Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
içindeki sevgi insanlığa birlik vermiyorsa dili inçitme seyit kazim
Seyit Kazım

Seyit Kazım

@seyitkazim Etkin Üye
ŞairYazar
  • 7 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 22:45:34
O su içtiğimiz PINAR var ya,
Oradan çıkacaksın diye
Gözlerim yolda sanki çıkacaksın,
Gibi bekliyor gelmedin ki.
Ben bunları canlı canlı anılarımızla,
Dolu yaşıyorum.
Ya sen uzak ellerde ne yapıyorsun?
Şimdi nerdesin bir tanem mutlu musun?
Gi...

Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 22:44:22

Biri iyi sayılır
Biri, eh şöyle böyle
Biri hepten vasattı
/ama zaman yetmedi!/
"Ya tutarsa?" dediğim...
,,,,
EMEĞİEN ÖZÜNE SAĞLIK
CANDAN EMEK DİLERİM SEVGİLER
Ya tutarsa?, @Saadet Ün
10.12.2011 22:28:21
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 18:03:37
İNSANLIK NEREYE



İNSANLIK NEREYE

Akıl sır ermiyor

Şu dünyanın işine

Şaşırıyorum baktıkça

İnsanlığın gidişine....
,,,,,,,
özüne yureğine
ömrüne bereket
abllam saygılar cok
anlamlı bir eser okudum,
İnsanlık nereye, @serapertence
10.12.2011 17:10:12
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 16:37:16
tuz

göl derinde sayıyor
içinde inciler
denizanaları
midyeler
hazineler
batık gemiler
korsanlar
mücevherler
mahiler
ahiler
sahiler,sahteler
yosunlar
mercanlar
heyecanlar
daha neler neler
bir yerlerde bir krallık
tuz

cengiz zorlu...

Tuz, @Cengiz Zorluoğlu
10.12.2011 15:09:42
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:55:29
BEN SENİ BEKLERİM


Gece divana
Şöyle bir uzandım
Düşünürken seni
İçim’de geçmiş

Hayal ederken
Çıkıpta geldin
Gelmekle beni
Çok mutlu etin
,
SEVDA KUBLESİNİ NURU
EMEKĞİN PAK ÖZÜN KATIR CEMALUS,,,,,,,,
DOST
SEVGİLER
Ben seni beklerim, @cemalus
10.12.2011 00:10:51
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:54:11
DERYA



Gözlerinde derya, ufkum olmuşsun,
Sözlerinde derya, candan vurmuşsun.
Yürekten yüreğe, akışın derya…
Yakıp da kül etti, gülüşün var ya.
<<<<<<<
BİN DERYANIN SUYU
AKSIN BAĞINDAN
SEVGİ EMEK YOLUN
NESLİ BALDIR İLMİN
UNALAN ...

Derya, @UNALAN
10.12.2011 01:47:23
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:44:10

Bülbül Niye Gamlanırsın

Bülbül niye gamlanırsın?
Derdin mi var gülden yana?
Acı acı demlenirsin,
Derdin mi var dilden yana?

Gül dalına konmadın mı?
Gülden murad almadın mı?
Güle bakıp kanmadın mı?
Derdin mi var yardan yana?

<<<<<<<, ...

Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:43:04
GÜL GİBİ BÜLBÜL GİBİ


Sığmadın gözlerime, arzda güneş gibisin!
Sevdan ile eriyip, çölde yaktığın kumum,
Biçareyim umutsuz, gözlerine mahkûmum,
Sen her yerde her zaman gönlümün sahibisin!

<<<<<<
COK
GUZEL OLMUŞ
TEBRİK EDERİM ÖZÜNE KALEMİ...

Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:41:05
Eski Şiirlerle!

Sayfaların arasından
Eski şiirlerle
Çıktın gene karşıma
Şiirler yazmışım Mayıs baharında


Geceler sensizlik
Geceler karanlık
Geceler yoksulluk
Geceler yalnızlık

<<<<<<<<<<<
KALEMİNE ÖZÜNE SAĞLIK
CANDAN
TEBRİK
EDERİ...

Eski şiirlerle!, @Oya gedik
10.12.2011 02:22:51
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:39:23
Ben değilim


Sana gel dedim
Gelmedin
Git diyorum
Git
Gelmediğin için
Bütün açık yollar bahtın olsun
Dualarımı tak koluna
Yanımda olmasanda
Varlığımdasın
Emanetin kalbimde gizli
Görmesende
Seni bekleyen o
Ben değilim ,
,
ÖZÜNE EMEĞİE...

Ben değilim, @guler birsozu
10.12.2011 00:57:33
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:38:21
Zincire Vurdum Bedenimi...

Söyle dağlar güneşe
Bu gece üzerime
Doğsun.

Gizlemesin artık
Gölgesini.,
,

Daha kaç adım
Atacağım
Tükenmiş hayallerin ardında.

Yarını belli olmayan
,
ÖZÜNE YUREĞİNE SAĞLIK
CANDAN TEBRİK EDERİM SEVGİL...

Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:37:12
BULAMADIM

Yârin gözünden düştüm azarladılar beni
Ayırdılar nurundan bir daha bulamadım
Aşıklar mezatında pazarladılar beni
Kadehde şarabımı bir daha bulamadım
.
,,,,
ÖZÜNE YUREĞİNE SAĞLIK
CANDAN EMEK
HURMET
DİLERİM
GUZEL DOST
SEVGİLER
...

Bulamadım, @yok,sul
10.12.2011 00:09:57
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:36:11
SAZIN SESİNDE DİNLE



Bir özlem değirmeni, dolaşırken başımda
Sevdanın hoş sesini çarkın sesinde dinle.
Bahar ol, çiçeğe dön, güz ayında kışımda
-- Söylenen şarkımızı, sazın sesinde dinle
-- Bir kitap yaprağında buluşuruz seninle.
<<<<<<<< ...

Sazın sesinde dinle, @RABATLI
10.12.2011 00:08:14
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:34:49
dikişinde tutturamadığın
durduramadığı zamanı
çürür görünür gözüne
geceli gündüzlü
yüreğinde kin
elleri kan
kuru
,
ÖZÜNE SAĞLIK
OZANIM
COK ANLAMLI
YUREKLİ
BİR ESER OKUDUM
ÖZÜNDEN
SEVGİLER
ÖZÜNE,,,,,,,,,,,

İner mi iner, @ramazan.efe
10.12.2011 00:01:47
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:33:44
CEYLAN GÖZLÜM..........


Adını şu kalbime ve yüreğime yazsam
Ceylan gözlüm kalbimde desem ki kalır mısın...!
Cemaline süzülsem ah usul usul sızsam
Ceylan gözlüm kalbimde desem ki kalır mısın...!
<<<<
KALEMİNE ÖZÜNE SAĞLIK
SAYIN ŞAİİR DOST
...

Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:32:37
Topragin, tasi var.

her gecenin bir, sabahi var

Bu günlerin, yarini var

Aydinliga vuranlarin,

verecegi

Hesabi var,

AYDINLIKLAR OLMASA DERİN KARANLIKLAR
AYDINLIĞA CIKMAZ
AYDINLIĞA KİMKİ
VURDUYSA KENDİ
DERİN KARANLIĞINDAN BOĞULSU...

Aydına vurmayın, @yaylacik
10.12.2011 00:00:41
Seyit Kazım
@seyitkazim
10 Aralık 2011 Cumartesi 13:30:52
Bilir Bizi
***********

Cisminden yarattı ol ulu süphan
Nuruna aşığım yaz bilir bizi
Ruhlardan evvela cemale bakan
Terinden hak olan yüz bilir bizi
<<
kalemine özüne
sağlık sayın ozanım
gercekten
cok haz aldım emek dolu eserini can
...

Seyit Kazım
@seyitkazim
9 Aralık 2011 Cuma 16:25:57
İçimdeki Mavilere Gömüyorum


Bu gece;
İçimde uçurumlara yuvarlanıyorum
Gözlerim hüzün bulutları topluyor
Yağmur çığlık çığlığa yağarken dışarıda
Marmara da bir kent üşür sensizliğe
Sokak çocukları sığınacak yer arıyor telaşla
Bir yuvaya özl...

Seyit Kazım
@seyitkazim
9 Aralık 2011 Cuma 15:52:44
Aşık METİNİ-Recep ÇAĞLAR MSN MUHABBETİ

O yaradan kimse ölmez
Dinle Metini gardaşım
Ama lakin yüzü gülmez
Dinle Metini gardaşım.___Recep ÇAĞLAR

Dünyada hiç yoktur gözüm
Bellidir alnımda yazım
Tek yol haktır, tek çözüm
Dinle Recep gardaş ...

Seyit Kazım
@seyitkazim
9 Aralık 2011 Cuma 15:50:05
gecenin sükutunda
sızdım yüreğimin
açık kalan kapısına



örttüm buğulu gözlerimi
titreyen ellerimle
ısıtmaya çalıştım
soğuyan bedenimi
hayırsız
düşlerimin koynunda,

ÖZÜNE KALEMİNE SAĞLIK
CANDAN TEBRİK EDERİM
SAYGILAR
EMEĞİNE,
,,...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
53.189
Şiir Okunma
401.557
Yazı Okunma
22.708
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL