- 542 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AYRILIKLAR
Ayrılık zamanı geldi çattı. Neyin ayrılığı sizce.
Gündüzün geceden ayrılışı mı, güneşin ışıklarının karanlığa batması mı, yoksa vuslata giden yolun hasretle son bulması mı...
Bilemedim...
Vedaları sevmem ben, geldik dünya yolculuğuna, vedalaşmak, ayrılık olmamalı..
Dedim ya sevmem ben vedaları... Belki düğün günümüz burak atına binip ferah kapısında karşılanırız hamele i arşta..
Yağmurlar yağıyor duyuyor musunuz çığlıkları gökyüzündeki şimşeklerden. Sanki ölmek üzere olan birinin sevdiklerinden ayrılışının çağlayışı.
İnsan ah insan..
Doğarken ağlayan, çocukluğunda düşerken anne rahmetine sığınan ağlayan, gençliğinde bir yol tutturamayan, kafası karışan, evlendiğinde sorunlarıyla hayat boyu uğraşan, içe dönüp ağlayan, yaşlandığında gençliğin nasıl bittiğini, elinden uçup gittiğini düşünüp sızlayan..
Ömür bu ya...Ayrılıklar var biliyorsun ey nas.
Daha ne için kırıyor, kırılıyorsun..
Daha neyi bekliyorsun.
Kapın elbet çalınacak
Neden şu kısacık ömür sermayende ayrılıklarla vaktini harcıyor küsüyorsun..
Öyle yaşa ki ayrılıklar senin önünde eğilsin.
Öyle yaşa ki düşmanların ayrılığın olmadığına ağlasın.
Öyle olsun ki söz verdiğin o mecliste yeşerecek sevdalar bıraksın...
Ayrılıklar ayrılıklar...
İki gencin sevdalarda buluşması mı?
Yoksa mim durağında severken, kavuşamayıp ötelere taşınan vuslatın adımı ...
Baharın yeşeren yapraklarıyla birlikte,
Sonbaharda kuruyan yaprakların haykırışı mı?
Deprem olduğunda yerin sallanıp taş yığınına dönmesi mi? Ayrılık bilemedim.
Yoksa kapının aralanıp bir anda beklediğine kavuşamamak mı?
Hastanın ölümü beklemesi mi?
Leyla ’nın Mecnun’ a kavuşamayıp çöllere düşmesi mi ayrılık..
Ayrılık nedir? Neye göre kime göre değişmez mi, sizce.
Bazen bir ensturmanın notalarından ayrı düşmesi.
Bazen bir geminin limana yanaşamaması.
İnsanların yazını kışa çevirmesi mi?
Çaydanlıktaki buharın çayla buluşup demini alması bardaklarda son bulması mı?
Yoksa hiç tutamadığın ve tutamayacağın bir elin kavuşamaması mı?
Ayrılıklar dünyada yaşanmasın o zaman ayrılık olmasın.. Sadece o kapıdan geçtiğimizde ayrılık yolculuğumuza dünyada ehemmiyet verelim Ayrılmayalım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.