Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
12 Eylül 2025 Cuma 14:30:54
Şairler duygusal olur.Eniyi ebeveyn rolünü üstlenirler.Kesin örnek teşkil etmesi hasebiyle yazılmıştır bu muhteşem özür dileme şiiri.Üstad'a saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
12 Eylül 2025 Cuma 08:08:15
Muhteşem!.Aminler ile başladık güne.Selâm olsun, selamet olsun Değerli Kardeşim'e!..Hayïr ve bereket, sağlık-sıhhat ve afiyet versin Yüce Rabb Cuma hürmetine .
Affet alllah'ım----, @Sevimb
12.9.2025 07:45:07
neneh.
@neneh-
12 Eylül 2025 Cuma 04:37:24
Anlamlıydı.

Yaz şiir ya da yazını.
İyi Ozan al sazını.
Bırak ördeği-kazını.
Yorum çetleşmek değil ki.

Üstad'a saygıyla.
Yazmıyacam, @NİHATYURT
12.9.2025 02:23:29
neneh.
@neneh-
12 Eylül 2025 Cuma 00:25:50
Muhteşem!.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Sinsi düşman, @Alptekin Yazar
12.9.2025 00:16:24
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 23:54:28
Anlamlıydı.
Yolcular, @ak şair
11.9.2025 18:31:41
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 23:51:46
Anlamlıydı.
Tatlı dil, @MUTLU KILIÇ
11.9.2025 20:29:02
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 22:30:19
Anlamlıydı.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 22:20:46
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 22:04:40
Allah'a kul olmak için sadece o gece yeterli değil.O geceye sebep olmamak da gerekliydi.

Ne mutlu O Geceye ki; Peygamber Efendimiz (SAV) Miraca çıktı.Müslümanın en kutlu gecesi Miraçtır.
Ne mutlu o gece, @İDRİS ÇETİN
11.9.2025 22:00:01
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 21:36:42
Çocukluk dönemi iştah.
Gençlik dönemi siftah.
Yaşlılık dönemi iflah.

Tadı -tuzu kalmadı dünyanın, anı yaşamak gerek.
Üstad'a saygıyla.
Tadım yok eskisi gibi, @ÖNDER34
11.9.2025 20:31:29
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 20:41:04
Aynen öyle.Şikâyet değil hikâyet olsun derler.Üf demek ne kelime.Üstad'a saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 20:25:04
Muhteşem!.Şeksiz-şüphesiz .Üstad'a saygıyla.

Yaratan Allah.
Yürüten Allah.
Sürüten Allah.
Şüphemiz yoktur.

Yaratı -verdi.
Hayatı verdi.
Aratı-verdi.
Şüphemiz yoktur.

Deyiverdim.Affınıza sığïnarak.
Her şey allah'ın, @lokman.bedir
11.9.2025 17:56:22
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
11 Eylül 2025 Perşembe 19:48:50
Başkomutan Mustafa Kemal Paşa !..Kim ne derse desin.o'nun yerini kimse alamaz.Ne tarihte , ne de kalplerde.Şurda burda oynayanlar da , aynı yerde otlayanlar da onun değerini bilemez.Şiir muhteşem ve bir o kadar da anlamlıydı.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
10 Eylül 2025 Çarşamba 19:45:36
Muhteşem!..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
10 Eylül 2025 Çarşamba 19:37:52
Muhteşem!.Kutluyorum.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Umarsız, @Salih Erdem
9.9.2025 17:47:30
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
9 Eylül 2025 Salı 15:52:27
Dün gibi bugün de günlerden Mustafa Kemal ATATÜRK..
ilkelerinin ışığında yürüyeceğim en büyük TÜRK.

Ne Mutlu Türküm diyene!..Kutlu olsun Güzel İzmir'in kurtuluşu.Vefalı yüreğe bin selam.Saygıyla.
İlhak..., @Devrimkaya~
9.9.2025 15:47:21
neneh.
@neneh-
9 Eylül 2025 Salı 14:07:10
Bu dünyada sürer sanır devranı.
Hurmalar tırmalar eder feveranı.
Akım nötr ampulü yakmaz cereyanı.
Dünyayı kendine benzetti bunlar.
Geliyor yel gibi kaçılmaz sonlar.

Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
9 Eylül 2025 Salı 12:15:42
Güncel bir şiir en muhteşeminden.Kesinlikle günümün şiiri bu şiir olmalı.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.

Zamlar geldi tuza gaza
Binende leyleğe kaza.
Fiyakayı boza boza.
Uzaya uçar gideriz.

Yalandan kim ölüyor ki ?
Mutluluktan gül...

Uzay maceramız, @Kul Seyyah
9.9.2025 10:46:13
neneh.
@neneh-
9 Eylül 2025 Salı 09:21:48
Anılar kâğıda düşende acı bir tebessüm kalır bazen.Deli dolu kadın olmuş Kâmile..Nerede o gençlik desek daha doğru .İçimizdeki çocuk bazen göz kırpıyor işte.Sorgulayıcı ve muhteşem bir şiir düşüyor sayfaya.Kocaman bir günaydın!.
neneh.
@neneh-
9 Eylül 2025 Salı 09:14:56
"Ol, diyene en yakın duruş.''

İşte muhteşem şiir ile okuyanı finalde vuruş.Şiir yüreği, mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Bilmeden oldu, @Havva Yalçın
9.9.2025 01:33:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.405
Şiir Okunma
1.349.633
Yazı Okunma
99.211
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL