Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
30 Kasım 2025 Pazar 15:30:56
Anlamlıydı.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
30 Kasım 2025 Pazar 09:29:25
Ne güzel bir anış.Muhteşem dostluk, muhteşem şiir.Üstad'a saygıyla.

Dostun ömrü uzun olsun,sıhhat ve afiyetle.
Dostluklar uzun sürer daim iyi niyetle.
Pastanın mumlarını üfle memnuniyetle.
İyi ki doğdun Üstad, sağlıklı ömür sür afiyetle.

İyi ki doğmuşsun, @Suat Zobu
30.11.2025 09:10:04
neneh.
@neneh-
30 Kasım 2025 Pazar 08:49:16
Üstad bu aralar arabesk takılıyor anlaşılan.Böyle durumlarda bir işkembe çorbası içmek hem sağlığa hem ruha iyi geliyor.Yaylı sandalyaye geçip üzerine de denizi ya da gök yüzünü seyrederek bir kahve içmek alıyor tüm derdi tasayı.İki günlük dünya için...

Gariplerin hali, @Celil ÇINKIR
30.11.2025 01:11:01
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 19:30:03
Muhteşem di.Mekanı cennet olsun.Allah rahmetiyle, merhametiyle, şefkatiyle muamele eylesin .Vefalı yüreğinizi , mahir kaleminizi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Anne..., @ben YEP
29.11.2025 12:11:55
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 18:29:11
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Güvercinler, @Çiloğlu
29.11.2025 09:29:54
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 15:47:18
Anlamlıydı.Üstad'a saygıyla.
Akıllı adam, @lokman.bedir
29.11.2025 08:46:08
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 15:31:10
Anlamlıydı.Gelenek ve göreneklerimize dair muhteşem bir şiir.

Örf-adet-gelenek girdi çuvala.
Millet bakar TV denen maval'a.
Gözler sabit net denilen tuval'a.
Kapanmış köylerde bir bir odalar.

Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 11:30:15
Anlamlıydı.Şeytanı taşlayalım.Doğruları yazmaktan vazgeçmeyelim Üstad.Sağlıcakla.Saygıyla.
Şeytan diyor ki yazma!, @Suat Zobu
29.11.2025 11:23:50
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 09:49:46
Hayali bile güzel Üstad.Zamları kökünden yakmak..Huzurla ileri bakmak ne güzel olurdu.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 07:48:22
Muhteşem bir şiir .Etkilenmemek mümkün değil.Haklı başarınızı kutluyorum.Şiir yüreği , mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Son perde, @ŞuLeCannn
28.11.2025 09:52:32
neneh.
@neneh-
29 Kasım 2025 Cumartesi 07:41:53
Güne yakışan, dersler içeren muhteşem bir şiir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
28 Kasım 2025 Cuma 14:50:36
Muhteşem!..Türkü tadında.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
28 Kasım 2025 Cuma 12:09:50
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
28 Kasım 2025 Cuma 11:56:23
Anneler hep kıymetlimiz.Muhteşemdi şiir.Şiir yüreği mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.

Ninnilerle geçti hayat.
Burada yok edebiyat.
Mahşere dek yat ha -de yat.
Evlat bana Kur'an oku.
Selavat eyle , sun koku.
Rahmet dile, rahmet d...

neneh.
@neneh-
28 Kasım 2025 Cuma 10:03:02
Muhteşem bir şiir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.

Çok sevmiş belli gönül, lakin sitem kâr etmez.
Gönül aşka düşünce, gücü bir şeye yetmez.

Belli ki dönmüş geri hesabı soracaksın.
Sitem sevgiden doğar dikkat et yoracaksın.
Madem ki s...

Neredeydin, @Celil ÇINKIR
28.11.2025 01:25:53
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
28 Kasım 2025 Cuma 08:04:28
İstanbul'da yaşamak güzel lâkin zor.Kiracının hali yüreklerde kor.Yoksulda ,garipte dizi dizi çor.Komşu tanımıyor karşı komşuyu.Parayı bulanın değişir huyu.

İstanbul..İstanbul taşı toprağı altın.

Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
27 Kasım 2025 Perşembe 21:22:35
İyi ki öğretmenlerimiz var.Muhteşemdi.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
27 Kasım 2025 Perşembe 15:00:57
Anlamlıydı.

Toprağın nabzında,
rüzgârın omzunda,
yağmurun izinde;
kök kokan elleriyle,
yeryüzünün yavaş
ve derin ritmine
kendini bırakan
bir kalplere ne mutlu.İnsanın tanımı bu olmalı.Üstad'a Saygıyla.
neneh.
@neneh-
27 Kasım 2025 Perşembe 14:31:13
Hiç şüphesiz, "Türk Milleti er geç kalkacak şaha"..Örnekleri mevcut.Hainlere karşı olacağız yekvücut.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Türkiyem, @kenanhoca_25
27.11.2025 13:15:59
neneh.
@neneh-
27 Kasım 2025 Perşembe 14:10:34
Türkü tadında, muhteşem bir şiir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.134
Şiir Okunma
1.347.540
Yazı Okunma
99.135
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL