Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
içindeki sevgi insanlığa birlik vermiyorsa dili inçitme seyit kazim
Seyit Kazım

Seyit Kazım

@seyitkazim Etkin Üye
ŞairYazar
  • 7 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:36:13
kalemine özüne sağlık
candan tebrik ederim
can dost
Mavi kanatlı kuşlar, @talip
21.12.2011 13:17:55
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:33:22
Ah babam ! Koca babam ! Hani çözdüğün sarık ?
Sar başına çıkta gel, arşın ortası yarık,
Farketmez nalın olsun yada eskimiş çarık,
Tut elimden usulca yıldızları yay babam...
,,,,,,,
özüne kalemine sağlık
candan tebrik ederim
sevgiler
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:32:17
özüne kalemine sağlık
candan tebrik ederim dost
= yetmedi mi? =, @gelmeyenvuslat
15.12.2011 02:40:10
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:31:15
Hicranıma hiçbir şey kar eylemez efendim
Senden başka kimseyi yar eylemez efendim
Derdime ortak olan özlemlerim ağlarken
Böyle bir sevda nasıl zar eylemez efendim

,,,,,,,,,,,,,,,,,
özüne yureğine sağlık
cok guzel olmuş
Bırakma beni, @samanyolu1234
19.12.2011 13:55:53
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:26:56
Sihrinden kurtulamaz bu garibe neyledin,
Candan öte can diye gördüğünü söyledin.
Bu aşkın bendesiyim sırılsıklam eyledin,
Yüreğinden sarılıp öpecekmiş gibiyim.




Gülhun ERTİLAV


,
özün ekalemine sağlık
candan tebrik ederim cok guzel o...

Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:25:25
YAĞCILIK

Yağcılık

Kolesterol üç yüz ona çıkınca benim doktor,
Dedi; “Uzaklaşmalısın şu hayvani yağlardan! ”
Şimdilik al sabah, akşam birer kırklık lipitor,
Besi damlarından geçme, geç kekikli dağlardan,

özüne sağlık
cuntac...

Yağcılık, @halilşakir
21.12.2011 00:05:43
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:24:02
KUSURUM VAR İSE BİLMEK İSTERİM

Ellere benzettin sanırım beni
Sadakat zor ise ölmek isterim
İmadan anlamam yakarım teni
Kusurum var ise bilmek isterim,
,,
özüne yureğine sağlık
candan kutlarım
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:21:11
DÜŞLERİME GEL

Arıyorum seni düşlerimde ben
Karanlıklarıma ışık ol doğ yar
Gündüzlerim harap gecemdesin sen,

emeğien özüne sağlık
candan tebrik ederim özüne yureğine sağlık
sevgiler
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:19:38
DELİ GÖNLÜM SUSSANA

Eller dertlerime dermanmı olur.
Feryad etme deli gönül sussana.
Bülbül figanından fermanmı olur.
Yürek yanar, deli gönlüm sussana,,,
özüne sağlık
tebrik ederim can
Deli gönlüm sussana, @ruya_06
21.12.2011 22:00:39
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 22:09:40
BAĞRIMDAKİ DELİK’TEN







Bağrımdaki delik keder yırtığı
Her of çekişimde aralar beni;
Gönül heybemdeki sevda artığı
Değdikçe sineme yaralar beni.
,,

EMEĞİEN YUREĞİEN ÖZÜNE SAĞLIK
CAN DOST SEVGİLER
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 21:58:28
Sen benim güneşimsin
Kalbimin derinliklerindesin
Acılarımı umutlarımı unuttuğum tek sebebisin
Varlığını hissederek acıyorum gözlerimi
Kollarında huzur buluyorum
Sığındığım tek liman gibisin

,,
ÖZÜNDEN SEVGİ
EKSİLMESİN
GUZEL DOST
BİN SEVGİ...

Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 21:57:28
karanlık bir izin ışıklı düğmesiyle söner aydınlık
şehir kendi ayaklarından süpürmeye başlar adımlarını
yolundan sapar
varışların yolculuğunda karışır gece ile gündüzün teni
toprağını kemiren k/ayıp bir sözün emânetçiliği

<<<<
ÖZÜNE KALEMİNE...

O bir . . . !, @eMİNeYZAMAN
17.12.2011 00:00:14
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 21:55:16
ÖZÜNE SAĞLIK
CANDAN TEBRİK EDERİM
SEVGİLER
Bir dilber ki, @babidim
20.12.2011 23:51:13
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 21:02:28
KARDEŞÇESİNE YAŞAM

Türk üz ayni inançla ayni topraklarda yaşıyoruz
O halde neden kardeş kardeşe savaşıyoruz
Göz diktiler birlikte ki mutlu yaşantımıza
Yıllardır kırdırıyorlar kardaş kardaşımıza,
,
özüne sağlık
sağır sultan doydu bizm
sahte...

Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 20:55:59
AYIRMASIN MEVLÂM BİZİ

Yıllar çabuk geçti ama,gönlümde aynı bahar.
O ilk gün’ki aşk od’u, halâ içimde yanar.
Ne kış geldi,ne hazan,gönlüm halâ yaz bahar.
Ayırmasın Mevlâm bizi,geçsede uzun yıllar.

,
özüne sağlık
imanım yureğine...

Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 20:38:34
özüne emeğien sağlık beyeniyle okudum
inaki cok anlamlı hak eksiltmesin kalemindeki
sevgi nurunu hep artırsın
biçilmez kumaşın desenleri
insana bal dilerinden lezeti gibi
yuce ulu eserine saygılar seyit kazim,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,
Neyleyim, @türkü diyarı
20.12.2011 11:27:31
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 20:10:15
özüne emeğien sağlık beyeniyle okudum
inaki cok anlamlı hak eksiltmesin kalemindeki
sevgi nurunu hep artırsın
biçilmez kumaşın desenleri
insana bal dilerinden lezeti gibi
yuce ulu eserine saygılar seyit kazim,,,,,,,,,,,,,,,
İBREKTE OKUNCAK D...

Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 20:08:44
özüne emeğien sağlık beyeniyle okudum
inaki cok anlamlı hak eksiltmesin kalemindeki
sevgi nurunu hep artırsın
biçilmez kumaşın desenleri
insana bal dilerinden lezeti gibi
yuce ulu eserine saygılar seyit kazim,,,,,,,,,,,,,,,,
ozanım
özüne S...

Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 20:07:24
özüne emeğien sağlık beyeniyle okudum
inaki cok anlamlı hak eksiltmesin kalemindeki
sevgi nurunu hep artırsın
biçilmez kumaşın desenleri
insana bal dilerinden lezeti gibi
yuce ulu eserine saygılar seyit kazim,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,
Son günlerde, @Mehtap Yıldız
21.12.2011 15:33:50
Seyit Kazım
@seyitkazim
21 Aralık 2011 Çarşamba 20:03:27
özüne emeğien sağlık beyeniyle okudum
inaki cok anlamlı hak eksiltmesin kalemindeki
sevgi nurunu hep artırsın
biçilmez kumaşın desenleri
insana bal dilerinden lezeti gibi
yuce ulu eserine saygılar seyit kazim,,,,,,,,,,,,,,,,
Bebişim benim, @Gülşen ERİŞ
21.12.2011 16:44:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
53.211
Şiir Okunma
401.571
Yazı Okunma
22.716
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL