- 1599 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ağa kızına,
Sana olan duygularımı söz ile ifade edebilmem için aramızdaki hayat basamaklarının engel oluşundan olsa gerek diye düşünsem de bu engeli haytın mücadelesini azimli bir çalışmayla aşacağımı tahmin ettiğimden yazıya dökmeyi uygun buluyorum.
Sana olan aşkımı anlatabilmem için tarlanıza çalışmaya gelirken yol kenarında yeşil renkli ispirtolu bir kalem bulmam beni sevindirdi.Kağıdın olmayışı beni düşünmeye sevk ederken birden aklıma ne geldi bir bilebilsen!..
Yediğim öğle yemeğimdeki yufka ekmeğin yarısını ayırıp;üzerine ispirtolu kalemle sana olan duygularımı yazıyorum.Ekmeğin nimmet oluşundan dolayı kim bilir beni ne kadar yadırgayıp;komik buluyorsun.Ne yapayım ,hem temiz kağıdın olmayışı hem de aşkın da kutsal oluşu beni bu davranışa sürükledi!.Sakın ekmeği çöpe atma!Temiz yüreğin samimi duygularını yazarken;ihlaslı dua ve ebdestli ellerimle yazmışım.Yersen iyi olur.Aşkımı anlatan mısralar yüreğine işler kanısındayım.Tarlanızda çalışmam beni aşağılık duygusuna sürükleyemez.Görüyorsun beş,on kişinin yapamadığı işi tek başıma yapabilecek yetenek ve kuvvetim mevcuttur!Tahsilime daksil çekildi,Yani bazı özel sebepler neden olduysa da dünyanın sonu değildir.Hayatın basamaklarını azimli bir çalışmayla aşarım.Sevip sevmemek senin iradene bağlı,sevgiye ipotek koyamam.Malınız,tarlanız,varlığınız için seni sevmedim.Bakışlarının tesiriyle mest olup;dayanamadım ve yazıyorum.Benim gönül sarayım olduğu sürece istekli ve gayretlı çalışmayla ekmeğimi taştan çıkarırım.Seni mutlu edebileceğimie olan inancım ve güvenim tamdır.Umarım sen de aşkıma karşılık verirsin.
Elele ,gönül gönüle verip;her türlü zorluğu yenip,mutllu olabilmek için hiç bir engel mevzu bahis olamaz!..
Tebessümlü gözlerini muhabbetle selamlar,olumlu cevabınızı beklerim.!..
..............M.Sıddık SOLMAZ.........
YORUMLAR
Gönül bu ya her zaman davul dengi dengine demezler,devran döndü,dengesiz çalıyor,ağa kıına gönül vermiş,vermişte iyide etmiş,helal olsun.İşte bizim ön yargularımız.o zengin kızı,bu paşa çocuğu.öbürü başbakanın biz kime bakacaz.....???????????????
Mustafa kardeşim vallahi kutlarım seni,çok güzel yazmışsında,ekmek nerden aklına geldi,gözünü sevdiğim.
Haydi allah işini rast getire