- 534 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dominant kaynana 17 bölüm
Aslında evliliğim boyunca yaşadıklarım annemin eşime ve bana çektırdıkleri sayesinde
kabus gibiydi.ama mahkemeden sonra her ne kadar yalancı sahitlerle mahkemeyı kandırsada
ilahi adalet yüce rabbim sayesınde yerini buldu. Benim o sehirden ve annemden uzaklaşmam zamanla dahada iyi oldu .
aradan yıllar geçti annem alzaymira yakalandı. Kızım evlendi oğlum evlendi .3 torunum oldu.esim emekli oldu .çocukların iş gereği başka şehirlerde yaşıyorlar.ben mi bense emeklilik ve yanlızlığın şarkısını maziye dalarak dinliyorum . bir yudum kahve keyfiyle balkonda çiçeklerimle vakit geçirmekteyim. Yaşadığım yer doğayla iç içe sakin bir ilce .
geriye dönüp baktigim zaman , patırtı gürültü yok .
ha unutmadan söyliyem birde şu iltihapli romatizmam olmasa
herşey daha da güzel olacak ama
allahdan beterin beteri var derler ya hani .
Şu corana günlerinde daha beterinden saklasın cümlemizi
.
yuce rabbim nede büyüksün sen herşeye kadirsin.
zalimlerin hakkından ancak sen gelirsin.
ama yinede bu böyle olmasaydı demeden de edemiyorum .ne yalan soylıyım.
Çekirdek aile hayatında herkes birbirine saygılı sevgili olsaydı .
birbirini kırıp incitmeseydi .belki şimdi herşey dahada guzel olurdu .
insanlar dilleriyle kırdıkları kalpleri hiç bir zaman tamir edemezler .
çünkü içinde bir yerlerde cam kırıkları hala durur.
eşim annemin yaptığı kötülüklere nazaran yinede iyi niyetli arada gidip halini hatrını soruyoruz .anneme ablalarım bakıyor onlarda arada annemin maaşının kavgasını ediyorlar.
hayat işte böyle . en sevdiğin incitirse canını . harcar bir gun en değerli zaman varlığını.
Son.
Ceylan.c.yilmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.