- 605 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KAĞITHANEDE MUTLUYUZ
Kağıthane ilçesinin 19 Mahallesi vardır.
ismi çoğunlukla tepe olan mahalleleri Gültepe, Çeliktepe, Seyrantepe, Şirintepe, Nurtepe, Hürriyet Tepesi Kağıthane İlçesinin gelişmiş modern mahallelerindendir.
Tepe olma vasfıyla temiz havası ve rüzgarı ile meşhurdur.
Diğer mahalleler de de tepeler vardır, fakat ismi Talatpaşa, Çağlayan, Ortabayır, Sanayi mahallesi… gibi aslında bu Mahalleler de tepedir.
Kısacası Kağıthane ilçesi tepeler üzerine inşa edilmiş bir ilçedir.
İlçenin nüfusu 500.000 civarındadır. Tepelerin alt kısımları ve dereleri meşhurdur.
Cendere, sadabad deresi, keçi deresi, ayazma deresi, galata deresi gibi.
Buralarda çoğunlukla yerleşim alanlarıdır.
Dereleri ve tepeleri ile modern bir ilçe görünümüne sahip olan Kağıthane ilçesi tarihine de sahip çıkarak
Lale devri ve sadabad ta kentsel dönüşüm içinde gerçekleşmektedir.
Kaliteli firmaların inşaatlar yaparak alışveriş merkezleri, deniz suyu ve cendere projesi ile sadabad haliç projesi Kağıthane’nin İstanbul için en gözde gezi ve mesire alanı yeridir.
Kağıthane ilçesi İstanbul’un tam merkezindedir.
Levent, maslak mecidiyeköy, şişli, taksim, Topkapı, Beşiktaş, Eminönü, her yere araç ile 10-15 dk mesafededir.
Şehrin merkezinde bir ilçe olması dolayısıyla emlak fiyatları da yüksektir.
Kentsel dönüşüm ile yeni konut alanları yapılmaktadır.
Bu vasfıyla hızla göç almaya devam etmektedir.
İlçenin geçim standartları yükseldiği için geçim standartlara ayak uyduramayan
Aileler başka ilçelere göç etmek zorunda kalmaktadır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.