Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
içindeki sevgi insanlığa birlik vermiyorsa dili inçitme seyit kazim
Seyit Kazım

Seyit Kazım

@seyitkazim Etkin Üye
ŞairYazar
  • 7 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 20:30:05
bin hayın insandan daha iyidir
köpeğn dostluğu
sevgiler dost
Köpeğim ve ben, @Adnan ŞAHİN
8.1.2012 15:02:39
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 20:28:37
özüne hak eyvalha candan okudum
özüne sağlık
candan tebrik ederim sevgiler,,,,,,,
,
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 20:25:29
özüne hak eyvalha candan okudum
özüne sağlık
candan tebrik ederim sevgiler,
,
Varsın gece utansın, @Dosteli_
8.1.2012 15:28:43
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 20:23:46
özüne hak eyvalha candan okudum
özüne sağlık
candan tebrik ederim sevgiler,,,,,
,
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 20:22:16
özüne hak eyvalha candan okudum
özüne sağlık
candan tebrik ederim sevgiler
cennt dost
özüne sağlık,
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 20:19:52
özüne hak eyvalha candan okudum
özüne sağlık
candan tebrik ederim sevgiler,
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 20:04:09
özüne hak eyvalha candan okudum
özüne sağlık
candan tebrik ederim sevgiler,
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 19:55:45

Murada ermek için biyolojik savaşla
Bozuyorlar genini; Tohumuna sahip çık!
Alırken ürünleri, biraz düşün, yavaşla
Kazıyorlar kuyunu; Tohumuna sahip çık!
,
özüne hak eyvalha candan okudum
özüne sağlık
candan tebrik ederim sevgiler
Etkili Yorum
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 19:46:45
Komani yar yine zorda
Gece gündüz ahu zarda
Rüzgar olup boran karda
Esiyorum ,gece gözlüm…

AŞIK KOMANİ

DOSTAN DOSTUMA DOST
Esti bir dost aşk yeli
Durduramaz of beni
Kadehimden bal içeni
Komani yar yine zorda….

SEYİT KA...

Gece gözlüm, @aşık komani
8.1.2012 17:54:57
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 12:00:51
Ne anlatsam,nerden girsem olmuyor,
Keşke hayalini görsem,olmuyor,
Sararmış güllerim versem,olmuyor,
Yorulmuşum artık yatsam diyorum...

,,
özüne sağlık
can dost
cok guzeldi
özüne kalemine sağlık
Karmakarışık, @KARAHANLIM
3.1.2012 18:10:34
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:58:10
KARA GÖZLÜM


Ey garip sevgilim,elemli,yaşlı,
Kara gözlerinde hüzün var senin.
Kimi mahmur,kimi billur bakışlı,
Ceylan kıskandıran gözün var senin...


cok anlamlı dost karagözlerinden
sevgiler yeşersin
Kara gözlüm, @KARAHANLIM
5.1.2012 17:13:45
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:55:55
DOKUNMA


Umut deryasının limanlarında,
İskelemi yaktın,sala dokunma...
Adın kalsın bırak kovanlarımda,
Arımı söndürdün,bala dokunma,


sevgin yeşersin bağından
sevgin gul yek balı dilinden
bahar ayının güleri elinden
derdime derman ol...

Dokunma, @KARAHANLIM
6.1.2012 22:49:11
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:49:47
özüne kalemine sağlık
candan tebrik ederims ayın şair dost
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:43:49
MASAL KİTABI


Sarınca sarmaşıklar nemli taş duvarları
Ben gönül bahçesinde al gülleri kokladım.
Sana doğru çevirdim boşa akan suları
-- Açtım gönül kapısın gelir diye bekledim


SAYIN USTADIM
COK ANLAMLI BİR ESER DAHA OKUDUM
YUREĞİNİN EME...

Masal kitabı, @RABATLI
8.1.2012 00:08:52
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:42:03
Yüreğinde Çizdi Derdine Saydın

yüreğinde çizdi derdine saydın
boşuna ağladın canından olma
başağında sızdı erdine yaydın
demeti bağladın anından yolma,

ÖZÜNE SAĞLIK
CANDAN TEBRİK EDRİM
SEVGİLER YEŞERSİN ÖZÜNDEN
SEVGİLER
NAKIŞ NAKIŞ İŞLES...

Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:40:30
Garip Bir Gülün Hazanda ki Hüznüymüş Bahar




ihtişamına kanışta, şevkle koştuğum
O ilkbahar
tüm coşkunluğumu, boğazıma neden tıkar?
o yemyeşil, pırıl pırıl ortamlar
beni bu karanlıkların, içine sokarlar
ölümün; o soğuk mu soğuk, sessizli...

Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:38:14
Burdayım...


Odanın göbeğine dikildi huzurum
Üç metelik sermayem dört köşe
Umutluyum duvara karşı
Biliyorum
Her satır başı beni sıtır edecek
Ahır olmayacak
Han içinde, haz duyacak
Ölümsüz yalnızlığım
Elbette nur yağmayacak
Evrenime
Baya...

Burdayım..., @guler birsozu
8.1.2012 03:26:53
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:35:03
VAZ GEÇMEM SENDEN

Derdimin sahibi, duy Malatyalım
Çekerim derdini vaz geçmem senden
Uğrunda kurusa yaprağım dalım
Çekerim derdini vaz geçmem senden

Divane gönlüm laf, anlamaz oldu
Hiçbir teselliyi tınlamaz oldu
Başına buyruk söz, dinlemez ...

Vazgeçmem senden, @zaralıeren
8.1.2012 07:53:51
Seyit Kazım
@seyitkazim
8 Ocak 2012 Pazar 11:29:46
NASIL ERECEKSİN

Deseler ki yolculuk var huzura
Polisimiz başlar dur anonsuna
Daha olmadı el atarlar coplara
Nasıl ereceksin yolcum huzura

Bu ülkede huzur aramakta suç
Çıkıyor karşına kalkanlı bir güç
Senin dertlerini dinlemezler hiç
Nasıl...

Seyit Kazım
@seyitkazim
7 Ocak 2012 Cumartesi 16:56:57
Cürmün Kadar Yakarsın



Taş olsaydı çatlardı tek bildiğin şikâyet,
Yettin artık sabrımı daha fazla sınama.
Sevdalanan gönlümden memnun değilsen şayet,
Vefasızmış diyerek gittiğimde kınama.
,
özüne kalemine sağlık
tebrik ederim sevgiler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
53.316
Şiir Okunma
401.665
Yazı Okunma
22.727
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL