- 908 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Ben o gece
Elif,
Karanlık zavallı kalıyor dostum, geceleri. Adımı ezberimden kazıdığım geceler özellikle, benden ya da eğer doğru olursa söylemesi bedenimden. Yazdıklarına cevap veremememin sebebi bu, acizlik oluyor işte. Bahaneleri sevmiyorsun biliyorum, ama bahane bulmakta iyiyim sende bunu biliyorsun dostum.
Sayın dost diye başlamışsın iki mektup önce. Neden bu soğukluk anlayamadım doğrusu, kırgın mısın yazamadığım için? Oysa sen ve ben iki küçük kızdan daha yakın ve daha özel değil miyiz birbirimizin dostluğu için. Alındım doğrusu, içerledim de biraz.
Hastalığın için geçici dedin bana, o zaman neden son konuşmamızda zorlanıyordun bana cevap verirken. Belki de babasını özlemiştir dedim ama içime bir kurt düşürdün küçük kız kardeşim. Annen aradı o son konuşmadan sonra, seni bir hayli dalgın ve düşünceli görmüş. Bana neyin olduğunu sordu, mesafeler bırakmışsın aranıza. Annen ağlıyordu, üzüldüm fakat senin dediğin geldi aklıma "herkes ağlar biraz" . Sahi ne çok seviyorsun "palyaço" şiirini, bana da alıştırdın kardeşim. Sana yazmadan önce çokca dinliyorum, öyle yazıyorum sana. Yaşadığımız o güzel, uzak ama bizim olan anılar geliyor aklıma. Annelerimizden gizli kalan sırlarımız, kaçışlarımız, okul sonrası saklanışlarımız geliyor aklıma. Anılar anılarda kalsın diyorsun, onları konuşmayı sevmiyorum bana kendinden bahset diyorsun. Neden unutuyorsun bilmiyorum, kendimden bahsetmek için önce seni hatırlamam gerekiyor. Çok zamanımı harcadın dostum, geçirdiğimiz zaman bizi çıldırtacak kadar çok oysa ki. Zamansız kalmak (anılarımız) seni de benim kadar korkutmuyor mu?
Ben iyiyim Elif. Beni merak etme ilaçlarımı kullanıyorum. Uzun zamandır kendimi iyi hissediyorum inan bana. Sana bir miktar para yolladım ilaçlarını al elifcim. Zarfın içerisine kattım, eline geçince haber ver bana. Kendine dikkat et. Bunu yapmıyorsun, kendine dikkat etmiyorsun. Oysa bu beni çok üzüyor, çünkü sen çok fazla ben oluyorsun. Kendimi sevmiyorum biliyorsun bunu. Kendin ol. Dikkatli ol.
Annene senin sorunun olmadığını sadece bu aralar aramızın kötü olduğunu ve bunun seni etkileyebileceğini söyledim. Soracaktır sana, beni yalancı durumuna düşürme ve onunla hemen konuş. Unutma elinde bir tek o kaldı. Birbirinize sahip çıkın. Çok sarıldım dostum.
Seni seviyorum canımcım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.