- 1088 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
VEFAT VE TEŞEKKÜR.. / Müzeyyen KESKIN
Annemin rahatsızlığından bu yana arayan soran geçmiş olsun dileklerin de bulunan ve müteakibin de 20.01.2018 tarihinde canım annemim vefatı dolayısı ile hiç yalnız bırakmayan çok değerli eş-dost, akraba, arkadaş, sanatçı dostlar, şair, ozan , Ortadoğu ve Balkanlardan Azerbeycan, Kazakistan, Türkmeneli’nden, Almanya’dan, aklıma gelen aklımda kalanlara tek tek teşekkür etmek istedim. Acıların gerçekten paylaşıldığın da hafiflediği gibi sevinçler de paylaşıldıkça çoğaldığını biliyoruz..
Bu vesile ile bana ulaşıp bizzat geçmiş olsun ve başsağlığı dileyen; Bütün canlara tek tek teşekkür ederim. Eğer unuttuğum atladığım ismini zikretmediğim can varsa lütfen afetsin. Hepsinin gönlüm de yerleri var. Rabbim bütün ölmüşlerinize, ölmüşlerimize ve şehitlerimize rahmetler diliyor mekanları cennnet olsun diyorum. Ruhları şaad olsun dua ile. Hepinizden Allah razı olsun.
Selam, Saygı, Sevgiler gönderiyorum
Haber Yapanlar:
ŞÜSİYAD Başkanı Hikmet OKUYAR
Ali Rıza AĞIŞ Taşova Net Editörü ve sahibi
İnternet Sayfaların da Paylaşanlar:
Ertuğrul AKBAL
Elif DİKMEN
Süleyman SAYAR
Ahmet ŞİMŞEK
Bizzat Telefon ederek taziye de bulunanlar.
Hatice KARA, Harika UFUK, Hikmet Okuyar, Mehmet Üzer ve eşi ailesi,Tuncer DİNÇERGÖK, Aysun ELEMAN, Vehbi ÖZAYDIN, Meryem BURMA, Recep UYSAL , Nevzat TAŞKIRAN, Semra Güvenç, Nihal Topsakal, Birtane KESKİN KISA , Üzeyir ve Faruk BİRCAN, Ömer KESKİN, Cafer KONYA, Safinaz MAKASOĞLU, Elif DİKMEN, Emir ÜSTÜN, Süleyman SAYAR, Ali Rıza AĞIŞ, Ahmet USTA, Aydın ERGEN, Hasan ERMEK ve eşi, Hasan GÜÇLÜ ve eşi, Sibel Unur ÖZDEMİR, Nihat ÇELİK, Mine ATAY, Şehnaz TÜRKEL, Eftal KARACA, Şifa TURAN ve Eşi, Emine BAYRAM, Nihal DOĞAN, Kemal AKTAŞ, Yıldız TOKSÖZ, Halil MANKAL, Ülkü KALPAKÇI, İsmail KOÇALİ, Binali KILIÇ, Hasan GENCAY, Bayram YELEN, Alper YERLİ, Durmuş GÜZTOKLUSU, Sedes IŞIK, Hüseyin ÜZER, Funda ERİM, Ümüt GÜNGÖR, Zehra YILMA, Sultan DEĞERLİ, Murat YURTKULU, Ersin KAYIŞLI, Nur ERSEN, Düriye BİRCAN, Akif HAYTA, İlknur MERSİN, Emel ÇAKIR, Münevver ÖZDEMİR, Figen ÇALIŞKAN, Naciye KELEŞOĞLU, Şengül ÇUBUĞUUZUN, Nesrin ÇETİNEL, Mustafa AYDINLI, Çelebi ÖZTÜRK, Cemile BECİT, Nihat ÖZTÜRK, Nermin KOSVA, Birgül TUNÇ, Mihrican KEYVANOĞLU, Mehmet ve Gürsün AVCI , Mustafa AYDINLI ve Eşi, Şükrü Doğan ve eşi.Kemal AKTAŞ Mehmet ve Lütfiye çifti, Turgut ŞAHİN ve eşi, Ayrıca ; DSİ Takk Dairesi Başkanlığı mesai arkadaşlarına, Esençay Kasabası halkına ,medya mensuplarına sonsuz teşekkürler.
