Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
os

osmaneser66

@osmaneser66 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2010'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

osmaneser66
@osmaneser66
1 Mart 2011 Salı 00:15:33
Muterem şairim muhteşem şiirinizi sonuna kadar okudum harika bir eser çok hoşuma gitti kutlarım sizi selamlar
İlk göz ağrım, @Ahmet Sargın
25.2.2011 20:23:49
osmaneser66
@osmaneser66
27 Şubat 2011 Pazar 00:02:12
Muhterem şair sayın gönül dostum kutluyorum seni şiiri beğeniyle okudum yüreğine sağlık
Şah mir ocağım, @Seyit Kazım
23.2.2011 20:17:19
osmaneser66
@osmaneser66
26 Şubat 2011 Cumartesi 23:54:10
Evet değerli gönül dostum yazmış olduğunuz bu güzel şiirinizi ve şahsınızı kutluyorum beğeniyle okudum emeğiniz
var olsun kaleminiz daim olsun selamlar
osmaneser66
@osmaneser66
25 Şubat 2011 Cuma 18:22:36
Son kez açıldı dilim susaca mahşere kadar
Derdim cihanı aştı derde derman kat artık
Ömrün sonuna geldik beklemeye ne gerek var
Hiç kokma kanım akmaz son kurşunu at artık:.......
Biraz duygulu birazda kahırlı gibi olmuş kutluyorum sizi çokta güzel...

Git artık, @Yıldız Toksöz
25.2.2011 18:01:31
osmaneser66
@osmaneser66
25 Şubat 2011 Cuma 18:11:24
Koklayacak daim güllerin olsun
Mezarıma gül ek,dua okunsun
Ak kara burada aklında dursun
Gözlerim takılı kapı ardında
Güzel dizelerdi severek okudum kutlarım sizi.
Gözlerim takılı, @karadereli
24.2.2011 17:08:38
osmaneser66
@osmaneser66
25 Şubat 2011 Cuma 18:05:09
Ya rabbi
Ne olur bize sarsılmaz bir din ile iman :......
Ne olur bize bitmiyen sevgi ve güzel ahlak..
Her sabah akşam isminle uyuyp uyanmak
Dim seni zikretmek nasib eyle yarabbi
Kalplerimizi kötü düşüncelerde koru ya rabbi
Kutluyorum sizi şair ...

Yâ rabbi..., @mehmet ali unsal
24.2.2011 21:06:30
osmaneser66
@osmaneser66
25 Şubat 2011 Cuma 17:47:29
Yüreğine sağlı beğeniyle okudum şiiri kalemine sağlık güzeldi
osmaneser66
@osmaneser66
25 Şubat 2011 Cuma 17:42:43
İyilerden kopupta kötülerle doaşma
Doğruları ara bul hak youndan hiç şaşma
Bir kezde beni dinle sakın hataya düşme
Dinlemedikten sonra daha ne söyleyimki

Çok güze beğeniyle okudum sizi candan lutlarım bu güze duyguları dile getirib yansıtmak mu...

Daha ne söyleyim ki, @halilşakir
25.2.2011 00:04:08
osmaneser66
@osmaneser66
25 Şubat 2011 Cuma 17:27:05
Selam olsun eşe dosta
Gönül seven dosta hasta
Onur arar her nefeste
Bu can koşar dosta doğru

Bu güzel şiiri candan tutlarım beğeniyle okudum emeğn zay olması yüreğine sağlık kalemin daim olsun
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 19:39:00
Anadolu bambaşkadır hayattır kutsaldır uğruna can feda edilir kutlarım sizi ve güzel şiirinizi
A n a d o l u, @serapertence
22.2.2011 18:33:17
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 19:32:24
Bu güzel şiiri beğeniyle okudum yüreğine sağlık
Seni seviyorum, @Hasan Dag
14.2.2011 20:17:06
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 19:17:43
Bu anlamlı şiirinizi beğeniyle okudum kutları sizi
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 19:10:05
Bu anlamlı şiirinizi tebrik ederim yüreğinize sağlık kaleminizi emeğinizi kutlarım
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 19:04:43
Bu ğüzel dizerinizi kutluyorum çok beğenim bu duygu dolu şiiri içinizdeki üzüntülü satırlardaki hüznü paylaşıyorum-
yüreğinize sağlık kaleminizi kutluyorum
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 12:33:25
Bu güze duyguları kutlarım yüreğine sağlık
Düşeceğim, @Mustafa Sade
24.2.2011 10:42:31
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 12:31:22
Ustat bu güze dizeleri beğenmemek olurmu sevrek okudum emeğni kutlarım
Ben ve sen, @AHMET ACAR
24.2.2011 01:05:52
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 12:28:50
Güzeldi beğeniyle okudum şiiri yüreğine sağlık
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 12:26:29
Bütün dizeleri kutlarım güzeldi beğeniyle okudum yüreğine sağlık
Biraz da sitem, @aşık haydari
22.2.2011 18:41:57
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 12:23:31
Bu sözler tebrik ederim güzel şiiri okudum beğeniyle kutlarım
osmaneser66
@osmaneser66
24 Şubat 2011 Perşembe 12:21:23
Beğeniyle okudum kalemine sağlık gönlün huzurlu olsun tebrik ederim
Aşkın sazı, @aşık obalı
14.2.2011 17:08:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
14.132
Şiir Okunma
207.306
Yazı Okunma
34.770
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL