- 408 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Evlilikler zina oldu..
Evlilikler zina oldu..
Şafinin hediyesidir eşler birbirine Alimin hediyesidir malikin de esmanın zinadan farkları bunlar evliliğin.Evlilikler zina oldu
Ticaretler faiz oldu haksız kazanca alet ticaretler bile...
Ah ahir zaman...
Ahir zamandasın...Ekmel aklı dinle deneyi dinle ilmi dinle... ekmel tefsiri dinle ayet eksik tefsirdir ...hadis de eksik ilimdir...her ayetin tamamlayanı var kur’anda onu ara...Hz Zülkarney ol.ye’cüc ve me’cuz sana zarar veremesin hz İbrahim olsan ateşe atarlar.Asası vardı hz musanın.Her şeyi emrine al...nükleri parayı ışığı ...melekleri...iyi insanları...Korkusuzluk sahibi ol...Hz Ebu bekir gibi ver malını korkusuzca ver...
Evet...İmanlı gönül hz İbrahimde de vardı ama nemruda mağlup oldu.sebeb-sonuç belli.
Evet nükleri secde ettir Allaha...adil düzen için kul olsun nükler ve para...evet...Zengezezurun açılmasını İsrail bile istiyor.İsrail Nüklerlidir.Bölgede dediğini yaptırır.evet...paralı ve nüklerli dediğini bu dünyada yaptırır.İmanlı yürekli değil miydi hz İbrahim Nemrudu yenemedi...Gaz-Tahıl köprüsü olmamızı da İstiyor.Nüklerlinin dediği olur her bölgede...
Evet...Karadeniz turan gölü olacaktır.Ege denizinde söz sahibi türkler olacaktır ama suriyede güvenli bölge zor.zorun da zoru çünkü nüklerli olan bir ülke var karşında...İsrail nüklerli...üstüne varma ...kızdırma...hz İbrahim olsan ateşe atılırsın çünkü...1967 arabları tokatladı...ve Arab baharı onun işaretiyle gerçekleşti...Zülkarney ol Allahtan emrime Nükler nasib et de...Sed yap nüklere karşı demir kubbe yap...tek çözün bu...
Ekmel aklı dinle deneyi dinle ilmi dinle...Zengezerun açılması Yunan adalrının alınması kolay ama Suriyede güvenlibölge zor.Golon petrolü amalılar.Arz-ı mev’ud amaçlılar var
Ahir zamandasın...Ekmel akıl der ki...Çin de ABD de iranın ırakın suriyenin Türkiyenın yıkılmasını ister...çünkü Yahudi parasına muhtaçlar.Suriyede güvenli bölge zor.
Ahir zamandasın...Ekmel aklı dinle deneyi dinle ilmi dinle..Evet...Azeriler için denklemler belli zengezuru açarsa Çin desteğini kazanır.İranı da İngiliz de desteklese yenerler.Hindi susturur
Ye’cüc ve Me’cüc terördür...Nüklerdir füzelerdir...korunman zor...onların emrine bu silahlar verilir...dağdan taştan koşup gelirler...sed ör.teknolojiyi sed örmen için secde ettir kendine...
Ekmel akıl şunu görüyor...Karadeniz turan gölü olacaktır.Ege denizinde söz sahibi türkler olacaktır ama suriyede güvenli bölge zor.zorun da zoru
Ekmel aklı dinle...İslam ekmel akılda...Bekamız için ekmel aklı dinleyelim...ekmel tefsiri dinleyelim...Çin de ABD de iranın ırakın suriyenin Türkiyenın yıkılmasını ister...çünkü Yahudi parasına muhtaçlar.Suriyede güvenli bölge zor.
Evet..."Petrolünü dolarla sat"yani dolandırmama sömürmeme ortak ol Tamam demiş suud ABD ye.Köle ol yandaş ol der ABD çirkinliğime
Evet...Namaz kıldığım için de parayı sevdiğim içinde Şükrettim.sende şükret.Parayı sevmezsen sömürücülere kinli olmazdım...
İman bile şirk oldu
Ben "Oğulum"demekle "Enel-hak "demek arasında hiç fark yok.paraçayım demektir bunlar.Parça olmak eşit olmak mümkün değil Aynasın
İman bile şirk oldu
Ahir zamandasın...Allahtan başka sahib yok...sahiblik iddia etme aynayım de...emanetçiyim de Hallacı mansur bile aynayım demeseydi...müşrik olurdu...denkim deme...
Allaha denklik ve parçası olmak mümkün değil deneylerle tesbit edildi bu...Değişikliğe uğrayan parça olmaz...Onda parça da yok...Çekirdek nurdan parça var...o çekirdek nur ise Allahın nurundan "Ol" emriyle oldu...yani yaratıldı...ağaç çekirdekten...işte...hz Musaya ağaç ayna oldu...tecelliğahtır ağaç ve her yaratılan güneş bir ayna insan denklemini incele o bir ayna ama aynada görülen Allahtır...Görmeye dayanamazsın ki o nuru...cennet bir ayna dünya bir ayna ...gör kör olma...dayanamazsın ki o nuru görmeye...Allah yerlerin göklerin nuru...o olmasaydı yerler olamazdı der ekemel akıl.ve vicdan secde et der insana...sana her şeyi meleği şeytanı secde etirdi...secde et Allaha...asi olma...
Zaman Ahir zaman
Zaman ahir zaman
Eşkiya gönlümde şimdi
Gam gönlümde şimdi
Yenik gönlümün askerleri
Başları eğik ve mahzun
Zaman ahir zaman
Kürk verdi sırtıma
Sırtıma dost gönlümedüşman
Gönlün isteği olmadan
Mutlu olmuyor insan
Zaman ahir zaman
Veyl olsun ahir zaman(Hamdi Oruç)
YORUMLAR
Siyaset, din, gündem, tarih, güncel,felsefe,bilim... Ortaya karışık olunca anlaşılması zor olmaz mı sizce? Ha! Siz anlaşılır olmak için değil de içinizi kendi anlayacağınız dilden dökmek için yazıyorsanız ona bir şey demiyorum.
Yazınızın başı sonu neresi? Başlıkla alakalı paragrafı ben mi kaçırdım? İlginç!
Sevgilerimle...