Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
5 Ağustos 2025 Salı 10:09:44
Anlamlıydı Sona kimisi -daş koyar kimisi -taş.Güzelliklerin önü açılsın yeter ki ; burulmasın kulak kesilmesin baş.Üstad'a saygıyla.
İnsandaşız, @filamingo
5.8.2025 08:28:28
neneh.
@neneh-
5 Ağustos 2025 Salı 01:52:32
Anlamlıydı . Öteki tek; yana farklı olanı.Marifet ne kürekte, ne simitte.Marifet siyahtaki beyazda.Üstad'a saygıyla.
Siyah beyaz, @fransız
5.8.2025 01:13:16
neneh.
@neneh-
5 Ağustos 2025 Salı 01:41:56
Anlamlıydı.Bütün olup bitenlere rağmen hayatın güzel olacağını umut etmek yaşamanın verdiği sevinç olsa gerek.Zaten yaşama sevinci de olmasa hayat çekilmez bir hal alırdı.Perdeyi kim kapattı?..Sağlıcakla.Saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
5 Ağustos 2025 Salı 00:54:49
Unutmak ne mümkün der gibiydi muhteşem şiir.Unutmuş olsan dahi .Bu sevda bitmez.Şiir yüreği ,mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla

neneh. tarafından 5.8.2025 01:06:16 zamanında düzenlenmiştir.
Beni unutsan da, @Aygün Deniz
5.8.2025 00:44:04
neneh.
@neneh-
5 Ağustos 2025 Salı 00:41:35
Değerlerimize değer veren şiirler serisinden biri, ismine ve dönemine yaraşır muhteşemlikte.Var olunuz.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Süleymaniye, @ŞÜKRÜ ATAY
5.8.2025 00:23:57
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
5 Ağustos 2025 Salı 00:35:16
Sultan süleyman'kalmamış ki..Kalansız bölme adeta.Paylaşılan güzellikler kâr..Boşa geçirilen zaman zarar.Muhteşem şiiri okuyarak bize de kalmayacağını hatırlattığınız için minnettarız.Anı güzelleştirerek güzel olarak yaşamak ve yaşatmak olsun ereğimi...

Sana da kalmaz!.., @Aksakal
5.8.2025 00:10:21
neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 23:06:16
Anlamlıydı.
Altın sayfalar..., @CAN-İ
4.8.2025 17:34:14
neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 17:14:49
Ne çok şey anlatıyor muhteşem şiir .Zor ve kolay iç içe aslında.Kolaylaştıran da zorlaştıran da insanlar.Şiir yüreği ve mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 16:44:55
Yani...Şiir böyle yazılır işte.Gelişiniz ayak sesinizden belli dersem abartmamış olurum.Duyarlılığınıza, gerçekleri açık açık muhteşem bir şiir ile yüreklere nakşedercesine kaleme almanıza hayranız.Var olunuz.Yüreğiniz incinmesin.Şiir yüreğinizi, mah...

neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 09:42:30
Muhteşem!..Şiir dediğin yürekten böyle çağlar işte, yüreklice.Şiir yüreği, mahir kalemi selamlıyorum.Saglıcakla.Saygıyla.
Delikanlı yürek, @gülvediken
9.1.2016 18:50:28
neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 08:47:10
Anlamlıydı.
neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 08:43:51
Muhteşem bir şiir.İnsan olanlara dair.Doğrunun yardımcısı Allah'tır.Yönler sapmak içindir.Virajı alamayanlar kendini sorgulamalı.Allah cümlemizi Sıratı Müstakim üzere eylesin.Munafıklardan korusun.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 08:20:35
İstikamet tek.Öğüt öğüt yüreğe işleyen muhteşem bir şiir.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
4 Ağustos 2025 Pazartesi 08:14:17
İnsanları hayata kazandırmak gibisi yok.Derinlik içeren, dualarla süslenen, ilim ile beslenen, insanlara seslenen muhteşem bir şiir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
3 Ağustos 2025 Pazar 19:52:25
Muhteşem!..Dört dörtlük bir dörtlük .Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Eyyamcı, @ozan aksi
3.8.2025 19:45:36
neneh.
@neneh-
3 Ağustos 2025 Pazar 15:53:30
:) Oyuna aç çocuklar.Girerler mi hiç eve?.
Nem çok nem, @7TEPE
3.8.2025 15:39:15
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
3 Ağustos 2025 Pazar 15:11:24
Anlamlı , bir o kadar da muhteşem!.Alem-i İslâm ne güzel söylediniz.Uyan Alem-i İslâm!..Ses yok!..Zulüme devam.Zira İslâmî değil münafık onca avam.Ne zaman baş üstünde yükselecek bu davam?..Tez elden cümlemize Rabbim versin basiret.Zira suretimize uy...

Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
3 Ağustos 2025 Pazar 14:34:09
İlk defa yaşanılacak heyecan kişinin kendi ölümünü izliyor olmasıdır bence.Ama ; hayalsiz ve heyecansız da yaşamak olmuyor diyorlar işte . Muhteşem di şiir kurgusu ve anlatımıyla.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
3 Ağustos 2025 Pazar 14:27:34
Kayıplardayız.Bulamadığımız ne çok şey var!..Hatırlatma ve şiir muhteşem!..Üstad'a saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
3 Ağustos 2025 Pazar 14:22:54
Özde, sözde, yaşayışta tutarlı ol insan oğlu der şiir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Dürüst olmalı, @Ozan Anzeri
3.8.2025 13:06:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.506
Şiir Okunma
1.350.216
Yazı Okunma
99.392
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL