Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Şubat 2010 Pazar 12:56:26
Babam Mustafa dır anamsa Fatma,
Suçların tümünü üstüme atma,
Suçum zaten fazla daha da katma,
Bir celp göndermişsin geldim hâkim bey.

Fazla tahsilim yok okuryazarım,
Ne bir İskender’im nede Sezar’ım,
Kendi mezarımı kendim kazarım,...

Hakim bey-1, @kocakurtsoylum
11.2.2010 19:37:48
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Şubat 2010 Pazar 12:00:47
Oklandı yüzüm, kirlendi tenim.
Düşüncem gitsede gelişim yok sana.
Hep ikiz olsa da sana ağlamaklı nöbetlerim
doğru adresli limanım olsan da,
Çek,
gözlerime ziyan cismini benden,
Al
beni sağan iliklerini dimağımdan.
Artık,
Baharlarıma k...

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Şubat 2010 Pazar 11:27:09
sevgili
Bir gelsen diyorum
Bağrımda esen hazan yelini dindirsen
Yaşanmamış günlere inat
Sahipsiz yarınlara çatlak bir sızıdan
Yeniden doğabilsek mutluluğun avuçlarına
Yüreğimize serpilse bir tutam sevgiyle
Yürüsek sonsuzluğa giden yolda seninl...

Sevgili, @hasret
14.2.2010 01:46:36
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Şubat 2010 Pazar 11:22:16

İki dost tanıdım bu camiada
Biri cismini Lüzumsuz görmüş dünyada
Biri Albayrak yapmış çekmiş dostluğa


BENDE ALBAYRAĞI ÇOK İYİ TANIYORUM.ÖZÜ SÖZÜ BİR CANDAN DÜRÜST,SAMİMİ BEN ONU KENDİME KARDEŞ YAPTIM.CANOM ÇOK GÜZEL YAZMIŞSIN İLHAMİ KARDEŞİM...

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 23:30:41
Söyledim sözümü on bir heceli
Takipteyim hep gündüzlü geceli
Kimisi palanlı kimi keçeli
Yükseklerden nal sesleri geliyor

Düğün değil bayram değil toy değil
Yıllar yılı hafta değil ay değil
ŞENER im vallahi olur şey değil
Yükseklerden nal se...

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 23:26:32
Çok yalvardım da dertleri almadın
Mahkum ettin acıyla sorguladın.
Soldurdun gençliğimi acımadın
Soldurmadık ben de gül mü bıraktın?..


Sevda yollarında koştum yoruldum
Harman oldum küllerimle savruldum.
KOMANİYİM felek yaktın kavruldum
Yanm...

İl mi bıraktın, @aşık komani
11.2.2010 19:18:09
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 23:21:11
Manice gezdik gördük
Hiç bu kadar yemedik
Sadece Niğde bitti
Mani bitti demedik



SAYENDE TÜRKİYEMİZİ GEZDİK, ÖĞRENDİK. KALEMİN ZEVAL GÖRMESİN DOST KALEM,TEBRİKLER.SELAM VE SAYGILAR.
Manice (51-niğde), @UNALAN
11.2.2010 21:31:26
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 22:53:09
Sana teslim oldum,
Semî ve Basîr olan ALLAH.
Dünyanın heryerinde
Aç ve susuz insanlar
Günahsızlar,çocuklar ölürken ,
Hasta ruhların sapkınlıkları adaletin tersi,
Bireysel sosyal çöküntüleri
Yaşatırken bizlere,
Bozulan kâinatta
Sana teslim o...

Teslimiyet, @aşiyan052
6.2.2010 00:04:23
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 22:45:36


DEĞERLİ ÖĞRETMENİMİZE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM.MEKANI CENNET OLSUN NE GÜZEL BİR VEFA DOSTLUK ŞİİRİ OKUDUM.TEBRİKLER.HOCAM KALEMİNİZE ZEVAL GELMESİN,YÜREĞİN,ZE SAĞLIK.SELAM VE SAYGILAR.
Osman turan, @ahmet umut
9.2.2010 16:35:21
Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 22:37:26


her şey sevgiye muhtaç
canlı cansız ne varsa
uzat elini bir tut
göreceksin nasıl da
cevap verecek sana...


gönül pencereni aç
bir baksana doğaya
her şey sevgiyle dönüyor
bu yaşanılası
bu güzelim dünyada




Canommmmmmm sevenler ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 22:13:35
Sonra bir zil sesi tüm bu düşlere son verecek,
Düşlerimden uyandığımda, aklıma düşecek özlemin
Seninle dolu bir gece yine sona erecekk…


TEBRİKLER USTA KALEME CANIM KALEMİN ZEVAL GÖRMESİN YÜREĞİNE SAĞLIK.MERSİNDEN SELAM VE SEVGİLER.
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Şubat 2010 Perşembe 00:11:51
Küçücük yüreğinde sevdiği okuludur,
Elindeki torbada, kitabı sokuludur.
Sürmeli kara gözler, mis gibi kokuludur,
__Her şeye rağmen işte, bir gayretti çabası,
__Tanımamış hiç onu, erken ölmüş babası.

Adaletsiz ortamda, isyanlar dikleniyor,
Fak...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Şubat 2010 Çarşamba 23:55:37
Sahi çocuk!
Sen hiç şarkı tuttun mu diyeceksin
lacivert lacivert bakacaksın duvarlara
gölgeni arayacaksın her zaman ki yerinde
ve bulduğun her şey “S u s” diyecek.

Susacaksın
ve bir ceset gibi koşacaksın şehrime.



USTA KALEM...

Lacivert, @ANSIZIN
4.2.2010 00:00:18
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Şubat 2010 Çarşamba 00:45:19
Ben bacı dediysem,sen de beyamca,
Aşkımız uzasın...E 5 boyunca..!

Kıskanan çatlasın,hemde patlasın:)
Aklını yitirsin,dağdan atlasın,
Sevdamız,çarpılsın,dörde katlasın;

Ben bacı dediysem,sen de beyamca,
Aşkımız uzasın....Ömür boyunca.


...

Affedermisin..?!, @ıssızgemi
2.2.2010 20:56:18
Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Şubat 2010 Salı 23:26:08
Küçük yalan büyük yalanlara gebe

Küçük bir adım olmaya sahne...

Güvenle kalkınmaya.



Formatlayalım artık beleğimizi

Yeniye...

Geleceğe

Güven ile

Huzur ile...

Temiz gönüllerle hep birlikte

Kardeşçe yaşamaya



DUYARL...

Temiz toplum, @DemAN
9.2.2010 19:16:09
Etkili Yorum
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Şubat 2010 Pazartesi 23:58:42
Hani ya,
Nasıl denir.
Ne zaman ki yüzünde
Bir tebessüm belirir
İşte o gün
Aydınlanır bu dünyam
Baharım müjdelenir.

İşte o an
İşte o an birtanem
İçimde bir mutluluk
İçerimde bir sevinç
Yeniden filizlenir...



GÜZEL ŞİİRDİ BAHAR ...

Sensizlik mevsimi, @kulhilmi
6.2.2010 00:20:44
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Şubat 2010 Pazartesi 23:14:22
Kırarım dalına uzanan eli
Esmesin üstüne sonbahar yeli
Dense de adıma divane deli
Şebingülü sensiz edemiyorum.

Ben şebin bülbülü’n tek sana varım
Sana ötüşlerim dildeki zarım
Gönlümün serveti pahasız yarım
Şebingülü sensiz edemiyorum....

Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Şubat 2010 Pazartesi 02:23:06
TEBRIKLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.SELAM VE SAYGILAR.PC YÜKLEDİM HERGÜN DİNLEMEK İÇİN CAN.
Gözyaşımızla, @ms-solmaz
23.9.2009 17:05:09
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Şubat 2010 Pazartesi 01:50:10
canıma cansın ömrüme sefa
mutluyum senle çektirme cefa
üzme ne olur anla bu defa
canımdan cansın anlamadın ya



düşürme derde dön artık yeter
yanıyor içim bu özlem beter
bu gönlüm inan sensiz derbeder
canımdan cansın anlamadın ya


CAN...

Anlamadın ya!.., @dağ gülü
6.2.2010 00:53:20
Tülay Aslan
@tulayaslan
8 Şubat 2010 Pazartesi 01:43:35
pembe üstüne mavi satırlara
yazdıklarını tekrar tekrar okudum
motif motif, desen desen işlediğin
muhabbetini ilaç edindim acılarıma
harlanan alevinde aşkın, yeniden
kanayan yaralarımı dağladım
rahmetinin kevserinden içtim içtim
çok şükür bir...

Sevince, @hacı ali
4.2.2010 17:43:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.989
Şiir Okunma
872.655
Yazı Okunma
63.792
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL