Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
İnsan ömründe en önemli şey, şerefle kul hakkı yenilmeden bitirilen hayattır
şair67

şair67

@sair67 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Eylül 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

şair67
@sair67
7 Eylül 2008 Pazar 00:56:22
KADINIMIZ O

Kadınımız,O.
İnsan, neslini, daim kılan.
Güzellik abidesi.

Yazılmış, onun için.
Şarkı,türkü, şiir ,mani, roman.

Bazen, Anne
Bazen, O, Ana, Anne.
Bazen, Baba , Anne,

Bazen, eş, Bazen, sevgili.
Bazen metres, bazen, kuma....

şair67
@sair67
4 Eylül 2008 Perşembe 21:24:40
Yaşa çok yaşa ATATÜRK Türkiyesinin çağdaş aydın onurlu yüzü
Yaşa çok yaşa Laik Cumhuriyetin gerçek sahibi
Yaşa var ol sözde değil özde Atatürkçü, ATATÜRK kIzı
Muhteşem bir duygu, işte damarlarımızdaki asil kanın rengi bu
Cehalet bürümüş insanlar...

Asla boyun eğmedik, @onurumsun
4.9.2008 00:20:26
şair67
@sair67
4 Eylül 2008 Perşembe 13:21:31
Sen benim biçare ömrümsün
Sen hayatımdaki kömür gözlümsün
Sen bana Cenneti yaşatan ümmü gülsümsün
Sen damarlarımdaki kanım, gözümdeki yaşım
Yanağımdaki gülüşümsün
İşte sensiz ne varım , nede yaşarım,Canım

HAYKIR ARKADAŞIM, HAYKIR ÖZGÜRCE AŞKI...

şair67
@sair67
4 Eylül 2008 Perşembe 05:42:29
==================================MUHTEŞEM======================================
BİR SAYGIN TANIDIĞIN
YÜREK HAYKIRIŞLARI GİBİ GELDİ BANA
HOŞ GELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ
BİR GELDİNİZ PİR GELDİNİZ
DERT GÖRMESİN SAYGIN YÜREK
ASİL YÜREĞİNİZ
İÇT...

şair67
@sair67
4 Eylül 2008 Perşembe 05:36:04
Çağır tüket nefesini arındırmak için
İnfilak edip sinen dumanlanmış kalbin
İnadına çiçekler sun okşa benliğini
Kalmışsa ölümünden geçip gidenlerin

FİNAL HARKULADE
İÇTEN SAMİMİ ARİF DİZELER
SİZİN OLSUN DOST HAYATTAKİ TÜM GÜZELLİKLER
SAYGILAR ...

Günah, @Ümid Harun
31.8.2008 14:52:27
şair67
@sair67
4 Eylül 2008 Perşembe 02:01:05
Saygı değer gönül dostlarım şiirime ses vermenizle
Beni son derece mesut ve baktiyar ettiniz
Yüreğimin en saygın en nadide, en nahif yerinde
sizi saklıyorum
Saygı şükran içten selamlarımı gönderiyorum
Allaha emanet olunuz diyorum
Ramazan-ı...

şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 22:42:09
ALİ YAŞAR’ A CEVAP


Irak’ta gönülden ıraklara

Mende Türk’ em
Mende senden bir dalam
Mektubunu vermediler kusura galma
Hele şimdi yeni geldi elime
Okuyuram

Gözlerimden yaşlar boşalır inci inci
Yollar uzak zalim aman
Hak ruhsat vererse ...

şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 14:10:59
MASAL KADINIM


Ay yüzüne baktım, gönlümü verdim
Önünde diz çöktüm, mor güller serdim
Seninle azalır, biterdi derdim
__Sen benim gönlümün masal kadını
__Nokta nokta işlemişim adını.

Geceye yatmışım, düşümdesin sen
Gündüz hayalimde, peşimde...

Masal kadınım, @RABATLI
1.9.2008 14:53:28
şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:55:06
BU NE DÖNÜŞ?

Konmaz kargalar pis leşine
Ara verme bak sen işine
Yalan söylemezsen kimse düşmez peşine
Etrafa bakınmadan yollara düş bu ne dönüş?

Senin derin oldu murdar olmaz meşin
Gayret et çalış ücretini al peşin
Doğru ol, vatansever ida...

şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:51:52
MERHABA



Gönlümüzde açtı huzur çiçeği,
On bir ayın sultanına merhaba!
Asi nefsim bir gün görür gerçeği,
On bir ayın sultanına merhaba!

