- 350 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN KADIKÖY
NEDEN KADIKÖY?
Sabah uyandığımda, daha doğrusu tam olarak uyanamadığımda, evde durmamam gerektiğine karar verdim. Semtte takılmak mı? yok canım. Günüme güzellik katmalıyım. Ama nasıl? Nasıl olacak? Tabi ki Kadıköy’e giderek.
Neden mi Kadıköy? Neden olacak? Birçok sebepten dolayı. Beraber dolaşalım, neden olduğunu anlarsın ve bana hak verirsin. Kadıköy’e indiğimde canlı ve renkli kent yaşamı huzur verdi. Her zaman takıldığım lokantaya gittim, güzelce karnımı doyurdum. Tarihi binaların arasından geçerek iskeleye gittim. Oturdum denize karşı orta kahvemi yudumladım. Telaşeli insanların koşuşturmaları, vapur düdükleri, martılar ve doyumsuz deniz manzarası. Keyif bu olsa gerek. En azından benim için keyiflerin en güzeli.
Tarihi binaların arasından geçerek Bahariye Caddesi’ne çıktım. Gitar çalıp şarkı söyleyen sokak sanatçılarını dinledim bir süre. arkadaşlarımı ve takipçilerimi bu güzellikten mahrum eder miyim. Çektiğim videoyu paylaştım. Gelsin beğeniler, yorumlar. Sonra Tellalzade Sokağı’nda antika dükkanlarına ve sahaflara bakarak yürüdüm bir süre. Moda Sahili’nde denizden gelen ılık rüzgarın tenimi serinletmesiyle huzurum daha da arttı. Saate bir baktım, tam beş saatim geçmiş. Neden Kadıköy? sorusunun cevabını verdim sanıyorum. İşte bundan dolayı Kadıköy.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.