- 216 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YORGUN SAVAŞÇI
Sahil kenti halkı derlerdi haşmetlimi haşmetli, soylumu soylu şahsiyetlerden oluşan yorgun savaşçılar ülkesiydi.
Burada tüketilirdi rakının hası,hepside Dünyadan taşınan.
Bunlar dünyaya damgasını vurmuş tarihte peygamberleri ve kralları oynamış bir zaman sonra dinlenmeye çekilmiş zamanın şahlarıydı.
Mitoloji dilinde Tanrı ve Tanrıçalardı.
Kainatı bilim ve teknoloji kurgusuyla zaman ötesine devşiren dervişlerdi.
Bir zaman sonra gücün sınırına gelerek artık dinlenme vakti deyip sakin ülkelerde ben i Ademi oynamaya karar veren bu şahsiyetler bir tempelde ömürlerini geçirecek kadar sabra sahiptiler.
Dua aleminde yılları alt etmekten dizleri kireçlenen birisi bir seher vaktinde çıktı yolculuğa.
Dağları aşıp vadileri geçti, kaç kez harami baskınına uğradı ama yinede banamısın demedi ve alt dünyada kuzey kutbuna yakın bir yerde geçici bir mola verdi.
Mola geçiciydi çünkü önünde daha yürümesi gereken bir hayli yolu vardı.
Bunlar ömürlerinin çoğunu gezginci ve keşifçi olarak geçirirlerdi çünkü insanlığın önünü açan her yeni keşfi bunlar yapardı.
Modern bir kente uğradığında yolu, belleğinde bir nokta olarak kalan bir evin kapısını tıklattı.
Tanrı misafiri olarak kabul edilip edilmeyeceğini sorduğunda evin reisi esmer delikanlının içinde ılık bir hava oluştu.
Oda sanki yıldızlar ötesinden bir misafir bekliyordu.
Buyur baba bu ne biçim laf deyip yorgun savaşçıyı buyur etti.
Baş köşede bir koltuğa keyifle oturan zamanın yorgunu dedi haneniz şen, gönlünüz geniş ola Adem oğulları.
Yolum uzundur bir soluklanayım dedim kusur eylemişsem affola bir lokma ekmekle nefsimi körletip yola devam edeceğim.
İşte bu savaşçının verdiği moladır kocaman bir hayata yansıyan.
Dinlenme vakti bittiğinde yıldırım hızıyla bir başka aleme geçiş yapacak olan dervişin ta kendisidir resme yansıyan bebek görünümlü delikanlı.
Şimdi buna hoş geldin bebek diyoruz ama aslında hoş gelen öz cevheri bu görüntüye ışınlayan ve gittikçe slüeti değişecek olan zamanın savaşçısıdır.
Hoş geldin bebek, hoş geldin gezginci başı.
Mola süresince tükettiği tüm şişelerle geriye öz mekana dönüş yapacak olan savaşçı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.