Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Yazsam ne olacak ki" İnsanoğlu bu bir ömür verirsin de bir saniyede HİÇ olursun!
Onur Altınok

Onur Altınok

@onuraltinok Etkin Üye
ŞairYazar
  • 15 Aralık 2018'den beri üye
  • Erkek
  • 42
  • 15 Nisan
  • 1981

Şiir Yorumları

Onur Altınok
@onuraltinok
24 Haziran 2026 Çarşamba 12:02:16
"Adeta yaşayan, kıpır kıpır bir şiir!
sevginin o en saf, en çocuksu ve en
mutlu hâlini harika dizelerle
aktarmışsın okuyanın içini ısıtan,
yüzünde kocaman bir tebessüm
bırakan çok zarif bir şiir olmuş
kalbindeki o saf sevgiyi ve ritmi hiç
kayb...

Sen ve ben, @gelincik
24.6.2026 02:22:50
Onur Altınok
@onuraltinok
23 Haziran 2026 Salı 22:29:02
"Bazı şiirler sadece okunmaz,
içteki o eski yaraların yankısıyla dinlenir
hiçbiri senin dilinden susmuyor' dizesi
tek kelimeyle bir şaheser
İnsanın yabancı sokaklarda kendi
sessizliğini araması, keşkelerin ve
pişmanlıkların ötesine geçip o yank...

Onur Altınok
@onuraltinok
23 Haziran 2026 Salı 22:24:37
"Okurken insanın içindeki
gürültüyü susturan, derin bir nefes
aldıran cinsten bir çalışma olmuş
fırtınalı denizlerden dostluk
sığınaklarına, yalnızlığın güzelliğinden
kalbin gizli bahçelerine kadar harika
bir yolculuğa çıkardınız bizi
şiir gib...

Etkili Yorum
Onur Altınok
@onuraltinok
22 Haziran 2026 Pazartesi 01:31:22
"Eşikte kalmanın,
ne ev sahibi ne misafir olabilmenin
o tekinsiz sızısını o kadar naif ama
o kadar keskin anlatmış ki
geçmişin sönmeyen ateşi ile geleceğin
sisli yolu arasında sıkışan insanı,
kendi içindeki kutuplarla vuruyor şiir
gitmek için ...

Onur Altınok
@onuraltinok
20 Haziran 2026 Cumartesi 23:18:53
"O korunaklı yere
kimseyi aldırmayan,tek bağı 'seni sevmek'
olan bir aşkın manifestosu gibi
ver şu emri' deyişindeki o sabırsız ama
saygılı duruş çok etkileyici
yüreğine sağlık.."

saygılarımla.."
Onur Altınok
@onuraltinok
20 Haziran 2026 Cumartesi 18:08:52
"Adeta siyah-beyaz bir filmin
en can alıcı sahnesini izler gibi okudum
parmak uçlarında yürüyen
bir geçmiş,yarım kalan bir kahvenin
telvesinde öldürülen anılar
gökyüzünün mavi kanatlarını çekip
aldığı bu yalnızlıkta, kalbe çöken o
sonbahar hüz...

Onur Altınok
@onuraltinok
20 Haziran 2026 Cumartesi 17:21:51
"Yıllardır süren bir yangının ardından
gelen o tekinsiz akşam serinliği
İki kaşın ortasındaki dudak izini
korumak için asırlık hasretle direnen,
omuz başlarını sırf o 'içini örtsün' diye
açıkta bırakan muazzam bir sadakat
ve davet bu şiirdeki o...

Onur Altınok
@onuraltinok
20 Haziran 2026 Cumartesi 17:17:13
"Bakan gözlerin sadece iki sima
gördüğü o çerçevede, ruhların birbirinin
içinde nefes alışı iki dizede koskoca
bir aidiyet felsefesi gizli kelimelerin
ötesinde, zamansız ve mekansız
bir bağın en zarif, en sarsıcı tarifi olmuş
yüreğine sağlık.."...

Bir sevi ki, @Dilek Duru Günay
20.6.2026 13:33:48
Etkili Yorum
Onur Altınok
@onuraltinok
20 Haziran 2026 Cumartesi 17:13:45
"Davetkar bir 'Gel' çağrısıyla başlayıp,
karabasan gibi çöken bir ahın
pençesinde biten sarsıcı bir çırpınış
ihanetin, tutkunun ve o unutulmayan
yerlerin gölgesinde kalmış yaralı
bir kalbin gümbürtüsü buram buram
geçiyor insana okuyanı kendi
g...

Unutulmuyor o yerler, @çiftçi
20.6.2026 14:09:15
Onur Altınok
@onuraltinok
20 Haziran 2026 Cumartesi 17:08:30
"Her şeye sahip olmanın getirdiği
o muazzam hiçlik ve insanın
kendi dileklerinin altında ezilmesi
saraylar, mülkler olsa neye yarar?'
dedirten o büyük eksiklik, aslında
insanın zamanı durduramayışının
ve kendine yabancılaşmasının
bir resmi yol...

Her şey olsaydı, @mesakin
20.6.2026 15:07:54
Onur Altınok
@onuraltinok
20 Haziran 2026 Cumartesi 17:04:32
"İlk aşkın o çocuksu utangaçlığını,
titreyen elleri ve bir çay içiminde
saklı kalan ela gözleri o kadar güzel
anlatmışsınız ki hele o müzik kutusu
ve görme engelli adamın hikayesi
şiire bambaşka, çok dokunaklı
bir boyut katmış okurken adeta
no...

Onur Altınok
@onuraltinok
19 Haziran 2026 Cuma 22:36:11
"Sevmeden yaşanır belki ama
sadece nefes alınır
burna kondurulan o küçücük öpücüğün
sıcaklığı içimizde bir yerlerde dururken,
özlemek bile güzelleşiyor saklandığın
yerden çık diyen o ürkek ama
cesur yüreğinize sağlık.."

saygılarımla.."
Sevmeden de yaşanır, @gelincik
19.6.2026 22:22:55
Etkili Yorum
Onur Altınok
@onuraltinok
19 Haziran 2026 Cuma 14:37:59
"Sustuğun harflerin
arasında kaybolmak ne kadar naif
ve bir o kadar da ağır bir sitem
kelimelerin gücüyle sessizliği bile
konuşturmuşsunuz
umudun yeniden çiçek açması
dileğiyle, emeğinize sağlık."

saygılarımla.."
Onur Altınok
@onuraltinok
19 Haziran 2026 Cuma 14:31:32
"Aşkı göklere çıkardık ama
yer yüzünde yürütmeyi beceremedik
belki de sırf bu yüzden;
sevmeyi unuttukça öldürdük onu
oysaki göz göre göre düşülen
en güzel uçurumdur sevmek
düşerken bile kanat çırptığını
sanır insan yüreğine sağlık.."

saygıl...

Onur Altınok
@onuraltinok
18 Haziran 2026 Perşembe 12:25:45
"Gözleri üşümüş bir adamın
dik duruşunda saklıdır bazen hayat
o kadar naif, o kadar incelikli
bir anlatım ki o uzun siyah paltonun
altında saklanan yorgunluğa da,
hayata karşı o dik omuzlara da
selam olsun yüreğine sağlık."

saygılarımla.."
Hayat, @hayatışığı
18.6.2026 00:42:27
Onur Altınok
@onuraltinok
18 Haziran 2026 Perşembe 12:16:36
"Aşkın gözü kördür evet, ama
her yerden onun kokusunu duyacak
kadar da uyanıktır kalbi
güzel bir kavuşmanın hayaliyle
içini ısıtan, hasreti bile aşka
dahil eden çok naif, çok içten
bir dökülüş olmuş yüreğine sağlık.."

saygılarımla.."
Aşk kördür, @gelincik
18.6.2026 00:58:44
Onur Altınok
@onuraltinok
17 Haziran 2026 Çarşamba 20:25:56
"Yurtsuzluk hissini,
bir fotoğrafta yan yana savrulan
o hiçliği o kadar derinden
hissettirdi ki şiiriniz okurken
burnunda keskin bir iyot kokusu,
boynunda hasretlik duymamak
elde değil yüzünüzde rengarenk
güller açtıran o kırılgan ama
güçlü y...

Onur Altınok
@onuraltinok
17 Haziran 2026 Çarşamba 19:59:27
"İki mavinin kesiştiği yerde,
lacivert bir hüzün bıraktı bu şiir içime..
sonra'sız sus'un' dediğiniz yerde
kelimelerim düğümlendi.
çok naif, çok yaralı ve bir o kadar da
güçlü bir dökülüş olmuş.
yüreğiniz dert görmesin."

saygılarımla.."
Onur Altınok
@onuraltinok
17 Haziran 2026 Çarşamba 19:47:00
"Belli ki çok nazlılar,
dokunsan kırılacak gibiler kelimelerin
bu kadar ürkek ama bir o kadar da
içten akışı kalbime dokundu
şiirler uyumaz belki ama dilerim kalbine
hak ettiği o huzurlu dinginliği verirler
çok naif, çok özel bir dökülüş olmuş....

Onur Altınok
@onuraltinok
17 Haziran 2026 Çarşamba 18:04:00
"Gecenin sessizliğini bozan,
ateşi de alevi de unutturan o sıcacık,
sarmalayan kucaklama!"
bazen en büyük şiir, sevdiğinin
yüzündeki o bildik gülüşte ve
iki kelimelik bir iç döküşte saklıdır.
gecene hoş gelmiş, yüreğine sağlık."

saygılarımla...

Bize, @gelincik
17.6.2026 01:12:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
106.223
Şiir Okunma
233.663
Yazı Okunma
116.321
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL