- 1013 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİİIR : KÖYE GİDEN MEKTUP / Hikmet OKUYAR deyişi VİDEO yapıldı..
Köye Giden Mektup / Hikmet Okuyar Deyişinin yorumu, 5 Yıldızlı Amasya Elması Tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu, Müzeyyen Keskin tarafından yapıldı..Video tasarımı ve organizasyonunu da Müjde Organizasyon gerçekleştirdi..
*
Düğünlerde, derneklerde, pikniklerde, gecelerde, proğram sunumları arasında, şiir dinletilerinde şiir sohbetlerinde ’’ bir şiir de bizim hikmet yorumlayacak ’’ dendiğinde paylaştığım ya da paylaşılmasını istediğim şiirlerimden.. Köye Giden Mektup / Hikmet Okuyar deyişim..
Dağların ve Çobanların Şairi Bizim Hikmet gibi düşündüğüm yaylalarda dağlarda bağlarda tarlalarda da Şebingülü bahçelerinde de projesini tasarladığım Şebinkarahisar Turizm ve Kültür Şenlikleri öncesinde de hayal ettiğim İstanbul’un yedi tepesinde şekillendirdiğim; Alemdağ Sosyal Tesisleri ile Haliç Feshane Beşiktaş Yıldız Topkapı Gülhane Sarayburnu yakınlarında dillendirdiğim ve Şebinkale burçlarından da yayına sunduğum şiirlerimden Köye Giden Mektup..
Alucra Çamoluk Şebinkarahisar köylerinde olduğu kadar Kelkit Vadisi köylerinde beldelerinde ilçelerinde de 81 il kapsamlı paylaşımlarda da ’’ tam bizim durumlara göre..’’ dedirten şiirlerden Köye Giden Mektup..
Kırşehir Kaman, Nevşehir Gülşehir, Kayseri Pınarbaşı, Sivas Gürün Malatya Yeşilyurt, Elazığ İçme, Yozgat Sorgun, Ordu Gülyalı, Amasya Taşova, Çorum Osmancık,Bolu Köroğlu, Çankırı Çerkeş, Samsun Bafra, Adana Çukurova, İçel Tarsus, Gümüşhane Torul, Tekirdağ Kumbağ, Edirne Keşan, Kırklareli Pınarhisar, Balıkesir Bandırma, Bursa Mudanya, İzmir Karşıyaka, Giresun Görele yakınlarında paylaştığım zamanlarda da Giresunlu Şairin Şiir Şenliği’nde kitap severlere arz ettiğimde de çok beğeni almış olan şiirlerimden Köye Giden Mektup..
Bir gün şiir yorumcusu canlar tarafından yorumlansın, müziği olsun, bestesi yapılsın, şarkı türkü makamında da seslendirilsin dediğim şiirlerden Köye Giden Mektup..
Övünçle belirteyim ki aynen bizim yörelerin deyişi diyen bir şair bir şiir yorumcusu şiir proğramları sunucusu organizatör tarafından gerçekleştirildi şiirin yorumu.. Hem de dedeleri Şebinkarahisar’dan Giresun’a, Ordu’ya, Amasya’ya yerleşen Keskinler Sülalesi’nden bir isim yaptı şiirin yorumunu..
Ankara Çankaya yakınlarında..Müjde Tasarım ve Organizasyon tarafından da videosu hazırlandı..
5 Yıldızlı Amasya Elması Tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu, Amasyaşat Başkanı, Amasya Sevdası Proje Sahibi ( mkeskin6@) Müzeyyen Keskin ŞİİR YORUMCULUĞU ile Müjde Tasarım ve Video Yapım tarafından gerçekleştirilen Hikmet Okuyar imzalı Köye Giden Mektup şiirinin videosu yoğun ilgi görüyor.
Güzel Sanatlar duyarlılığındaki ve hayranlığındaki şiir müzik beste yorum yüklü ilgi yoğunluğuna;
beğenilere, tavsiyelere ve paylaşımlara Şebingülü sunumlarımızla TEŞEKKÜR ediyoruz..
Köye Giden Mektup Deyişimizle..Daha çok okunsun daha çok dinlensin dileklerimizle.. Selam Sevgi saygı..
....
KÖYE GİDEN MEKTUP.. / Hikmet OKUYAR
*
Özledim hemşerim hele bir anlat..
Tepelerden, derelerden ne haber?
Biraz da meyveden sebzeden söz et.,
Buzluklardan, seralardan ne haber?
*
Ayrık otlarını yolabildin mi ?
İlacı, gübreyi, bulabildin mi ?
Tohumluk buğdayı alabildin mi ?
Sökülmemiş meralardan ne haber?
*
Fidanlık Şefi ’ni tanıyor musun?
Kadıoğlu’ndan Çay’a iniyor musun?
Fidan, fidan diye yanıyor musun?
Dikilmemiş bahçelerden ne haber?
*
İmamla, muhtarla konuştunuz mu?
Şehrin valisiyle tanıştınız mı?
Belde başkanına danıştınız mı?
Dozerlerden, kepçelerden ne haber?
*
Sel suları, toprakları sürdü mü?
Hacıömer ?deki oynak durdu mu?
Köy hizmetleri hizmet verdi mi?
Duvarlardan, köprülerden ne haber?
*
Orman İşletmesi işletiyor mu?
Ahlatlara armut aşlatıyor mu?
Ağaçlandırmayı başlatıyor mu?
Balcana ’dan, Yıltarıç ’tan ne haber?
*
Baraj köylüleri sorulmadı mı?
Boş yerler köylüye verilmedi mi?
Esnafın yarası sarılmadı mı?
Alıştan, verişten, işten ne haber?
Gençlerimin meslek kursu ne oldu?
Tahsil kredisi bursu ne oldu?
Makam fiyakası, forsu ne haber?
Kalelerden, hisarlardan ne haber?
*
Yunus gibi dost halinden bilenler,
Destek için hızır gibi gelenler,
Erce meseleye çare bulanlar..
Hizmetlerden, eserlerden ne haber?
Kültür programı hazırlandı mı?
Meydanlarda meş’aleler yandı mı ?
Pestil, ceviz sofralara indi mi?
Şenliklerden, şölenlerden ne haber?
*
Gönül bahçesinde karargah kurdum,
Dostlar meclisinde selama durdum,
Her hizmeti Allah aşkıyla gördüm..
Kadir kıymet bilenlerden ne haber?
*
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
15 Ocak 1992, İSTANBUL
.....
www.youtube.com/watch?v=GuTyNOkX7Pc ŞİİR : KÖYE GİDEN MEKTUP.. / Hikmet OKUYAR www.youtube.com ling
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.