Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Elma çiçeği...
Ümmühan Yıldız

Ümmühan Yıldız

@ummuhanyildiz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 11 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 21:47:21
Öğütlerin en doğru olanıdır….


Tebrikler…

Selamlar

Anne öğüdü, @yorgunum_
28.2.2012 21:41:37
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 21:44:26


Akıcı bir yola çıkılmış gibi güzel şiiriniz…

Tebrikler…

Selamlar

Y o l c u, @osman aksoy
27.2.2012 17:46:35
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 21:13:57
Şiir ustalıktan çok cesaret işidir sizde her ikisi de var.

Tebriklerimle

Selamlar

Kader darağacı, @Dikçe
28.2.2012 20:30:28
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 21:07:31
Adınızın Lazo olduğuna göre toprağımsın diyerek

Kutlarım şiirinizi

Selamlar saygılar.
Gittiğin gün, @LAZO
28.2.2012 13:03:04
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 21:04:48
Uzakta aranılan belki de yakındadır.


Kim bilebilir ki.


Bulmanız dileğiyle

Selamlar saygılar…
Kadınım, @Mehmet GÜZEL
28.2.2012 20:59:53
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 21:00:45
Merhaba Yenigün



Her yeni gün bir umuda gebedir,
Merhaba yeni gün merhaba hayat.
Yüreğim taptaze doğan bebedir,
Merhaba yeni gün merhaba hayat.

Daha bundan böyle küsmeyeceğim,
Deli poyraz gibi esmeyeceğim,
Dostlarla yolumu kesmeyeceğim,...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 20:56:14
Duru bir yürek seliyle, has balın çaldın bahtıma






Manayı havzandan tattım, çıktım aşk ile tahtıma
Nasibimin üryanıyken, senden azığımı aldım
Duru bir yürek seliyle, has çaldın balı bahtıma
Gönlün deminden içerek, sayende sevgi de ka...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
28 Şubat 2012 Salı 17:40:52
Bırakında Güleyim

Merhametten azade gecenin kucağında,
Ağlamak cana yetti bırakın da güleyim.
Gönül denen melunu kederin tuzağında,
Bağlamak cana yetti bırakın da güleyim.

Çürümüş hülyalarla başıma sevda örüp,
Kendi öz varlığımdan uzanan ip...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
24 Şubat 2012 Cuma 16:22:14


Dost tebriklerimle, yine emeğin anlamı olan güzel bir şiir okudum sayfanızdan.


Selamlar.

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
24 Şubat 2012 Cuma 15:13:59


Bu kadar yüreği etkilenmiş ve şiirin her mısrasına anlam katıyorsa kim’i tebrik etmek lazım… Şiiri güzel
yazdırmış…


Tebriklerim.

Selamlar.


Kim.., @Bandırmalı
24.2.2012 14:08:47
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
24 Şubat 2012 Cuma 14:51:50


Suyu durgun limanın denizlerine esen fırtına gibi etkili şiiriniz

Tebriklerim.


Selamlar.

Yürekteki fırtına, @gül peri
24.2.2012 12:54:30
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
24 Şubat 2012 Cuma 11:25:19

Bize doğru sözü alkışlamak düşeri…

Selamlar Saygılar

O k u, @osman aksoy
24.2.2012 07:00:52
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
24 Şubat 2012 Cuma 11:21:44


Çok güzeldi dost kalem günüme gülümsemeli tebessüm bıraktın…

Tebrikler, Saygılar Selamlar...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
24 Şubat 2012 Cuma 11:17:09


Kadın sonuna kadar sabırlıdır… o son geldiğinde kararlıdır..

hayatın tüm sevgileri sevdiklerimize verirken aynı sevgiyi alamamak sorgu ve ahlar….

güzel bayan sizden öğreneceğim daha çok şey var….

ve okuyacağımda çok ...

Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
23 Şubat 2012 Perşembe 22:03:10
Çok geçmiş olsun Dort Arkadaşım…
İnsan yorumlarken sen ben düşünmemeli en güzel şeydir emek verene emeğini takdir etmek...
Özür, @FERHAT GÜNAYDIN
23.2.2012 21:19:32
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
23 Şubat 2012 Perşembe 18:00:42
Bu kadar güzel sevebiliyorsan haram varsın olsun sevmeyi bilmeyenin…

Saygılar, Selamlar



Etkili Yorum
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
23 Şubat 2012 Perşembe 17:26:23
ÖZLEMİNE



Erişilmez zorluğa onca göğüs gererek
Ömrümde safa bulup ömrün diledim Hak’tan
Varlığına göç edip aşk payımı dererek
Köreltip gam kederi , sevgi çaldım ıraktan



Bir an’ı asra değer zaman mesken tutunca
Talebim ş...

Özlemine, @Nezahat Yıldız Kaya
23.2.2012 17:07:28
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
23 Şubat 2012 Perşembe 16:40:40
Şiiriniz tam bir vazgeçişin ağıtı gibi net ve güzeldi… Ayrıca çok beğenerek birkaç kez okuduğumu belirtmeden geçmeyeceğim…

Gerçek anlamda Şiir okudum.

Saygılar.
Selamlar.


Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
23 Şubat 2012 Perşembe 16:23:47
DÖRTDÖRTLÜKTÜ VERDİĞİN MESAJ…. TABİÎ Kİ ANLAYANA

SELAMLAR
SAYGILAR.
Kir, @kul düşünce
23.2.2012 00:15:39
Ümmühan Yıldız
@ummuhanyildiz
20 Şubat 2012 Pazartesi 17:16:47
Şahlanışta uçtu gönlüm, içim de özlem azıttı




Kulun özüne görkemi, yüce yaradan akıttı
O ne muhteşem şeydi ki, gönlümü çalışta aldı
Ruhun içine sevgiyi, itinayla o sarkıttı
İç yakıcı bakışıyla, gönlüme sızılar saldı
Şahlanıpta uçtu kalbim...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
272.186
Şiir Okunma
823.057
Yazı Okunma
169.322
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL