(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASUM DEĞİL ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASUM DEĞİL ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir de çok güzeldi lâkin alttaki beyitteki zerâfete bayıldım. Ardarda gelen bu güzel şiirler gösteriyor ki Afet ablamızın yazma aşkını Allah'tan başka hiç kimse engelleyemez. Kutlarım ablam. Selam ve saygımla.
Sabır kaderle kol kola girerek kostüm giydirir bizlere bazen...Bazen de şiire ruh veren deha olur acılar...Tebrikler usta kalem,yüreğinize sağlık Afet Hocam.Hecenin güzel sesinde bir yaşam vardı,içinden bizlerin de fazlası ile nasiplendiği...
Kalmak isteyince çekil demişim Issız tarlalara ekil demişim Sana fayda vermez bu il demişim Masum değil artık geçen zamanlar.
Pişmanım desem de değil ki çare Bitimsiz yollarda gezsem avare Yıkıldı mihrabım çöktü minare Masum değil artık geçen zamanlar.
Yazarım susamam bitmez bu şiir Düşündüm yıkıldı üstüme şehir Anı perdesini çeksem de bir bir Masum değil artık geçen zamanlar.
Afet Kırat
Dün çektiğim acılar bu gün sevincim oldu Sabır ile ördüğüm saçımda incim oldu.
Afet Kırat
Okunası şiir her zaman ki tadında ve güzelliğindeydi severek okudum Yüreğine sağlık;Kalemin susmasın üstadım ________________________________________Saygılar
Bazan sayfamı açmadan siirlerde gezinti yapıyorum. Bu esnada öyle bir şiire yakalanırım ki, sayfamı o an o şiir için açmışımdır... İşte bu şiir; öyle sayfa açtıran bir şiirdi...
Şiire yaşanmışlıktan daha ziyade yakışan bir şey bilmiyorum.... Selamlar, saygılarımla....
O kadar guzel yaziyorsunuz ki kalem cok kivrak adeta dusuncelere kadar okuyan beyinlerde vals yaptiriyor ..........Gonulden tebriklerimle yazdiklarinizi zaman oldukca okumak buyuk bir keyif. parmaklarimdan cok shikinti cektigim icin eskisi gibi yorumda yazamiyorum ozur dilerim sevgimle.
Ardarda gelen bu güzel şiirler gösteriyor ki Afet ablamızın yazma aşkını Allah'tan başka hiç kimse engelleyemez.
Kutlarım ablam.
Selam ve saygımla.