Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Mehmet Öztürk
parkbeni

parkbeni

@parkbeni Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Haziran 2010'den beri üye
  • 53

Şiir Yorumları

parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 13:52:49
Kelimeleri öylece dökmüşler,
Dilin kurduğu pazar yerine.
Kimi kırık, kimi hiç kullanılmamış,
Kimi çok kullanılmış sakız gibi.

Paha biçemedim sevgiye, aşka,
Üstüne para verseler almam dedim
Yalan, dolan, riyakarlık, çirkinlikleri,
Bana senli...

Kelimelerde sen, @Aysel AKSÜMER
20.8.2010 13:03:43
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 02:19:18
yüreğine sağlık hüzün dolu bir şiir kutlarım saygılar slm
Bahar-ı hazan, @Ümmü AŞCI
20.8.2010 02:17:03
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 02:17:28
çok anlamlı ve güzeldi
yazan yüreği kutlarım saygılar
Kurşun geçirmezdir aşk, @ilkben
20.8.2010 00:58:19
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 02:06:07
Yalnızlıkların kol gezdiği ömür zindanlarında
Gene bir çentik daha attım günbatımlarına
Koşulsuz her yeni gün vuslatı beklerken
Ayrılık prangaları eklendi bileklerime bir bir
Şimdi kurumuş sarmaşık dalları dolanmış
Küflü parmaklıklarıma bilmiyor...

Zindan, @fdalli
20.8.2010 02:03:09
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 02:00:13
Biz öğretmeniz görevimiz çok kutsal.
Biz öğretmeniz görevimiz sarp ve zor.
Ne farkeder aşılmaz olsada bu yol.
Genciz, dinamiğiz, yıldırmaz hiçbir zor.


güzel bir şiir olmuş hocam kutlarım saygılar
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 01:54:34
Nasır bağlamış ellerin niye hep örer çile
ansızın dökülür ortaya yarım ağız bir gülümseme
ne kaldı geriye söyle çocuk hangi gerçek hikaye
yosun tutmuş göz/bebeklerin inler sevgi diye...


yazan yüreği kutların zefkle okudum saygılar
Söyle çocuk, @Hülya Akyıldız
20.8.2010 01:47:07
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 01:44:03
hüzün kol geziyor mısralarında guygu yüklü bir şiir
kutlarım slm
İzi kaldı , @esmerefsane
20.8.2010 01:30:06
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 01:37:23
kutlarım
zefkle okudum saygılar
Adı yaşamaksa, @Şükran AY
20.8.2010 01:26:24
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 01:31:09
Dilime her düştüğünde intizarım ahımsın,
Aşkıma kefaretim ahrette günahımsın…

Elemsin yüreğimde alnımdaki karasın,
Veremsin içerimde derman olmaz yarasın,

Nur diye baktırdığım gözlerime ağmasın,
Sarayımda talansın hırsızımsın yağmasın...

Bendeki sen, @dudu
20.8.2010 01:26:37
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 01:22:03
yüreğine sağlik
aşk ateşinde yanan bir yürek
kutlarım
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 01:06:09
Yıllar yıkar mıydı böyle bir aşkı
içim parçalanır yüreğim yanar
armağanım olsun sana bu şarkı
gözlerim bir bana bir sana ağlar

Duygusuz gönlünde vefa olsaydı
ömrümün baharı erken solmazdı
terkedip gidecek söyle ne vardı
gözlerim bir bana bir...

Bir sana ağlar, @acilarin sairi
20.8.2010 00:41:56
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 00:32:28
günün şiirini kutlarım müthişdi,duygu yüklü bir şiir saygılar
Adım boyu s e n, @eMİNeYZAMAN
19.8.2010 04:33:28
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 00:29:08
sönsüz bir özlem misralarin hasret dolu kutlarım bu sevda dolu yureği saygılar
Adı ayaz gecelerin, @Gezgin_Sair_
20.8.2010 00:01:23
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 00:23:29
kutlarım şiir olmasada onun varlığı şir zaten saygılar
K ı z ı m a, @ali ulubay
20.8.2010 00:11:56
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 00:18:42
Git yolun açık olsun başında talih kuşu
Kimler silecek söyle gözümden akan yaşı
Ağlayacak gözlerim bağrıma basıp taşı
Kimi sever yüreğim senden sonra Nessia


yine yüreğinden dökülen müthiş bir şiir slm
Nessia, @Kadir YILDIZ
19.8.2010 23:35:44
parkbeni
@parkbeni
20 Ağustos 2010 Cuma 00:16:15
Yüreğim dayanmaz artık bu heyecana
Tüm benliğim esir kapalı mutluluklara
Kayboldum enginlerde yok oldum derinlerde
Tükenip gidiyorum o kapkara gözlerinde


yazan yüreği kutlarım saygılar
parkbeni
@parkbeni
19 Ağustos 2010 Perşembe 21:13:28
anlam ve duygu yüklü bir şiir kutlarım saygılar
Yelkenler fora, @GulBeyaz
19.8.2010 20:58:19
parkbeni
@parkbeni
19 Ağustos 2010 Perşembe 21:11:15
Yüreğim bir kuş,
Haretten hasrete koşan.
İmkansızın ardında perişan olan.
Kanadı kırık , belki biraz küskün...
Ama daima aşka kanat çırpan.

Buket Çevik


kısa ve öz anlamlı bir dörtlük saygılar slm
Yüreğim, @BUKET ÇEVİK
19.8.2010 21:00:02
parkbeni
@parkbeni
19 Ağustos 2010 Perşembe 21:09:07
Yalnız seninim deyiver canım,
Olsun.....gelme bana.
Yüregim ısınsın bir daha,
Varsın bedenim donsun.....

Gönlümüz bir,kaderimiz aynı,
Beklerim yaşadıkça kavuşacagımız anı,
Bir daha seviyorum de canım,
Varsın kimseler duymasın.....


yüreğ...

Herşeye ragmen, @sergül kandemir
19.8.2010 19:09:21
parkbeni
@parkbeni
19 Ağustos 2010 Perşembe 18:49:01
Ciğerparem gidişle yüreğim nasıl yandı
Uyumadı gözlerim belki binkez uyandı
Gücüm kalmadı artık derdim cana dayandı
....Hani seni bırakıp gitmem demiştin bana
....Tam otuzaltı aydır hasretim kızım sana


Korkmazdım karanlıktan sendin yoluma ış...

Otuzaltı ay!..., @NADİDEM ZEHRA
19.8.2010 15:30:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.325
Şiir Okunma
426.964
Yazı Okunma
5.956
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL