdi ölüyorum diye -derken sustuğunda… anlamalıydım….
Bilseydim bildiğini -oo etek giymişiz çok yakışmış… biz giyinmeyi unutalı çok oldu- dediğinde …eteğimi belimden bir çırpıda fırlatıp -güzelim,yakışıklı olan bacaklar, etek değil, eee naparsın bu da benim lanetim -der miydim hiç?
Durup kendime bakıyordum ve neden Cosby Show gibi dolaşıyordum etrafında anlayamıyordum.
ağlamamak için sürekli saçmalıyordum .
Uyanmalıydım Barış ın canı çok yanmış mıdır sence dediğinde?
nasıl ölünüyor acaba?hani eskiden o trafik dersi filmlerindeki gibi ruh mu çıkıyor böyle kuyruklu kuyruklu …yada hayalet filmindeki gibi mi oluyor ?
hatırlıyor musun madem o yok artık ,benim için önemi yok herkes olabilir kim olursa olsun dediğini ….duyuyor musun beni…?
Duyuyordum seni…ağzımdan tek cümle çıkaramayacak kadar doluydum sadece…
Aklımdan hiç çıkmıyor - seni biriyle tanıştırıcam ,benim için önemli biri ne düşündüğünü merak ediyorum… Ama yemin ver çocuğun yanında geğirmeyeceksin yada ne bileyim küfür etmeyeceksin,vatan hainleri gibi de konuşmayacaksın dediğin günü
bileydim ah bileydim bunu gözüm hiç tutmadı ağzı gözü oynuyo yaramaz, salla gitsin der miydim.?
Bilseydim,yalan da olsa seni mutlu etmesi için görmezden gelirdim.ve lavaboya gittiğinde sen, tehditlerle betini benzini kaçırmazdım safın ,nerden bilirdim ki
Oysa her karnım ağrıyor dediğinde sana kulak vermeliydim panik ataktır geçer demek yerine doktora git demeliydim.
şişliğini gösterip her elle bak dediğinde …uzak dur benden ihale bana bile kalabilir dememeliydim seni ellerimle ben götürmeliydim.
Ben nerden bilebilirdim ki ?
Çok sonra…
İnleyişlerin kulaklarımı gıdıklıyordu gülüyordum
bitiyordun görüyordum
yine gülüyordum.
numara yapıyorsun biliyorum .Ara şurdan çabuk manavın oğlu karga kemali söyle fatıma nın şekeri düşmüş ,acilen tropikal meyve yemesi lazımmış yapsın bi sepet getirsin hemen deyip kalkacaksın yattığın yerden demi …
Demi?....demi?...demi?
…
şuanda ne yaptığını merak ediyorum nerdesin örneğin yani tam bilemiyorum sonra noluyor ya da daha mühimi ,var mı bir sonra ?
Dinince acıların her keresinde yeniden doğuyordun kucağıma ve fısıldıyordum ben kulağına
Yine hoş geldin ankam , bu kahpe dünyaya…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.