- 603 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARDELEN ILE HECRAIL
KARDELEN ILE HECRAYIL
Soğuk, ayaz, kar, kış demeden her şeye inat tüm güzelliğiyle açan kardelen, meğer bu hırsını aşkına borçluymuş. Aslında bilinen bir öykü, ağızdan ağza da dolaşmış, yayılmış, herkes hercaiye düşman olmuş, kardelen çiçeğinin cesaretini ise kendine örnek almış, en azından almaya çalışmış.
Çünkü kardelen, o çok sevdiği menekşesi ile her baharda buluşur fakat onu her yeri donatan diğer çiçeklerden kıskanırmış.
Kışın ortasında, hiçbir çiçeğin açmaya cesaret edemeyeceği bir ortamda aşkı ile baş başa kalabilmek ve sevgisini gösterebilmek için beklemiş. Ona söz veren menekşe ise sözünde durmamış ve açmamış. Karları delip, soğuk havaya, ayaza aldırmadan sevgilisini beklemiş kardelen ama kimse gelmemiş. O da soğuktan değil ama yaşadığı hayal kırıklığından dolayı karların üzerinde gözlerini yummuş.
Çiçeklerin aşkından öğreneceğimiz çok şey var, belki de o yüzden duygularımızı en iyi onların ifade edeceğini düşünüyoruz, o yüzden aşkımızı, sevgimizi, özlemimizi onlarla anlatıyoruz. Bir kardelen çiçeği kadar cesaretli değilseniz, en azından onun kadar sevin, çünkü sevmek cesaretlerin en büyüğüdür.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.