- 543 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AMERİKA DAN MEKTUP
Merhaba hayatım, benim adım Beatty Hendrick Johnson, 37 yaşındayım. Ben Amerikan vatandaşıyım.
Merhaba sevgili arkadaşım, arkadaşlık isteğimi onurlandırdığın için çok teşekkür ederim. Sonsuza kadar arkadaş olacağımızı umuyorum. Sevmeyi, sevilmeyi diliyorum!.. Sizinle arkadaş olmak benim için büyük bir zevktir.
Birbirimizi tanımak aşamalı bir süreç olacak, bu arkadaşlık devam ettikçe benim hakkında daha çok şey öğreneceksin. Bu sayfayı iyi bir adam aramak için açtım. Profilin ilgimi çekti, sırrımı paylaşacağım iyi birini buldum sanırım. Senden haber almayı umuyorum. Senin gibi biriyle arkadaş olduğuma gerçekten çok sevindim.
Ben bir hıristiyanım ama dini bir mesele olarak görmüyorum. Çünkü hepimiz gerçek bir Tanrı’dan bahsediyoruz.
Hakkınız da çok şey bilmek istiyorum!
Biliyorum ki birbirimizi tanımıyoruz ama internet, yabancıların birbirlerini tanıması için büyük bir fırsat. Ciddi bir iş ilişki kurmak istiyorum. Güvenebileceğim birine gerçekten ihtiyacım var.
Siz şiir sever, duygusal, şair, yazar, becerikli, başarılı saygıdeğer zarif kibar birine benziyorsunuz. Aslında sizin için söylenecek çok şey var şairim...
Güvenilir bir kişiyi bulduğuma inanıyorum, bu mektubu okuduktan sonra cevabınızı almayı bekliyorum.
Başarılı duygusal becerikli her işin hakkından gelen sizin gibi insan az bulunur diyorum. Sağ olun, var olun diyorum. Allah sağlıklı ömürler versin size!.. Kendine iyi bak arkadaşım.
Beatty Hendrick Johnson
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.