Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Tutmadım şemsiyemi, yanımda sen yoksun diye.....Rabatlı
RABATLI

RABATLI

@rabatli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

RABATLI
@rabatli
11 Nisan 2010 Pazar 00:53:54
........Çok derin sırlı sevdam, beklerim kıstastayım;
........Sustu kalem sustu dil, süresiz nadastayım....

Güzel ses, güzel dizeler....Okurken ve dinlerken huzur buluyor insan...Yazan ve düşünen yürek hep sevgiye atsın...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Nisan 2010 Pazar 00:49:22
Şarkı tadında dizelerdi...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Öyle özledim ki..., @GÜLDESTE
11.4.2010 00:31:02
RABATLI
@rabatli
11 Nisan 2010 Pazar 00:47:12
Sitemdi dizeler...düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
11 Nisan 2010 Pazar 00:39:07
giderdik bilinmeyen yerlere

Özlem, hayallere yatmak...Yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:15:38
En güzel dostluklara...yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:13:47
hoş dizelerdi...okurken haz aldım...yürek dert görmesin...Rabatlı
Hediye, @meryemzemerot
10.4.2010 00:50:21
RABATLI
@rabatli
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:10:30
yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Beyler, @hasan AKGÜL
10.4.2010 00:03:21
RABATLI
@rabatli
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:09:26

Ben sevgiye gülüm derdim
Sevgi için can verirdim
Kaf Dağ’ından yol bulurdum
Bulmak gelmiyor içimden


gönül dizeleri idi ve hoştu yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
Susmak gelmiyor, @ahmet umut
10.4.2010 00:00:31
RABATLI
@rabatli
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:06:26

Emniyet bayrağı elimde canla
Namusum onurum şerefle şanla
Taşırdım her daim hep heyecanla
Olsaydım bir polis havası güzel

Anlamlı ve güzel dizelerdi...yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
Olsaydım bir polis, @Yakuti
10.4.2010 00:11:49
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 21:53:40
Güzel dizelerdi...hele biraz daha demlenirse dahada tadına doyulmaz...yürek dert görmesin...Rabatlı
**sensiz öleceğim **, @me'esra
9.4.2010 21:41:08
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 21:51:52

Dedim ya Sen Bakma Bana Degisken Bi Ruh Halindeyim..
Hasretim,Özlüyorum ve Seni Çok Seviyorum...

En güzel sevilere...Yürek dert görmesin...Rabatlı
Sana özel..., @SevdaLı GönüL
9.4.2010 21:42:33
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 21:28:24
Sensizlik ve yalnızlıkların sona ermesi adına yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
Sensizlik, @Ayşe yeğen
9.4.2010 18:07:58
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 21:24:03
Gerçek beraberliklere...Anlamlı dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 21:19:27
Gönül dizelerinizi kutlarım...Yazan yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 21:15:29
Güzel dizelerdi...yüreğe sağlık...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 00:39:04
Okurken haz aldım Yazan yürek dert görmesin...hoş dizelerdi...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 00:34:49
en güzel sevilere...yürek dizelerinizi kutlarım...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
9 Nisan 2010 Cuma 00:32:53
Güzel dizelerdi yine...yazan yürek dert ve tasa görmesin ...Rabatlı
Onurumsun arımsın, @onurumsun
9.4.2010 00:25:57
RABATLI
@rabatli
8 Nisan 2010 Perşembe 00:43:45
her yaşın başka güzelliği vardır...insan güzellikleri düşündükten sonra...Yazan yürek dert görmesin...Rabatlı
RABATLI
@rabatli
7 Nisan 2010 Çarşamba 23:58:31

keşkelerle geçiyor ömür, anlamadan
kurtulamıyorum bir türlü kararsızlıktan

Gönül dizelerinizi kutlarım....Rabatlı
Keder, @Süheyla Güneş
7.4.2010 23:03:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
80.065
Şiir Okunma
2.411.552
Yazı Okunma
23.124
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL