Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
NILGUN

NILGUN

@nilgun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

NILGUN
@nilgun
14 Nisan 2014 Pazartesi 14:21:27
Yarın hem güç ,hem de geç olabilir

Ne kadar guzel bir anlatim olan siir. Her zaman tetbirli olmak gerek.
Yureginize saglik,tebriklerimle.
NILGUN
@nilgun
14 Nisan 2014 Pazartesi 04:45:14
Suskun der ki; gezme orda, yüksek yar.
Kararsızdan, şüpheciden olmaz yar.
Musa gibi vur asanı, deniz yar.
Köpük köpük hüzünlere, çal keman!

Kafiyeli siirin kendisi ,yorumu ve muzigi cok nefis etkiliyiciydi ,usta kalem hocamizi
gonulden kutlar...

Etkili Yorum
NILGUN
@nilgun
13 Nisan 2014 Pazar 15:22:54
Adalet hem topal,hem kör olsa da ,
Haksızlık her daim seni vursa da

Adalet grdum misralarda ama bizim bildigimiz tanidigimiz ADALET intihar etmis olmali veyahut terketmis vatani!!!!
Yinede umutsuzluga kapilmayip sarilmali hayata cok dogru ,gun d...

NILGUN
@nilgun
7 Mart 2014 Cuma 00:49:34
EMEGI GECEN HER IKI YUREGI GONULDEN KUTLADIM MUZIK ,YORUM NEFIS OLMUS
ANLAM DOLU MISRALARLA.
= ağladım =, @gelmeyenvuslat
7.3.2014 00:37:23
NILGUN
@nilgun
5 Mart 2014 Çarşamba 00:57:03
Cok nefis bir siir sitemlerle orulmus tadi yerinde.
Ictenlikle kutladim bu guzel kalemi!!!!!!!!!!!!!
_unut gitsin_, @NÜS
4.3.2014 19:58:17
NILGUN
@nilgun
4 Mart 2014 Salı 16:40:43
Gozyasimla............

Sevgi ve duamla de-soulmate!!!!!!!!!!!!!!!
NILGUN
@nilgun
4 Mart 2014 Salı 15:56:43
Cokca tebriklerimle duyarli yurek!!!!!!!!!!!Her dem sayfasinda kayboldugum ve derinlere
goturen ruh ve kalem tipki rumuzu gibi ....SOULMATE!!!!!!!!!!!
Etkili Yorum
NILGUN
@nilgun
4 Mart 2014 Salı 15:53:15
Selam olsun guzel yuregine kiymetli ogretmenim !!!!!!!Yurek cosunca kaleme raks etmek duser adam gibi...
Sevgimle iyi gunler .........

Romatizma illetti yapisti yakama dis sokturdu bana bu kis ...
Susma, @YAKAMOZ ŞİİRLER
5.2.2014 01:54:27
NILGUN
@nilgun
24 Ocak 2014 Cuma 04:21:41
Hani derler ya saziyla sozuyle nefis bir siir Afet hanimin yumusak ses tonundan yorum kulaga cok
hos geliyordu .Gonulden kutluyorum ,sevgimle
Bilemedim, @Birselamver25
7.1.2014 17:35:54
NILGUN
@nilgun
24 Ocak 2014 Cuma 04:12:43
Ben;
Sevda’nın ülkesinde duygunun yoksul adamı
Ve sen,sevdamın şöhretli kadını
Ben bir asır sana muhtaç
Sana yorgun
Sana hasret

Siirinizin girisini cok begendim yurekten tebrriklerimi biraktim.
Saygimla
Sana muhtaç, @Mahmut Ozturk
15.1.2014 01:26:56
NILGUN
@nilgun
24 Ocak 2014 Cuma 04:05:38
O kadar guzel yaziyorsunuz ki kalem cok kivrak adeta dusuncelere kadar okuyan beyinlerde
vals yaptiriyor ..........Gonulden tebriklerimle yazdiklarinizi zaman oldukca okumak buyuk bir keyif.
parmaklarimdan cok shikinti cektigim icin eskisi gibi yo...

NILGUN
@nilgun
18 Ocak 2014 Cumartesi 05:23:01
HISSETTIREN SIIRININ SAHIBINI GONULDEN KUTLUYORUM!!!!!!!!!!!!
SAYGILAR,SEVGILER YUREGINE................
NILGUN
@nilgun
9 Kasım 2013 Cumartesi 05:01:30
Nur hocam siir bir baska resim bambaska guzeldi .
Ellerinize saglik ne mutlu size bu kadar guzel magrifetli ugraslarinizdan
dogan nefis eserleriniz var.Ne Mutlu Turkum diye.
Nurlar icinde uyusun,mekani cennet olsun bize bu guzel konforu sagladigi ...

Sensin atatürk, @nur benlioğlu
9.11.2013 01:10:59
NILGUN
@nilgun
9 Kasım 2013 Cumartesi 04:54:32
Geceme ay doğmamış sokak lambası solgun
Canım azap çekiyor ömür hasrete yılgın
İsyanlarda gezerim gönül olmuş bir çılgın
Her nefes alışımda acılar doluyorum

yine huzunler akmis guzel yureginden kiymetli arkadasim.
Yuregine saglik huzunler sii...

Bu gece, @siyahgecem
20.10.2013 15:18:40
NILGUN
@nilgun
9 Kasım 2013 Cumartesi 04:36:09
Bir sonbahar daha geçiyor ömrümden
Kaç sonbaharım kaldı
Mezarıma sarı yapraklar dökülmeden …

Siirin girisi aldi goturdu huzun yagmis gonul kaleminden .
Cokca sevgi ve tebriklerimle.
NILGUN
@nilgun
9 Kasım 2013 Cumartesi 04:32:11
mermer anıtlarda,
yeni çağ tanrıçaları
avuca çizilmiş ellerde son sıcaklık
göz dağlarında ,
uhrevi serviler
başucu duaları
yeşil örtüler
tahtadan fanus
gönül sofralarında gözyaşı çanakları


sence ölümlü müdür soluksuz sevmeler Z...

Anl...

Cebimde bir deli, @Demir Mutlugil
6.11.2013 11:35:34
NILGUN
@nilgun
30 Ekim 2013 Çarşamba 04:18:20
Beynime ve yüreğime
öyle bir çakılmışsın ki,
paslı bir mıh gibi...

VAY CANIM SENI BURADA GORMEK BUYUK BIR SUPRIZ VE SEVINC VERDI .
YINE GUZEL YUREGINDEN DOKULMUS INCI TANELERI .SEVGIMLE TEBRIKLERIMI BIRAKIYORUM.
NILGUN
@nilgun
30 Ekim 2013 Çarşamba 04:10:31
SAIR OZLEM DUYDUGU ANILARINLA HASBIHAL ETMIS GECMISE GIDEREK
ICINI HUZUNDE SARSA .TEBRIKLERIMLE,KUTLADIM.
NILGUN
@nilgun
23 Ekim 2013 Çarşamba 02:18:50
Duyarli yuregin sayfasinda yine nefis bir sir okumanin
keyfiydi huzun olsada .Gonulden kutluyorum.
NILGUN
@nilgun
20 Ağustos 2013 Salı 15:11:22
Ha simdi bu kalemi yazma tarzindan anladim ve yakaldim .
Yurek yanginlarina duamla kutladim kivrak zeka ayni arjantin tangosu gibi.....
Selamlarimla saglikla kalasin.
Dünya tatlısı, @mamy ex lll
20.8.2013 10:12:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
28.574
Şiir Okunma
90.464
Yazı Okunma
4.561
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL