- 499 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
HAYALLER DE GERÇEK OLUR!
Merhaba edebiyat dostları,
Yazdıklarını kitap olarak görmek, sanırım edebiyatla ilgilenen her arkadaşımızın isteğidir. Ben sonunda bu hayalimi gerçekleştirdim. İnsan hayallerinin peşine düşerse ve bunu hakikaten çok isterse gerçekleştirmesi çok da zor olmuyor.
Tabi ki gerçekleşmesi mümkün hayaller kurduğunuzda. “Bulutların üzerinde pembe panjurlu bir ev isterim, yada elimde bir sihirli değnek olsa misali” değil mesela…
Elbette ki kitabımın çok okunan arasına girmesini çok arzu ederim. Yanı sıra para kazanmasını da çünkü bu kitabın tüm gelirini “ÇAĞDAŞ YAŞAMI DESTEKLEME DERNEĞİNE” bağışlıyorum.
Ülkemizin önemli değerlerinden biri olan tıp doktoru Türkan saylan aynı zamanda bir akademisyen, yazar ve eğitimci olarak, imkanları kısıtlı kız çocuklarının okuması, iyi bir eğitim alması için hayatta iken çok mücadele verdi.
Ben de aynı yoldan giderek kardelenlerimizin solmaması, pıtır pıtır açmaya devam etmeleri adına, deryada bir damla kadar da olsa böyle güzel bir amaca katkım olsun istiyorum.
Eğitimli anneler demek, eğitimli evlatların yetişmesi demektir.
Sözün özü şimdi desteğinizi görme zamanı. Bir kitap ile siz de belki bu deryada bir damla olmak istersiniz.
Selamlar, sevgiler cümleten.
Not: Tüm interler kitap satışı yapar yerlerde satıştadır.
YORUMLAR
-----Tam yedi yaşındayım.
-----Okulların kapanmasına az bir zaman kaldı okumayı seviyorum. Yaz tatilinde okurum diye kitap almak istedim. Köyümüz şehre on beş kilometre genelde harcamam yol parası ve kitap olacak. Babamdan hiç harçlık isteyemem annemden alırdım ve nitekim de öyle oldu annem babamdan alıp bana verdi yol kenarında yarım saat bekledim ve kırmızı dolmuşa bindim biner binmez yaşlı bir amca -bu zer gadar çocuk yalnız dolmuşa bine mi ne ana ne bubalar var deyince şartelim attı- Ben senin bildiğin çocuklardan değilim dedim. Kırmızı dolmuştan inince hemen kırtasiyeye gittim çünkü şehirde tek kitap satıcısı Nazım Hikmetin Şiir kitabı hemen arka sayfasına baktım kitabın fiyatı bütün paramı verirsem yol param kalmayacak kitabı almadan kırtasiyeden ayrıldım tanıdık bulursam köye onlarla dönerim diye bir saat gibi dolaştım kimse denk gelmedi. Tekrar kırtasiyeye geldim bütün paramı verdim kitabı aldım.
-----Elimde kitap büyük bir sevinçle köyün yolunu tuttum. Havanın sıcak olması nedeniyle biraz gidiyorum yolun kenarında bir ağaç gölgesinde hem dinleniyorum hem bir kaç sayfa şiir okuyorum. Yolu yarı etmiştim. Yolun kenarındaki hayır küpünden iki tas su içtim konakçamı mevkindeki armudun gölgesine oturdum tam o arada köyümüzün imamı murat 124 taksisi ile geçmiş çok şımarık olduğumuzdan hemen babama şikayet etmiş seni yaramazı gezerken gördüm. Akşam üzeri eve vardım yaklaşık bir üç saat sürmüştür.
-----Anne anne şiir kitabım -oku oğlum oku tütün işçiliği çok zor. Akşam yemeğe oturduk yemekten sonra babam -bu gün Konakçamına gittin mi hayır dedim kitap almaya gittim hemen kitabı gösterdim ve bazı kısımlarını okudum bile dedim yalan söyleme dedi babam kitapla dövdü. Aslında ozan bir adam yalanı hiç sevmez ben param yetmedi yürüyerek geldim diyemedim.
----Bir gün şiir kitabım olursa o gün için bi demiştim ama ve hayalim gerçek oldu on bin kitabın iki binini parasız çocuklara dağıttım. Ha hayallerin gerçeğe yakını var birde gerçekten çok uzağı Gerçekten uzağı diye yazınca geçen yıl hanıma hanım ben Katty Pery aşık oldum ne olacak şimdi dedim kadın espri özelliğimi bildiğinden aşık ol ama Amerikaya yanına gitmeyi hayal etme dedi sen ömrümde tanıdım en ilginç hayallerini bile gerçekleştiren deli bir adamsın dedi.
---Hayal kurmadan gerçeği ulaşamazsın.
Billur T. Phelps
Evet,
Kesinlikle hayal kurmak yaşamın bir parçası
Onun gerçekleştiğini görmek ise dünyalara bedel.
Güzel hikayeniz için de çok teşekkürler.
Katty Pery ile ilgili hayaliniz de gerçekleşmeyecek bir
durum değil. Çok isteseniz onu bile yapardınız siz..
Selamlar, sevgiler,
Ne güzel eserlerinizi bir kitap ile taçlandırmak... Ne diyelim okuru da satışı da bol olsun. Gelirini de güzel bir yere bağışlamışsınız...
Billur T. Phelps
Teşekkür ederim Ahmet bey,
Benim için en güzel yanı bu. Derya da bid damla olmak.
Sevgiler,