Ruhlarımız zindeleşir, ayılır,
Dakikalar, saniyeler sayılır,
Lain şeytan zincirlerde bayılır,
On bir...

Merhaba, @ümit zeki soyuduru
1.9.2008 13:03:26
şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:42:30
--/////--SEN NİYE DÜŞÜME KONUK OLMADIN--/////--


Hasretle bekledim ben yıllar yılı
Sen niye düşüme konuk olmadın
Denedim her türlü şans diye falı
Sen niye düşüme konuk olmadın

Bekledim her gece benimseyerek
Hep seni düşündüm gülümseyerek
...

şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:35:54
MUHTEŞEM BİR YÜREK SESLENİŞİ
YAKALAMIŞINIZ GÖNÜL DOSTUM GÜNEŞİ
KUTLARIM CANİ GÖNÜLDEN SİZİ

SAYGILARIMLA
______ŞAİR 67_____
ALİ CEMAL AĞIRMAN
şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:34:27
GEMİLERİ YAKTIM

Benim aşkım değerlidir, satılamaz pazarlarda,
Benim aşkım kalptendir işi yoktur yalanlarla,
Paspas olmaz yerlerde bastırmam ayaklara,
Benim aşkıma hayırsız, sen ayak uyduramazsın.

Dillerimden duyamazsın/ sevdiğimi duymadı...

Gemileri yaktım, @kazım Doğan
3.9.2008 10:11:38
şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:31:22
YİNE ADI YOK ŞİİRİN...





Hiç gördün mü,
Simsiyahtır gözleri gecenin.
Esrarlı,
Derin
V e ıslak...

Her sırrı,
Her aşığı,
Her güzelliği,
Her acıyı saklar,
O sıcak,
O şefkatli avuçlarının içinde...

Hülya Lila 22Nisan

NEDEN YOK ...

Adı yok..., @hülya lila
26.8.2008 13:40:12
şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 13:25:06
SENDEGÜLÜM

SENDEGÜLÜM
=========



Mahzun duruşunla,kalbimi yakıyorsun,
Sen bende bensin canım,ruhuma akıyorsun
Resimlerde harika,bir tatlı bakıyorsun
Aşkın kendisisin sen,kor ateş Sendegülüm

Hüzün veren zalime,yapmışsın isyanını
Güler...

Sendegülüm, @Egeli_09
13.8.2008 16:06:18
şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 04:20:35
EYLÜL



Sarı başaklar dökülürdü yollara
Gacırdayan kağnılardan
Sürüye kurt girerdi
Evlere dert

Olmazdı bereket

Çeker yalnızlığına birer birer
Tası-tarağı toplar gurbetçiler
Dul kalmadan yaşmaklı gelinler
Senelerce koca bekler

Baba...

Eylül, @hyazici58
2.9.2008 21:15:01
şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 04:15:49
GÖNÜL PENCEREMİN KUŞU MERHABA...

Ayaklarım yere basmıyor bugün
Sevinçten uçuyor benim araba
Hüzün rüzgârları esmiyor artık
Gönül penceremin kuşu merhaba...

Çiçekler içinde gül seçtim seni
Kalbimin üstüne tül seçtim seni
Konuştuğum şîve, di...

şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 02:47:16
-/////-ADAM DEĞİLSİN-/////-


Çevrendeki bunca yoksul yetimi
Eğer görmüyorsan adam değilsin
Kur`an dan binlerce indir hatimi
Kalp den görmüyorsan adam değilsin

Hakkına saygı duy tüm mahlukatın
Köşklerin, yatın ,villa ile katın
Bunca malın-...

şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 02:36:01
Şiir ve fotoğraf mutluluğun en güzel
en muteber, en canlı kareleri
Yüreklendiriyor adeta sevenleri

Mutluluk anlatyor maviş gözleri
Yürek yazmış akmış duygular sağanak
Şairem doruğa çıkardın tüm özlemleri

Yıldızlar yüreğinize
Bu günkü alkış...

şair67
@sair67
3 Eylül 2008 Çarşamba 02:23:22
Malesef gönül dostum ne aşkta devrim yapa bidik
Nede Sosyal, ne kültürel, ne ekonomi, ne iktisadi, nede demokraside devrim yapa bildik.
Çok bedel ödedik, ağır bedeller ödedik. faşijan baskıları malesef yenemedik.
Faşijan düşünceler, bağnaz düşünce...

Aşkta devrim, @onurumsun
1.9.2008 15:17:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
132.626
Şiir Okunma
3.056.817
Yazı Okunma
995.894
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL