- 609 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
15.MEKTUP OLAYLARIN İÇ YÜZÜ
Olayların İç Yüzü
Biismihi
Değerli Gülse Hanım önce selam eder size ve eşinize yüce Allahtan sağlık niyaz ederim
Sevgili Gülse hanım bugün Bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesindeki 23. Günüm. Hastanedeki tedavi bana bazı olayları tahlil etme fırsatı verdi. Herşey gonca hanıma yazdığım şiirle başladı belki biraz daha geri gidersek size tekrar mektup yazmaya başlamam ile başladı.
Sevgili Gülse Hanım Daha önce de söyledim. Sanki aramızda bir iletişim var gibi hissediyorum. Doktora da söyledim bir hayal dünyasında yaşıyorum. Herşey İlahi bir planın parçası gibi. Daha önce hiç ilgimi çekmeyen Gonca hanım bir bölüm de –zannederim 51. bölümde- çok hanım hanımcık halini görünce kalbim ısındı ve ona bir şiir yazdım. Twitterdan gönderdim. Bu sırada Nihal hanım da kendisine şiir yazmaya başlamam için saçları toplanmış makyajına özenilmiş gibi gördüm ve Nihal hanıma şöyle bir tweet attım. “dikkatle toplanmış saçlar kadının güzelliğine vurgu yapılmış makyaj yüzde bir tebessüm biraz muzip çekim arası bir erkekten bahsedilmiş.”
Empati yaptım ve olayın şöyle olmuş olacağını düşündüm ben Goncaya şiir yazdım Gonca çekim arasında biraz eğlenmek için bunu Gupse,hasibe, Nihal ve birkaç kişinin olduğu ortamda anlattı ama hesaplanamayan şey Nihal’in bu şiirden hoşlanması ve kendisine şiir yazılmasını istemeseydi. Ben daha sonra Nihal’e tekrar tweet attım ve şöyle dedim “@NiyalApla Bari söyle erkek kadından hoşlanmış mı hayır ama tebessümün ( Nihal’e) çok yakıştığını düşünüyor.” Bunun üzerine Nihal çok üzüldü ve depresyona girdi. Ve vasfiye teyze ve Açılay karşılıklı oynadılar benim için bundan daha üzücü bir şey olamaz. Ben aşkta sadakatten yanayım ama bu yanlış taksim eylemlerine katılan bir abim karşılıksız sevme seni seveni sevmeyi öğren dedi aslında haklıydı. Sonra Nihal’in depresyona girmesinin suçlusu benmiymişim gibi düşünüp ona kolumda ki saati gönderdim ne kadar saçma bir hareket Nihal ne yapsın benim 50 liralık saati. Bu sırada empati yapıp Nihale şöyle bir tweet attım “ lütfen uyu beni üzüyorsun nasıl diye sorma uyu” o ise şöyle tweet attı “ ciddi ciddi bir deliliğin içindeyiz bizimle bu kadarda dalga geçilmezki” Bu sırada Gonca şöyle bir tweet attı “kadın masa başında oturmaktan sıkılmış manik dönem bizimle uğraşıyor”
Sevgili Gülse İkinci mesele ise Siktir Git meselesi 52. Bölümdü sanırım Deryanın bir repliği vardı 34 SG … “ ben bunun üzerine sana şöyle bir mail attım “ benim plakalara mana verdiğimi biliyorsun bana siktir git demeyemi çalışıyorsun” sen o Pazar şöyle yazılarından biri nin başına şöyle bir başlık attın SANA GÜLBAHÇESİ VAAT ETMEDİM bende senden özür diledim.
Sevgili Gülse bu sırada başka olaylar daha oldu. Ben ilk başlarda pek mana verilemeyen tweetler atmaya devam ediyordum bi tanesi şöyleydi. “ alemi berzahta ruhlar tanışıp birbirini sevdi o dünyada sevenler bu dünya da birbirini sever sebep bu ” ve şöyle bir tweet daha attım “ telefon ilk çaldığında biliyordum”
Benim yazdığım mailleri Hürriyet gazetesi bilgi işlem departmanında bazı bilgisayarcılar gördü ve beni sert bir şekilde uyarmaya karar verdiler ve seni aradılar sen “ hiçbir şey
yapmayın ben geliyorum dedin ve hürriyet binasına gittin ve onlarla tartıştın şöyle dedin. “bu mail adresi benim bana ne yazdığı sizi ilgilendirmiyor ben 42 yaşındayım kendi haklarımı savuna bilirim lütfen maillerimi okumayın” bu sırada bilgi işlem de rütbe sahibi bir bayan yetkili sizi odasına çağırdı. Ve benim uyarılmam gerektiğini söyledi. Sende “ o zannettiğiniz gibi biri değil isterseniz onu arayın ve ona bir konuda yardımınıza ihtiyacım var deyin” ve bir gün iş yerimde odam da otururken telefon çaldı ve bir bayan bana “ bir konuda yardımınıza ihtiyacım var danışmanlık eğitimi almak istediğini söyledi. “ bende ona yardımcı olmak için elimden ne gelirse yapmaya hazır olduğumu ancak kurumumuzun danışmanlık eğitimi vermediğini ustalık ve kalfalık belgesi verdiği nazik bir dille anlattım bunun üzerine kadın teşekkür etti ve hakkını helal et deyip telefonu kapattı.
Siz sohpet etmeye devam ettiniz ve ona “ bana on yıldır yazıyor bana sonsuz derecede güveniyor en gizli sırlarını açıyor” dedin oda sana “ neden sana yazıyor sebep ne” diye sordu sende benim “ alemi berzahta ruhlar……………………” tweeti gösterdin kadın şaşırdı. Sonra ona “ şu anda senin yanında olduğumu telefon açanın hürriyet gazetesinden aradığını mailler yüzünden aradığı nı biliyor” “nerden biliyorsun” diye sordu ve sende ona “telefonun ilk çaldığı anda biliyordum “ tweetini gösterdin. Ve ona biraz daha “biraz daha konuşsaydın maaşımı sizin ödediğiniz vergilerle alıyorum” diyeceğimi dedin bu doğru idi.
Sevgili gülse bu yazdıklarım tamamen benim hayal gücümün ürettiği şeyler hastaneye yatmamın sebebi de bu düşünceler olayların böyle geliştiği konusunda en ufak maddi bir delil yok
Baki selam
Muhammet Hanefi Taşkın
15/6/2013
Bakırköy /istanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.