Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Kendimiz olabilmenin yolu, bunu istemekten geçer. Bizdeki o değişim tüm hayata değer.
Oğuzhan KÜLTE

Oğuzhan KÜLTE

@oguzhankulte Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Mayıs 2016'den beri üye
  • 71

Şiir Yorumları

Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
15 Ağustos 2020 Cumartesi 23:53:22
Yürek sesiniz daim olsun üstadım. Güzel bir şiir okuttunuz. Saygı ve selamlarımla.
Sırdaşım, @Alptekin Yazar
11.8.2020 18:50:05
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
6 Ağustos 2020 Perşembe 19:26:54
Sevginin yağmurla gelişi gibi güzel ve akıcı mısralardı okuduklarım.Nice güzel şiirleri yazmanızı dilerim. Saygılarımla.
Aşkın yağmuru, @sahrayeli
6.8.2020 07:55:34
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
6 Ağustos 2020 Perşembe 19:23:37
Derince duyguların gözyaşlarında somutlaştığı nadide dizeler okuduk. Gönül sesiniz daim olsun dilerim. Saygı ve sekamlarımla
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
5 Ağustos 2020 Çarşamba 15:25:44
Toplumumuzun istenmeyen yönlerini,kalıplarını dillendiren ve irtaya koyduğu trajedileri de çarpıcı biçimde vurgulayan güzide bir şiirdi okuduğum. Yazan kaleme en kalbi saygı ve selamlarımla.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 23:41:16
Sulardı akmıyor şimdi
Esmiyor rüzgârlar bile
Kime dönerki dünya bilemem
Anne denildiğinde... Öncelikle yürekten tebrik ederim usta kalemi. Çok nadide bir eserdi. Sağlık ve esenlikler dilerim.
Anne, @Sadık KARADEMİR
5.7.2020 02:43:28
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 23:25:59
Beğeniyle okudum şiirinizi. Yüreğiniz,kaleminiz var olsun üstadım. Saygı ve selamlarımla.
Rüya gibiyim, @ishakaras
24.7.2020 00:01:30
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 23:20:16
Kendini anlatabilmek bu olmalı.Beğeniyle okudum şiirinizi. Tebrik eder,saygılar sunarım.
Fani dünya, @ishakaras
4.8.2020 00:24:03
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 23:15:52
Gönül sesiniz daim olsun üstadım. Kalp kazanmak da ne zor şeymiş, şiiriniz olanca coşkusu ve sitemiyle,eğlencesiyle,...bu realiteyi mükemmel dillendirmiş. Tebrik ediyorum. Güzellikler eksik olmasın hayatınızdan. Saygılarımla.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 18:21:36
Güzelliklerin harmanlandığı naif dizeler okuduk değerli kalemden. Üstadımı tebrik ederimyürekten. Saygı ve selamlarımla.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 13:20:29
Metni ile detaylandırılmış harika bir şiirdi okuduğum. Gönül sesiniz abad olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 12:58:11
Derin yaralar değil midir yıkan insanı... Kaleminiz kavi olsun değerli üstadım. Saygı ve selamlarımla.
Yaram derinde, @ASIKLUZUMSUZ
2.8.2020 09:46:46
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 12:55:20
Hız dediğimiz göreceli kavram,limiti zorlanınca dramlara dönüşüyor malesef. Farkındalık oluşturan dizeleri yazan şairimi tebrik ederim.Saygı ve selamlarımla.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
4 Ağustos 2020 Salı 12:52:22
Akılda kalıcı ve sorgulayıcı dizelerdi. Üstadımı tebrik eder,saygılar sunarım.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
3 Ağustos 2020 Pazartesi 18:30:53
Sayfaya düşen gönülden ve biraz da sitemli şiirinizi büyük bir beğeniyle okudum. Kaleminiz kavi olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
Yıllarım, @robinson7575
31.7.2020 23:57:01
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
3 Ağustos 2020 Pazartesi 18:26:16
Çok dirik ve coşkulu bir şiirdi üstadımdan. Gönül sesiniz abad oldun dilerim. En kalbi saygı ve selamlarımla.
Ben kimim.., @Hüseyin ışık76
3.8.2020 00:03:50
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
3 Ağustos 2020 Pazartesi 18:23:27
Müteessir edici ve maneviyat atmosferine çok ağır bir taş gibi düşen, bağrı yakan dizelerdi vefaya dair. Bu hakikatleri yazan,paylaşan kaleme selam olsun. Hayat denilen bu açıdan görülmedikçe çok kof,boş,keyifsiz bir şey elbette. Değer bilenlerle ne ...

Anaydı o, @DÜŞLER SIĞINAĞI
3.8.2020 00:04:27
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
3 Ağustos 2020 Pazartesi 18:20:08
Bilhassa son mısralar da sevgiye verilen derinlik müthişti. Kaleminiz var olsun değerli üstad. Saygı ve selamlarımla.
Tükendi, @DÜŞLER SIĞINAĞI
2.8.2020 01:03:12
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
3 Ağustos 2020 Pazartesi 18:13:34
Karanlığa ışık, anlamsızlığa anlam katıyor sevgi denilen. Paylaşımınızı severek okudum. Tebrik eder, saygılar sunarım kalemdaşıma.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
3 Ağustos 2020 Pazartesi 18:11:38
Kaybetmesi kolay ve anı bulduğunda yaşanılması gereken şu sevgiler, heba olmamalı elbette. Naif mısralarınız ders verir mahiyetteydi de. Usta kalemi yürekten kutlar,saygılar sunarım.
Oğuzhan KÜLTE
@oguzhankulte
3 Ağustos 2020 Pazartesi 18:08:44
Sitemli ve toplumsal gidişatımıza da izlenimci bir gözle bakan şiirinizi beğeniyle okudum. Kaleminiz kavi olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
Zor be arkadaş, @Ayhan Kocabay
3.8.2020 13:01:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
51.676
Şiir Okunma
681.358
Yazı Okunma
78.215
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL