- 1734 Okunma
- 31 Yorum
- 10 Beğeni
BENİM DE ARTIK BİR KİTABIM VAR...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Dişimden tırnağımdan değil bilakis düşümden, hayallerimden arttırdığım bir sevgisin sen, sevilmeyi es geçtiğim sevgi ise teğetim ve teyit ettiğim.
Hırpani bir yokuştur tırmandığım ve dik başlı mizacı yokuşların bazen kör noktası yolun bazen tozu dumana kattığım kadar yorulduğum.
Sevgiyi çeyrek geçe buyurdum.
Sevgi buçuğunda aşkın, yalnızlığımı haykırdım.
Tam da sevgi iken merkezim ve işte kendimi sevmeyi başardım.
Havsalamdan taşan duygular var ve düşünceler bazen ikilettiğim bazen teklediğim.
Rabıtası aşk olan hisler bazen duvara tosladığım ve duvarın başını yardığım…
Yağdığımsın belki de.
Yaftaları yok saydığımsın.
Noksan varlığım ve edası hiçliğin: hafif meşrep değil oysa ki mevsim olsa olsa hafif rüzgarlı içime estiğim.
Naylondan faturalar kestim önceki hayatımda ve düğmelerimi hep ilikledim çünkü saygıydı hürmet ettiğim ve sevecen mizacım aşkı hamt ettiğim nasiplendiğim.
Aşikâr aşkım ben.
Aşka aşina bir zümre saklı içimde.
Dipsiz bir kuyu bazen suyu çekilmiş.
Ya da şadırvanı göğün tembihlenmiş.
Tensiye ettiğim düşlerim var her biri şahsına münhasır ve uyuttuğum kaygılarım var yalnızlıkla ilintili aslında ölüme öykündüğüm aslında ölümsüzlüğü arzuladığım aslında…
Kapalı bir kutuyum ben içten kilitli ve harika hediye ambalajımda saklı içimin derinlikleri…
Kurusıkı tabancalar ve tehditler.
Teyit ettiğim bir yenilgi bazen yanılgı dolu hayatımda neyi işaretledimse geri tepen ve işte namlunun ağzındayım aslında sarmalında yokluğun hicabındayım mevsimin.
Düşler küredim bir ömür ve tünedim.
Hayaller kurdum ve her birini gerçek kıldım.
Gel gör ki arkası gelmedi hiç birinin ve ben sadece sıfatlar ekledim ismimin başına.
Yorgun bir rüzgârım.
Edilgen mahiyette etken kılındığım hayal dünyam ve çaputlar bağladığım ruhumun duvağı ve gökte saklı bir yıldızın kuyruğuna tutunduğum…
Elbet kendime tutunmakla ilintili her biri ve tutanaklara geçirdiğim yüreğim zimmetli.
Kimisi yürek yemiş ki umurumda değil.
Bense yürekten sevdim ve yazdım kendimi bildim bileli.
Diskalifiye edilmişse hayatım şimdilerde uzatmaları oynuyor hayal dünyam ve yeniden hayal kurmanın verdiği heyecan ve coşkuyla koşuyorum kırlarda annemin eli elimde.
Elden gelen ne ise ele de muhtaç etmesin Rabbim.
Evrende saklı sırlar ve işte kat ettiğim yolda bazen yarıda kaldığım kadar başa dönüyorum gün bitiminde.
Tasfiye ettim sahip olduğum sıfatları ve adıma eklediler kirli nidalarını oysaki ben sadece bir beşerdim başaklar kadar dolgun ve mütevazı ve ömrün külfetini yüklenip öykündüğüm mezar taşıma yazıma yazmam gerekenler…
Lakin öncesinde yapmam gerekenler var ve kendime ulaştırmam gereken mektuplar ve şiirler ve hikâyeler.
Birkaç da roman belki yazıp iç dünyamı altın tepsiyle evrene emanet ettiğim.
Nazarında iklimlerin sadece dalından kopuk bir yaprağım.
Nazımın geçtiği sevdiklerim ve dur durak bilmeden yâd edip dünümü elbet yarınlarda ve niyazlarımda saklıyım.
İhbar etmekse içimdeki yetimi ve yetemediğim duygu ve dünyalarında insanların asla erişemedikleri bir yalnızlıkla ve hayal gücü ile muhatabım.
Yandığım ne ki yaktıklarımın yanında?
Yar bildiğimse çoktan gitti kendi yoluna.
Yarenim kalemim ve sağdıcım ve nüktem ve gamlı notalarım ve hazinem ve servetim elbet eksik etmediğim nazım niyazlarım Hakkın yolunda Hakkın kapısına iken yürüdüğüm istikametin bazense kendimden firardayım.
Bir hayalim vardı ve o da oldu:
Oturduğum rahat koltuk battı bana hatta nicesi.
Şimdilerde bir CEO ya da profesör olma ihtimalimi yadsıyıp ve de öğretmen unvanımı derine kazıyıp hayatıma bir öğrenci ve hayırlı bir evlat olmak adına devam ettiğim ve işte sonunda anneme verdiğim sözü tuttum, sevgili dostlarım.
Bir rüya iken dünüm.
Gafil avlandığım ömrün ukdesi.
Sair duygu ve hayal yetebildiğimden de ötesi.
Dedim ya:
Oturduğum koltuk battı bana.
Ve bir hayalimdi ki koltuğun bir tarafında oturup da psikanaliz yapmak adına baş koymuşken psikolojiye ve iklimlerden iklim beğenmedim ve noktayı koyduğum kadar akademik kariyerime gönül vermişken öfkemle kalkıp zararla oturduğum nihayetinde evdeki koltuğuma kurulduğum.
Bir o kadar kuş bakışı seyrettiğim alametifarikası iken hayatın artık kaç cephede savaş veriyorsam sevgim ve sözcüklerim benim tek hazinem ve tek cephanem.
Bir ot bile olabilirmiş hani insan.
Bense gül, olarak geldim dünyaya ve yüzünü güldürdüm babamın ve işte o da fısıldadı kulağıma adımı.
Seyrüseferinde ömrün…
Dalya dediğim.
Dalyanın dalyası dediğim yazılarım ve cümlelerim.
Yetemediğim kendime.
Yetinmeyi bildiğim kadar sevmeye ve yazmaya doyamadığım.
Anneme bundan tam on sene evvel verdiğim sözü de tuttum işte ve ilk okuyucum ilk destekleyicim iken annem nasıl da diledim Rabbimden ve o, hayatta iken dünya gözüyle bir kitabımın basıldığına şahit olması idi evrenden tek isteğim elbet öncesinde annemin sağlığı ve yazdıklarımın bir noktaya temas etmesi.
Bağdaş kurduğum hayat.
Bakaya kalmaksa biteviye.
Bekası ömrün ve sözcüklerin kalibresi.
Üstüme yağan kar ve yüzümde açan güller.
Bazen yüzümden düşen bin parça ve aylarca anneme hasret yaşadığım kadar onun evine dönmesi iken ilk duam akabinde bir kitap nasip etti bana yüce Huda.
Bir koltuk deyip geçmeyin.
Ya da sıradan bir insan demenin de ötesinde biliyorum hiçliğimi ve yerleştiğim hiçlik makamında sadece bir iz bırakmak istedim kaydığım minvalde mademki bir Yıldız idim o halde bir de kuyruğum olmalıydı hayallerimin durağında.
Dur durak demeden yazdığım şu son on sene ve kendimi keşfetmenin verdiği mutlulukla sayısız öykü yazsam da ufkumda saklı idi bir ya da birden fazla roman yazmak ve işte sizlere sunumum iken romanım nasıl da şükrediyorum Rabbim bana ve anneme bu romanı nasip etti, diye.
Ufkum pembe.
Günüm bazen siyah.
Gecelerse kör noktası duyguların ve de buluşma noktası.
Rotamsa ilk günden sabit.
Baş koyduğum ne olursa olsun tırnaklarımla kazıdığım.
Dünde kalan iş maceralarım ve hayata bir sıfır yenik başladığım sonrasında çabaladığım kadar da hayattan karşılığını aldığı yetmedi hüsrana bulandığım ve meslek hayatımdaki iniş çıkışlarla bir meslekten fazlasını dileyip birkaç mesleğe sahip iken ansızın her şeye noktayı koyup genç yaşta inzivaya çekildiğim elbet değil bir yalan.
Nüktesi ruhumun.
Noktası virgülü duygularımın.
Hayat boyu nerede ise her şeye nokta koymanın ertesinde yazı ve şiir başlıklarımı dahi üç nokta ile eşleştirdiğim ve işte üç noktalı hayallerimden bir romana olan yolculuğum…
Bu koltuk sizler için, sevgili okurum.
Bu koltuk, herkes için.
Sıradan bir koltuk deyip de geçmeyin hani hele ki sizin için çok şeye mal olmuşken ve uğruna pek çok şeyden vazgeçmişken.
Buyurun, oturun bu koltuğa ve de rahatınıza bakın:
Yanında ne isterdiniz?
Sevgiden bol ne var içimde ve kâinatta saklı ve işte boca ediyorum sözcükleri ve duyguları…
Kitap linkleri;
www.yolakademiyayinevi.com/urun/koltuk/
www.kitapyurdu.com/kitap/koltuk/639001.html&publisher_id=10865
YORUMLAR
Gülüm hanım kitabınızı henüz okudum. Defterimizin kitaplığında kitabınız olmadığı için yorum yapıp alıntıda bulunamadım. Duygu ve düşüncelerimi buradan size bildirmek istedim ki bunun sizi mutlu edebileceğini düşündüm.
Öncelikle belirtmeliyim ki ön yargı ile başladım sayfalarınızı okumaya. Beni yoran cümleler ile karşılaşacağıma dair fikrimi biraz olsun kırdı Meral'in kalemi.
Kitabın ana karakteri olan Meral, hep bir arayış içinde olan ve sürekli kendi iç sesiyle konuşarak sorduğu sorulara cevap arayan, bir diğer ana karakter olan Murat ise Meral'in hayatında hep bir soru işareti olarak yüreğinin mahyasında asılı kalan, bir varmış bir yok olan...
Olay örgüsü başarılı, edebi yönü çok tanıdık ve güçlü, ayrıca merak uyandıran bir hikâye olması nedeniyle okuyucuyu içine çekebilmişsiniz. Ben Meral karakterini hep sizmişsiniz diye hayal ederek okudum. Sizin gençliğiniz ve yaşamayadığınız yarım kalan hikâyenizmiş gibi. Böylelikle daha samimi ve akıcı geldi.
Koltuk ismi çok yakışmış ayrıca kitabınıza. Hem dinleyici taraf olmuş hem de dinlenen .. Fakat kimse olamamış kazanan.
Romanı bitirince arkadaşım aldı benden. Biraz yorabilir seni dikkat et dedim. Sonuçta alışık olmadığı bir kalem 😊 Onun da yorumunu çok merak ediyorum bitirdikten sonra.
Daha güzel yorumlarla karşılaşmanız dileğimle.
Sevgilerimle.
Gülüm Çamlısoy
Defter, benim okulum ve hali hazırda pes etmeyen bir öğrenciyim.
Kalemimi ilk günden beri şekillendirme gayretindeyim bu bağlamda sizler sayesinde epey yol aldım daha da uzun bir yol var önümde.
Hayal dünyam ve gerçekler bazen ben bile ayırdına varmıyorum neyin/kimin hayal mi gerçek mi olduğunu.
Bizden de parçalar mevcut yazdıklarımızda bunu ne ben ne başkası inkar edemez bir o kadar hayallerin sarmalında tetiklenen yürek sesimiz.
Çok çok teşekkür edeirm güzel İsabella:
Sizden gelen bu yorum ve enerji akımı öylesine güç kattı ki bana.
İkinci romanım da yakın zamanda piyasaya çıktı aslında piyasa demek de istemiyorum çünkü EDEBİYAT çok güçlü bir akım bir i mge aslında hayatın duyguların ta kendisi...
Sevgili dostlarımın ve sevgili Defter'in hakkını asla ödeyemem.
Tüm güzellikler sizinle olsun.
Kocaman yürek dolusu sevgimle.
İyi ki varsınız
Tebrikler ederim canım dostum.
Nice kitaplarda İnşallah, başarının devamını dilerim
Gülüm Çamlısoy
Güzel yüreğinize çok teşekkür ederim sevgili Fatma Hanım.
Hep güzel hep içtensiniz.
Tüm sevgimle cann dostum.
Tüm güzellikler sizinle olsun
Gülüm Çamlısoy
Çok teşekkür ederim sevgili Su dem.
Güzel yüreğinize selam olsun.
Sözcüklerin duygularla olan yolculuğu ne güzel bir iklim paylaşmanın tadı ve güzelliği bu bağlamda bir arada olmak ve Edebiyat'ı böylesine seçkin bir platformda solumak muhteşem ve sizlere müteşekkirim çünkü Defter hem benim ikinci ailem hem de okulum öğrenci ve öğretmen kimliğimi burada muhafaza etmek eşsiz derecede huzur ve mutluluk vermekte.
İçten selam sevgimle güzel yüreğinize...
Merhaba Gülüm hanımefendi,
Bir eser yazmak ve kendi eseriniz görmek, dokunmak yıllarca çocuk sahibi olmak isteyipte isteğine ulaşamayan bir genç annenin yeni doğan çocuğuna kavuşmakta yaşadığı duygu yoğunluğuna eş değerdir kikabına dokunmak.
bu uğurda çabalarınızın meyve vermesi çok hoş bir olay.
içtenlikle kutlarım başarınızı.
Okuyucunuz bol ve bereketli olsun.
Daha nice nice eserler üretmeniz dileğiyle sizi bir kez daha kutlarım.
Gülüm Çamlısoy
Çok teşekkür ediyorum tüm içtenliğimle.
Yazmanın büyüsüne kapılmamak olası mı ve de yazmaya doymamak...
Sevginin eşlik ettiği bir coşku ve umutla kalemin sesini dinleyip kaleme teslim olmak bu bağlamda paylaşmak hep güzel ve anlatmak ve anlaşılır olmak...
Var olunuz hocam.
İnşallah efendin hep beraber.
Sonsuz selam saygılarımla
Gülüm Çamlısoy
Yüreğiniz dert görmesin.
Çok teşekkür ederim.
İçten selam ve saygılarımla...
Sizi derin bir mutluluk ve gurur içinde görmek beni ziyadesiyle mutu etti.
Yeni kitabınızı canı gönülden kutlarım.
Annenizin ne denli gurur ve mutluluk içinde olduğunu düşlemek, bizleri de sevinçli kılıyor.
Okurunuz, izleyeniniz, bereketiniz bol olsun.
Yeni eserlere de böyle sevinçli bir tatminle imza atmanızı yürekten dilerim.
Yolunuz açık, başarınız aydın olsun.
Sevgilerimle.
Gülüm Çamlısoy
Mutluluk işte tam olarak da bu: sevgiyle yapılan her iş mutlu kılarken paylaşmanın da güzelliği hep de olduğu üzere sevgili Defter benim için hem bir okul hem aile sıcaklığında...
İnşallah İnşallah sevgili hocam...
Güzel yüreğiniz ve de yürekleriniz dert görmesin.
İçten yürek dolusu sevgimle çok kıymetli arkadaşım
Bir okul mahiyetinde, sevgili Edebiyat Defteri ve öğrenmenin b/eşiğinde sözcükleri tıngır mıngır sallarken hayatı da bir o kadar yaşanır kılan nice güzellik ve Edebiyat ve dostlarla buluştuğum şahsına münhasır mekan güzel sitemiz.
Yazmaya başladığım ilk gün, ansızın kendimi burada bulduğum ve dolu dolu geçen son on yılım, kalemin nezdinde ve sizlerin güzel varlıkları sayesinde hayatımı aydınlatan...
Değerli hocalarım ve değerli kalem dostlarım yürek pınarından fışkıran sözcük ve duygu birlikteliği sayesinde adeta hayatımı yeniden inşa ettim ben bu bağlamda Edebiyat Defterinin hakkını ödeyemem.
Sayısız yazı ve şiir ve güçlü kalemlerin esip kavurduğu bir derya bir çöl aslında cennetin ta kendisi ve işte her gün koşa koşa geldiğim ve heyecanla yazdıklarımı astığım kadar eşsiz güzellikleri de okurken değerli arkadaşlarımın kaleminden.
Cesaretimi toplayıp bir kitap çıkarmak tek hayalimdi elbet peşi sıra nice hayalim de eşlik etmekte en başta annemin eski sağlığına kavuşması ilk dileğim ve sevgiyle umutla aşılmayacak zorluk da yok hani.
Sevgi ikliminde bazen rüzgar bazen yağmur bazen bir çiy tanesine denk düştüğüm...
Çok değerli Edebiyat Defteri Seçki Kuruluna ve güzel yürekli dostlarıma teşekkür ederim hele ki hayatı yaşanır kılan onca detay ve de resmin geneli eşlik ederken hep de arzuladığım üzere: iyiye güzel meyleden bizler ne mutlu ki edebiyatın resmini çiziyoruz yazdıklarımızla ve birbirimize ışık olmanın güzelliği sayesinde de hamt ediyoruz.
İyi ki iyi ki varsınız...
Yürek dolusu selam sevgim ve saygımla...
ne güzel ne güzel .... okurunuz bol olsun gülüm hanım......
sizden bir istrhamım var yazdığınız yazı ya da şiire ilk yorumu siz kendiniz yapmayın lütfen... ali ve clngiz..... bir artı bir eksi iyi düşünmek lazım....yayına sunulan eserizin okuru bol olsun selamlar saygılar
Ahmet ÖRNEK tarafından 30.1.2023 16:43:08 zamanında düzenlenmiştir.
Gülüm Çamlısoy
Coşkum öylesine tavan yapıyor ki adeta bir yap-boz bellediğim hayatı yazarak yetmedi ara ara kendime elbet değerli dostlarıma da yorum yaparak tamamlamaya çalışıyorum.
Teşekkür ederim.
Saygılarımla
Hayallerinize ulaştığınız için bende mutlu oldum .
Kitabınız hayrlar getirsin hayatınıza ..
Ben söylemiştim kitap çıkarırsanız ilk imzanızı güzel bir notla taclandirmanızı..
Sevgi o kadar güzel bir nehir ki..
Bunu hayata geçirmekle farkedilir ..
Kimse hakkında konuşmadan ,kimseyi incitmeden ,insanları ötekileştirmeden.....devam edip gider bu düşünceler...
Tebrik ederim .
Rahmetli babaannemin bir sözü var sevgiyle ilgiliydi..
Herkes kalbinin ekmeğini yer diye ..
Rabbim yolu sevgiden doğrulukla geçenlerden etsin ...
Gülüm Çamlısoy
Mekanları cennet olsun.
Hayatı yaşanır kılan yegane duygu sevgi ve günbegün büyüyen bir umut dalgası.
Her yeni gün her yeni yazı ve dostluk da ibaresi iken yaşamın ve inancın...
Çok teşekkür ederim canım arkadaşım.
Çok şey öğrendik büyüklerimizden ve asla yerleri doldurulamaz bu bağlamda özlemle anıyorum dünümü.
İçten sevgimle canım arkadaşım
Eğer içinde sevgi varsa buyurun sevgiye diyor ise ne diyelim teşekkür ediyorum , bir kaç mısra arz etmem gerek .
Gece yattık rüya yalan
Sabah kalktık dünya yalan
Bir ömür sevgisizlikten
Varsa desin murat alan
Okumayı sevmek sevgisizliği bitirir mi bitirir bilgilenmek sevgi ile eş değerdir çalışmanızı yürekten kutluyorum
Gülüm Çamlısoy
Eksik olmayınız siz ve sizler.
İçten saygı ve selamımla ve de...
Asıl ben teşekkür ederim hem de yürek dolusu...
Yazılarınızı bir kitapla taçlandırmış olmanız ne güzel.
Yolu açık okuru bol olsun..
Gülüm Çamlısoy
Yüreğiniz dert görmesin.
Çok teşekkür ederim.
İçten selam sevgimle...
Güzellikler yakanızdan düşmesin.
Merhaba Hocam
Yönetmen koltuğu olur da, yazar koltuğu olmaz mı?
Disiplinli, sistemli bir kişiliğin billurlaşıp bir esere dönüşümü bu
Nice eserlere ermenizi dilerim
Günün yazısını tebrik ederim
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Selam ve saygılarımla...
Gülüm Çamlısoy
Merhaba değerli yazarım ve kadim dostum...
Yüreğiniz dert görmesin.
Çok teşekkür ederim.
Bu koltuk, bildiğiniz koltuklardan değil ki kitabı okuyunca anlayacaksınız.
Sözcükler ve kalemin ruhu iç içe yaşadığım hayatıma anlam katan değer katan...
Bu bağlamda sizlere müteşekkirim.
Çok çok teşekkür ederim.
Yürek dolusu selam ve saygılarımla...
Güpgüzel şanslar getirsin ömrüne kitap aşkın
Sevgi bir sürü bir sürü
💎🌍♥️🌹
Gülüm Çamlısoy
Hep özel özgün güzelsiniz sevgili Believe:
Bana çok şey kattığınız bir gerçek en güzeli sevginin sevgiyle karşılık bulduğu.
İyi ki iyi ki varsınız.
Sonsuz teşekkürler güzel arkadaşım.
Hep hep sevgimle ve hep de sevgi kazansın ve umut ve iyi niyet...
Gülüm Çamlısoy
O ilk adım...
Genelde arkası gelmedi ilk adımlarımın bu anlamda Edebiyat benim için çok şey ifade ediyor.
Nefes almak adeta hayata tutunmak ve umut ve sevmek.
Sizler çok çok özel ve ayrı bir yerdesiniz.
Sevgili Defter, adeta bir okul ve kalemimi geliştirmek adına hep da çaba sarf edeceğim:
Asla oldu, deyip yazamam daha da pişmem lazım ve gelişim nasıl ki sonszuluğa tekabül eden bir süreç ve işte her yeni gün her yeni yazı verilen bir selam ve kurduğum hayaller ki hayal gücüme de çok şey borçluyum yoksa an itibari ile bu noktada hatta hayatta bile olamazdım ve inanç iman gücü ve sevginin hayatı tamamladığı.
Çok teşekkür ederim sevgili Sera:
Sizleri çok çok seviyorum.
Yürek dolusu selam sevgimle.
Var olun sevgili gönül dostum
Gülüm Çamlısoy
İçten selam ve sevgimle...
Güzel Gülüm Hanım,
Hayallerine ulaştığınızı görmekten, okumaktan çok mutlu oldum. Sevincin biz dostlarının sevincidir.
Adın gibi bundan sonraki hayatında hep Gülümseyin.
Okuyucusu bol olsun. ikinci kitabınızı çıkarmanız tez olsun.
Hayırlı olsun 🦋🐞🤲
Sevgilerimle 🌸
Gülüm Çamlısoy
Sevgili Edebiyat Defterine ve sizlere çok şey boçluyum ilk günden beri desteğinizi benden çekmediniz ve hep yanımda oldunuz.
Zor zamanlardan geçtim geçtik geçmekteyiz de anne-kız bu bağlamda güç verdiniz bana ve kitabımın basılması bir mucize ansızın hasıl olan Rabbin lütfu ve anneme söz verdiğim gibi şükürler olsun ki sözümü tuttum.
Çok teşekkür ederim asil yürekli arkadaşım.
Yazarak nefes aldığım koca bir gerçek bu anlamda hep hep şükrediyorum.
İyi ki varsınız iyi ki.
İnşallah her şey herkes için hep güzel hep iyi olsun.
Kocaman sevgimle asil dostum
Gülüm Çamlısoy
Ömrünüz çok olsun.
Çok teşekkür ederim.
Selam ve de saygılarımla
Gülüm Çamlısoy
Sonsuz sevgimle
Evet nihayetinde bir kitap haberi almış bulunuyorum.
Canım arkadaşım hayırlı bol okurlu olması temennisiyle.
Kutluyorum canım sevgiler.
Gülüm Çamlısoy
Bir kitap bastırmaktan da ötesi: anneme verdiğim sözü tuttum gerçek kıldım.
Allah razı olsun sizlerden.
İnşallah.
İçten sevgimle
Yeni kitabınız hayırlı olsun. Günün Yazısı seçilen kaleminizi tebrik ederim.
Gülüm Çamlısoy
Var olun siz ve de sizler.
Yürek dolusu sevgi selamımla
Kutsanası bir sevgiyle, hatta aşkla verilen emeğin karşılığıdır kitap. Uzun ve zorlu bir sürecin sonucunda çiçeklenmeye başlayan bir fidan adeta.
Haklı olarak da heyeecanlısınızdır, sevgili Gülüm :)
Biliyorum, size özgü bir üslubunuz, tarzınız var yazarken eserlerinizi. Bilmelisiniz ki; duygularınızı ifade etmekte kullandığınız metaforlar ve özgün ifadelerle içselleştirdiğiniz makaleler hayran olunası. Diliniz olabildiğine zengin ve vurgularınız her daim fantastik.
Bu özellik kitabınızda da kendini hissettircektir. Bu nedenle, kitabınızın beğenileceğinden eminim ve okurunuzun da bol olmasını dilerim...
Çok çok kutluyorum sizi ve kitabınızı, Gülüm.
İstanbul'a gelince, en geç sonbaharda, "Koltuk"unuzu mutlaka bulup almak isterim...
Ayrıca, kapağı, yani koltuğu çok beğendim. O koltukta (retro bir duruşu var ki favorim) oturmak keyifli olacak-tı/r... :))
Devamlı olsun kalemin...
Sevgi ve selamlarımla tekrar kutluyor, sevgili Gülüm
Gülüm Çamlısoy
Öykündüğüm ve hayalini kurduğum nice şey, sevgili Tüya ve evet, pek çok şeyi hayata geçirdim bir ömür ve gerçek kıldım ama devamı asla gelmedi bu yüzden Edebiyat benim için çok ayrı çok başka bir yerde çokça ümidimi yazmaya bağladım.
Varlıklarınız çok özel çok değerli bana çok şey kattı sevgili Defter ve siz, gönül dostlarım...
Sevgi ve inanç ve de umut oldu mu arkası geliyor elbet sabır ederek ve emek vererek.
Allah razı olsun sizlerden.
Çok çok teşekkür ederim bizler sizler çok şey katıyorsunuz katıyoruz da birbirimize.
Sadece Edebiyat da değil konu bilakis hayatın ve umudun ta kendisi.
Şükürler olsun.
İnşallah sevgili Tüya
Bir arada olmak çok güzel ve ben hayata bir şekilde sizlerin de varlığı ile kalemimle tutunmaya çalışıyorum hele ki annemin defalarca ölümden döndüğü şu son bir kaç ayın ertesi yeniden evine dönmesi bir mucize akabinde kitabımın basılması ki ben bunun için anneme söz verdim.
Bir ömür onu hayal kırıklığına uğratmamın ertesi çok çok güzel bir sürpriz oldu benim için.
Kocaman içten selam ve sevgimle güzel arkadaşım.
:))
Yüreğiniz asla dert görmesin sizlerin
Söyledim yazdım da, oldu bir kitap
Dağılsa rüzgârda, tutar bir kitap
Bir rafta durur da, bekler bir hitap
Yürümedim daha, ekler bir kitap
Kutlarım Gülüm Hanım.
Daha yol uzun.
Şey...
Koltukta dinlensem.
Dinlete dinlete okusanız.
Dinlesem.
Dinlensem.
Hayırlı olsun.
Çok saygımla Şairim.
Gülüm Çamlısoy
Elbette hocam, başım gözüm üstüne.
Lütfen buyurun, geçin koltuğa hemen bir fincan kahve ikram edeceğim:
Nasıl alırdınız?
Şekerli olsun aslında ki şeker tadında sözcüklerin bizlere iyi geldiği de bir gerçek.
Çok çok teşekkür ederim.
İçten selam ve saygılarımla kıymetli hocam
deniz_tayanç1
Ellerinize sağlık olsun.
Allah nazardan saklasın.
😊
Gülüm Çamlısoy
Hiç bitmesin bizlerin yazdıkları sevgi tohumları ekmek adeta beyaz sayfanın çağrısında saklı güzellikleri de paylaşmak adına...
İyi ki varsınız sizler.
Yürek dolusu sevgimle.
Hep hep dostlukla kalın ve sevgiyle
Gülüm Çamlısoy
İnşallah İnşallah.
Çok teşekkür ediyorum asil yüreğinize.
İçten selam ve sevgimle
Tebrik ederim Gülüm hanım. Çok sevindim adınıza. Mutlaka temin edip okumak istiyorum kitabınızı.
Türünün roman olduğu belirtilmiş ama hiç ipucu verilmemiş kitap yurdunda. Merak ettim :)
Okuru bol olsun dileklerimle.
Sevgiler
Gülüm Çamlısoy
O kadar mutlu oldum ki şimdi...
Pek çok duygunun içinde barındığı bir roman ve saf sevginin ve umudun eşliğinde yürüyen yolcuları kitabın.
Ben de yazarken merak içinde yazdım bu bağlamda pekişen merak duygumla coşkumla vardığım nihayet aslında yeni bir başlangıç olarak da addedilebilir.
İyi ki varsınız.
Sevgimle güzel yürekli sevgili İsabella...
Adınıza sevindim. Umarım kitabınız çok okunur ve iyi yerlere gelir. Uzun zamandır bu işin içindesiniz. Zamanı gelmişti. Ne kadar mutlu ve gururlu olduğunuzu tahmin edebiliyorum. Yazmak, bu dünyaya katlanabilmenin en iyi yöntemlerinden biri ve bunu bir kitaba dönüştürmek ise sizden yükselen duygu parçacıklarının evrene yayılmasıdır.
Kaleminiz daim olsun
Yürekten tebrik ediyorum.
Gülüm Çamlısoy
Bir kaç yayınevi ile görüştüm ve hiç beklemediğim bir anda onaydan geçti ve kısa süre içinde basıldı.
Değerli dost yazarım, bir ömür o kadar çok şeyi yarım bıraktım ki ve umudumu da çok bağlamışken bu kitaba, ansızın bir mucize hasıl oldu ve en büyük hayalim gerçek oldu ve...
Sizlerin o kadar çok payı var ki bu kitapta hele ki sevgili Edebiyat Defteri bir okul iken haklarınız asla ödenmez.
Çok çok teşekkür ederim duyarlı yüreğinize.
İçten selam ve saygılarımla...
Dostluğun temeli güçlü iken ve de güven duygumu hali hazırda koruduğum ve işte sözcüklerin rüştünü ispatladığı...
Yüreğine emeğine sağlık Menekşe hocam kalemin daim ilhamın bol olsun sevgiler ve selamlar
Gülüm Çamlısoy
Var olun sevgili arkadaşım.
İçten selam ve sevgimle...
tebrik ediyorum bütün kalbimle
bu yürek bu cevher bir yerden fışkırmalıydı
o da oldu
ne mutlu size
ne mutlu sevgiyi şiar edinenlere
selam ve sevgiler
Gülüm Çamlısoy
dünde kalan çok şey
içimde ukde kalan ne varsa
asılı olduğum sözcükler ve sevgi
içtimada geçen ömrün gerçek kıldığı hayali şairin
bir umut
bir hüzün
coşku
nice duygu
iç içe yeşeren yaşaran ruhu
teşekkür ederim sevgili Sabri Bey
sizden bu güzel ve değerli yorumu almak ne güzel
öksüz yazıma can verdiniz
selam ve sevgimle
Merhaba...
Sözcük ikliminde yakalandığım sağanak ve yaşamak...
Binlerce kere şükretmem bile azdır yaşadığım kadar yaşattığım duyguların esintisinde ben nasıl hamt etmem yüce Rabbime...
Sirayet etti mi de ansızın ve işte beyan ettiğim yürek sesim.
Dünde kalan hiç bir şeyin hiç kimsenin yasını tutmuyorum artık ve işte nihayetinde kendimi kucaklayıp kendimi çok sevmeyi başardım:
Bunda kalemimin ve sizlerin öylesine büyük katkısı var ki...
Aylarda hastanelerde tedavi gören annem evine döndüğü günün haftasında bu kitabımın yayımlanması için evren bana yeşil ışık yaktı ve nihayetinde bir kitabım oldu basılmış: anneme verdiği sözü tutmanın heyecanı ve mutluluğu ile sizlerle paylaşmak istedim bir kere bu duygu yoğunluğunu.
Kimlikler.
Sözcükler.
İsimlerin başına eklenen sıfatlar...
Bir ömür mağdur kılındığım ve Rabbime koştuğum akabinde.
Teşekkür ederim güzel Rabbim teşekkür ederim beni geri çevirmediğin için.
Ve sizler, sevgili dostlarım: ilk günden beri bana eşlik eden ve cesaretlendiren.
Kitabım basılalı henüz bir hafta bile olmadı ve sizleri bekliyorum koltuğa oturmanız için ve de güzel bir yolculuk yapacağınızı vaat ediyorum.
Ve...
Her şey sizler için...
İyi ki varsınız.
Sonsuz sevgimle...
GÜLÜM...