Müzeyyen Keskin, Süleyman Sayar, Hikmet Okuyar, Mehmet Nuri PARMAKSIZ, İlter YESILAY, Rıfat Çakır, Dilek Dilekçe, Raya Bayramova, Hatice Kara,TC Zehra Yilmaz, Semra Güvenç, Harika Ufuk, Meryem Burma, Papatya Sibel, Şiringül Musayeva , Kemal Aktaş, Osman Suvari Yılmaz Keten, Necmettin Selçuk, ZulfikarKerkuklu, Dəstəgül Zamanlı, Şengül Coşkun, Ümüt Güngör, Aysel Kaya, Sevim Güler, BirharfBirharfim, Senem Bozyigit, Sevda Kerimli, Lütfiye Gok,Turgut Öğütcan, Fatma Erdem Yamak, Özgen Gürbüz, Süreyya Kaya, Beyin Oğlu, SeadetNovruz, Gülsen Akyol Mutlu, Lalezar CombaKozan, Serpil Kaya, Binnur Doğan, T C Emine Sönmez, İltimas İsmayıl, XuramanCamalqızı, Şengül Yıldırım, Ayten Aydınlı, Funda Sağlam, Ahmet Nohutlu, Fatma Yangın Ekşioğlu, Nihal Mirdoğan, Yavuz Alpat, Şirin Erdoğan Güzel Baba, Ertuğrul Yeşilırmak, Hanife Tok, Musa Ülker, Kadir Kaya, Aşık Ziya Var, Uğurludağ’ın Sesi Niyazi Güday, Seher Erdoğar Turancı, TC Lale Umar Bostancı, Basri Demir, Zekeriya Taşgın, TC Naci Tunçel, Ahmet Yiğittop, Gönül Oraç, TC Hülya Keskin-uysal, Abdullah Yanik, Fatma Özger Bilgiç, Aleyna Keskin, SedaqetDilqemAbbasova, Osman Baş, Salam Medeni XeyriyeCemiyyeti, İlhan Koruyucu, TC Şerife Apaydın, Yusuf Milli, Hatice Türken Canbaba, Hamide Yılmaz, Munise Keskin, Gulsevim Özdemir, Sinem Şanlı, Merve Sefa, Aydın Ergen, IclalBugra Özcan, TC Esen Bilal, Erol Ikisivri, Ahmet İslamoğlu, Murat Arslan, IsmailKösebey, Nusret Turan, Özcan Kartal, Hüseyin Eroğlu, Nevzat Taşcıoğlu, Naibe Yusublu, Cihan Kazan, Gülay Göktürk, Mehmet Sait Kar, Semanur Dilek, AlmılaKargülü , Müzeyyen Yavuz, Amasya Göynücek, Eyüp Hikmet Kerküklü, İsmail Kara, Şükran Ay, Idris Yavuz, GülFiliz Yedi Güller, Arife Aslan, Safran Bilal Çalışıcı, XezerMesimov, Orkide Deveci, Zülfiye Dönmez, Zübeyde Gökbulut, Murat Yumrutaş, Köroğlunun Diyarından İlhami Altay, ZelişDadaşkızı, Adnan Özkan, Aşık Şazeli Cuma Karasu, Köksal Akçalı, Mustafa Öner, Gülbeyaz Pamuk, Recep Semra Sezer, Ahmet Acar, Malik Qoca, Türkan Ay Dinçer, İlkin Asiman, Emine Taştepe, OrxanCalalov, Zeliha Demirci, Erdem Torun, Fuat Ertuğrul, Hakan Yilmaz, Vahdettin İşildak, Şerife Köksal Badısaba, Senem Ebrar Ünal,Yusuf Emre ve Mustafa Yasin Keski, Cemile Çolak, Şener Uyanik, Kamil Durmuş, Ozan Derdivar, Sebahat Mayda Yavuz, Hilal Güngör, MiqdatBegoglu, Müberra Değer,Mehmet Kütükçü, Fahrettin Alay, Nurullah Aydın, TC Abdullah Kaya, SevketKaygisiz, Yaşar Gürcan, Necef Düzyurdlu, Şaircan Erhan Yılmaz, NazimQoca, Alaaddin Uygun, Bilal Karagöz, DevletyarBeg, Şengül Aksu, Hüseyin Karakurt, Erol Yılmaz, Sezai PolatSadik Uysal, KbraKykc, Nursel Eyüboğlu, Mustafa Dilki, Emektar Adam Metin Kökü, Sibel Firat, Fatma Özdemir, ChalqinMahammad, MehmanSuleymanov, Aynur Işıktaş, Hüseyin Öztürk, Emre Akkök, ZaurUstac, Düziçili İbrahim Özdemir, Güler Bilkay Aygün, Musa Eser, Gülfatma Akar, Yılmaz Yıldırım, Semih Kıbrıs, Ece Ecem, Hüseyin Şahin, Bora Er, MikayilGüngüt, Sadık Senkaya, Seydi Sürücü, Sabri Galip Dogan, Hüsamettin Emanet, Leyla Gül Varoğlu, Seher Şengül, Ömer Uluçay, Yeter Bektaş, Ali Özkan, Yunus Yılmaz, Hülya Çelen, GüLo Seker, Nuray İkbal, Aydın Yılmazer, Mehmet Elmas, TC MemisOzenturk, Erdoğan Tozoğlu, Savaş Sarıkaya, Seyfullah Çiçek, Necdet Tabak, Karçiçeği Nazar Geçkil, Mustafa Doğan, Birgül Gül, Fatma Altun, Tiryaki Şebnem Örs, GülnareAsgarzade, Gulsah Sahin,,Selami Şimşek,TC Süleyman Yağız, Bekir Alim, Durmuş Kaya Yitikozan, Davut Önder, Mustafa Bardak, Reyhan Özçiftçi, Ismail Erdoğan, TC Osman Ulutaş, Merzifonlu Merzifonlu, IsmailUçaner, Şükran Günay, Mumin Ağır, Muharrem Değırmenci, Tuncay Dinç, Müeyyet Beyoğlu, Keskin Can, Kahraman Memiş, Semra Güvenç, RahiləDövran, Güçlü Hazel Hasan, Kemal Aktaş, Ertugrul Akbal, Orhan Cinar, Şengül Çubuğuuzun, ZulfikarKerkuklu, Şengül Coşkun, Senem Bozyigit, Firdevs Büyükateş,Turgut Öğütcan,,Nazik Gülünay, Fatma Erdem Yamak, Sevo Can, Beyin Oğlu, Döndü Şinel, Hasan Gümüş, Gülsen Akyol Mutlu, Aysun Kaplan, T C Emine Sönmez, Figen Çalışkan, Ayten Belge, Ertuğrul Yeşilırmak, Leyla Görkem,Nevin Sayın, Rüveyde Özbek Öztorun, TC Şerife Apaydın,Yegane Gülerman, Ahmet Divriklioğlu, Özgül Şimşek , Ahmet İslamoğlu, Salih Erdem, Hüseyin Eroğlu, Siyami Yurt , Turgut Şahin, Ömer Şahin, Erdoğan Demirel, Selçuk Küçükkalıpcı, İbrahim Öztürk, Kemal Doğanay, Köksal Akçalı, Ismailoglu Mustafa Yilmaz, Kenan Ocak, Gülbeyaz Pamuk, Yavuz Gezgin, Emine Taştepe,Suna Ulucan, Mehmet Akın, Gülşen Gülşen, Bilal Karagöz, Sezai Polat, Nihat Öztürk, Sadık Senkaya, Cadıllac Eva,Yeter Bektaş, Ali Özkan, Zeynep peder, Müeyyet Beyoğlu, Keskin Can, Kahraman Memiş, Semra Güvenç, RahiləDövran, Güçlü Hazel Hasan , Neriman Cengiz Keten, Şengül Coşkun, Senem Bozyigit, Turgut Öğütcan, Fatma Erdem Yamak, Sevo Can, Döndü Şinel, Hasan Gümüş,Gülsen Akyol Mutlu, Aysun Kaplan, T C Emine Sönmez, Fatma Yangın Ekşioğlu, Figen Çalışkan, Ayten Belge, Ertuğrul Yeşilırmak, Fatma Özger Bilgiç, Rüveyde Özbek Öztorun,TC Şerife Apaydın, Erdoğan Demirel, Selçuk Küçükkalıpcı, TC MemisOzenturk, Erdoğan Tozoğlu, Secaattin Öztürk,Adem Yüksel, Reyhan Özçiftçi, IsmailUçaner, Berrin Altuncu, Hasan Ermek, Döndü Şinel, Şengül Yıldırım, Hanife Tok, Ercan Gönültaş, Hayriye Hayriye, Ahmet Yiğittop, Gönül Oraç, İlhan Koruyucu, Nedim Uçar, Yaşar Cerit, Elif Reyya NAZ.Cesur Kesk8n..
YORUMLAR
SEN ÖLMEDİN ANNE
GÜN GEÇTİKÇE YAKIYOR, YOKLUĞUN VAR TAM BİR ŞOK
BUNUN ACISI DERİN, KALBE SAPLANIYOR OK
KOCA DÜNYA BİLE DAR, TESELLİ OLMUYOR YÂR
BÜTÜN DOSTLAR AĞLADI, YOK ARTIK FAYDASI YOK.
DÖRT DUVAR BİR CENDERE, RUHUMU SIKIYOR SERT
DERT BİLE VIZ GELİYOR, KURŞUN BİLE OLSA DERT
BU ACI MADDİ DEĞİL, MANEVİ BİR İŞKENCE
YAKIYOR İÇTEN İÇE, RUHUMA ATTI BİR KERT.
VARLIĞIMIN SEBEBİ, TÜM VARLIKLARIN SAHİ
MAKAM MEVKİDE BİLE, SANA DİZ ÇÖKER ÂHİ
HER İNSAN BİR VARLIKSA, BU ESERİNDİR SENİN
ANNE BİR VAR EDENDİR, VALLAHİ DE BİLLAHİ.
BAKİ OLAN ALLAH’TIR, ANNE VE OĞUL KULDUR
KANDIRMASIN KİMSELER, DÜNYANIN MALI PULDUR
AYRILIK ACISI VAR, DİNDİREMEZ HİÇBİR ŞEY
ALLAH İÇİN YAŞARIZ, TÜM ANNELER BİR KULDUR.
ANNE BIRAKTIN BİZİ, SEN HİÇ ÖLMEDİN ANNE
KARA TOPRAK BİR MEZAR, AMA NE YAZAR ANNE
SEN KALBİMİZDE VARSIN, ALLAH RIZASI İÇİN
MAKANIN CENNET OLSUN, SEN CANIMIZSIN ANNE.