Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Mehmet Öztürk
parkbeni

parkbeni

@parkbeni Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Haziran 2010'den beri üye
  • 53

Şiir Yorumları

parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 21:34:55
ölünce yasini tutacak
ruhuna mevlüt okutacak
yillarca hatiralarinla ya$ayacak
senin yerine asla ba$kasini koymayacak
BENiM GiBi BEN ARASANDA BULAMAZSIN ÖMRÜNDE


çok güzel bir şiir
duygularını öyle güzel işlemişsinki misralarına iğne uyas...

parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 21:30:56
Yokluğunda bile nefes alacak bu beden
senin beni sevmenden ötedir sana olan sevgim
çiğ tanesi gibi sevdim....
kuruyan dalımda ki yegane filizim
CANIMIN İÇİ can dediğim

çok güzel duygu dolu mısraları öyle güzel işlemişsinki kutlarım saygılar
Canımın içi, @kader oyuncusu
7.10.2010 21:15:23
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 21:27:59
Elindeki kına daha solmadan
Felek sillesini vurdu ağladın
Gönül sarayında mesut olmadan
Kırdı kol kanadın yordu ağladın

Gözlerinde hüzün yaşın akiyor
Düşmüyor ateşin kırka çıkıyor
Çaresizlik yavrum bizi yikiyor
Eyup gibi dertler sardı ağladı...

Ağladın, @Ozan Karguni
7.10.2010 20:50:51
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 21:17:52
kutlarım üstad evet bir gün toprak olacak bedenimiz
yüreğine sağlık saygılar
Toprak olsa bedenim, @UNALAN
7.10.2010 20:49:30
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 20:26:03
Sır gibi sakladım seni...
Erişemedi kimse sana ... ben bile ...
Rüya idin belki de...
Hayatımda...
Anlarımda...
Tatlı bir anı sadece ...

Fırtına idin...Yıkıp gittin!!
Erişemeden Sana ...Yıktın...
Ruhumu ...
Hayatımın bir bölümünü ...parçal...

Elveda, @gamze karabulut
7.10.2010 19:22:14
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 20:08:33
çok güzel bir şiirdi kutlarım saygıla
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 18:09:40
ben sevda denizinde boğulurken
göremedim
senin sessizce kıyıdan uzaklaştığını
ve her adımda yokluğunun yaklaştığını....

aradan geçen zamanda sessizliğim yine sen...

şimdi anılarım sen
hayallerim hala sen...!

çok güzel bir şiir okudum kut...

Sen!..., @NADİDEM ZEHRA
7.10.2010 17:50:03
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 17:35:29
düşmez be kime ne
kutlarım güzeldi saygılar
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 17:32:17
çok güzel anlam yüklü duygu yoğunluğu mükemmel kutluyorum saygılar
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 17:18:15
Sen nedenim oldun,göz açık gitti
Sonbaharın olmaya doyamadım
Nida yapıştı damağa kelimeler düğüm düğüm
Bakilik “O”na mahsusmuş
Bize dört metrelik kefen

Gönül adamım bulursam seni!
Mizanına aşk,aşkına galibiyet ekerim

Meşk̵...

parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 15:56:10
Hiç deniz olur mu kumsuz diyorsun
Varmı ki bir insan gamsız diyorsun
Neden yapamadım sensiz diyorsun
Aşktaki bu gizem sır be güzelim

Benzersin güzelim tomurcuk güle
Benim için Vatan sılasın, sıla
Seni canan bilen Lüzumsuz ile
Binip aşk atına...

parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 15:53:52
kutlarım çok güzeldi şiir
yüreğine sağlık saygılar
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 12:57:04
mısralarınız tarıfsız duygularla dolu derin manalar taşiyor şiir yüreğine sağlık kutlarım saygılarımla
Kayıp insan, @Aysel AKSÜMER
7.10.2010 12:52:24
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 12:53:43
İçimden geçeni bir bilebilsen,
Gönül acıların bittimi BACIM.?
Katıla katıla bir gülebilsen
Gönül acıların bittimi BACIM.?

Hasret ile özlem tükendi bitti,
Yürekteki acın seninle gitti,
Bu keder,bu acı canına yetti
Gönül acıların bittimi BACIM...

Bitti''mi bacım..?, @batu_41
7.10.2010 11:17:21
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 12:47:54
harıka bir şiir kalıp olarak işleniş olarak keşke birazdaha uzatsaydiniz saygılarımla
Öğretmen, @nazlıgül
7.10.2010 12:05:56
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 12:39:37
derin duygularla dolu bir şiir ,çok şey anlatıyor tabi anlayana kutlarım saygılar
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 12:37:07
çok güzeldi nasıhat dolu dizeler kutlarım saygılar
Beni unut,diyemezsin, @Dosteli_
7.10.2010 12:13:17
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 11:43:38
kutlarım duygu yüklü manası büyük güzelbir şiir slm
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 10:16:28
yüreğine sağlık kutlarım üstadım saygılar
Özgür bey, @kocakurtsoylum
7.10.2010 08:16:23
parkbeni
@parkbeni
7 Ekim 2010 Perşembe 10:12:22
güzeldi kutlarım saygılar
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.236
Şiir Okunma
426.422
Yazı Okunma
5.943
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL