- 566 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
OKUYAR ÖZDEYİŞİ: ŞİİR BİTMEZ, ŞAİR ÖLMEZ, OKUYAR
DEDE KORKUT ATA ile ATSIZ ATA ŞAHİDİM OLSUN Kİ !
’’ ŞİİR BİTTİ ŞAİR ÖLDÜ ’’ DİYENLER..ÇOK PİŞMAN OLACAKLAR.... DÜNYACA ÜNLÜ ABDİ BEĞ’ HALA TANIMAMIŞ OLANLAR BAYRAK ŞAİRİ ARİF NİHAT ASYA MUHTEŞEMLİĞİNİ 7 AĞUSTOS YENİKAPI ERGENEKON MEYDANINDA FARKEDENLER.. Kumpaslarından DAHA DEĞERLİ ENGİN UFUKLAR OLDUĞUNU da ÖĞRENECEKLER....
ARİF NİHATLAR da, ARİF OZANLAR da, KELKİTLİ DİLAVERLER de, GİRESUNLU HASAN ALİ YÜCELLER de, SİVASLI VEYSELLER ile YİĞİDOLAR da, KIRŞEHİRLİ MAHZUNİ ŞERİFLER de, ADIYAMANLI HATAYLI ANTALYALI SUNALAR da, AMASYALI YILDIZLAR da, GAZİANTEPLİ DEĞERLER de, KOCAELİLİ MERALLER de, SAKARYALI SEVİM SULTANLAR da, MALATYALI
FAFRİLER..BAHRİLER de MUDANYALI ÜLKERLER de, KAFKASYALI HALİDELER de, KARABÜKLÜ MERAL DEMİRLER de, KAYSERİLİ FATMA ÇETİNLER de, GAGGOŞ NİYAZİ YILDIRIMLAR da, MUNZURDAĞLI SENEMLER de, TRABZONLU YAZICILAR, KARŞIYAKALI TOPSAKALLAR da ADANALI HARİKALAR, ÇUKUROVALI HATİCELER de, TİRELİ İLHAMİ MEDİNLER de, TİREBOLULU EMİNE USTALAR da, ERENTEPELİ ESİNLER de, ALİŞARLI NURHAYATLAR da, HÜNKAR DAĞLILAR da, BAKÜLÜ GÜLNARELER ile DAĞLARGIZI DESTEGÜLLER de, GÜLSENLER de ŞENGÜLLER de ŞİRİNGÜLLER de, Bayburtlu TORUN ŞAİRLER de, GÜZGÜLLERİ de, LEYLİCANLAR da MİHRİLER de, KAPTAN KAYA ŞAİRLER de, DEMİR, YATAĞANLI YORUMCULAR da, OBALI OZANLAR da, KINIKLI DURSUNLAR da SORGUNLU SARGINLAR da, ERZURUMLU REYHANİLER de, BİNLERCE ON BİNLERCE OLACAK..
EDİRNELİ NAZOCAN...ASTANA.. NURSULTANLI RAYA gibi
Süper TÜRKİYE SEVDASI.. CAN TÜRKİYE’M Diye DİYE..
*
Hikmet Okuyar
ŞÜSİYAD Başkanı..
Dağların ve Çobanların Şairi..
ŞEBİNGÜLÜ Bahçeleri Kurucusu..
.............
NOT:
’’ O Ne Biçim PROJE ÖYLE..? ’’ diyenlere Selamlar Olsun...
ŞAİRİNDEN İMZALI ŞİİR : 1 ADET 5 TL. 1 KARE FOTOĞRAF ile BİRLİKTE 15 TL..OLACAKTIR..
ŞİİR KİTABI OLMAYAN AŞIK, OZAN, ŞAİR, ŞİİR YORUMCUSU, ŞİİRLİ RESİM TASARIMCISI, ŞİİRLİ HİKAYE ve ROMAN TASARIMCISI, ŞİİRLİ VİDEO / KLİP YAPIMCISI GÜZEL SANATLAR ÖNCÜSÜ CANLAR; SERGİ AÇAMAZ İMZA GÜNÜ YAPAMAZ, KÜLTÜR SANAT DİNLETİSİ TERTİPLEYEMEZ Diyenler; KESİNLİKLE YALAN Söylüyorlar..
.........YİNE ÖVÜNÇLE VURGULUYORUM Kİ ! ’’ 7 GÜN 7 GECE ŞEBİNKALE ŞİİR ŞENLİKLERİ / 2020 ’’ Buluşmasında; Türkiye’de İLK Defa ŞİİR YORUMCULARI Bir Adım ÖNE ÇIKACAK.. O / H
...........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.