Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 19:02:25
Üstaddan duygu yüklü muhteşem bir hece şiiri yine.Yüreğiniz her daim çağlasın efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:56:36
Muhteşem.Yürek burkan dizeler.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar.
Kalbim cız ediyor, @ANNELERAĞLAR
30.7.2009 13:25:34
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:52:01
Kan beynime hücu etti neyleyim.
Kör göz ile sağır kulak deleyim.
Hangi yücelere neler söyleyim.
Yurdunu satana, yazıklar olsun

Oy bayrağım kanım helaldir sana.
Aziz canım kurban olsun vatana.
Karış karış vatanımı satana.
Buğz eyledim dostlar...

neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:43:08
Muhteşem dizeler ya... Hayranlıkla okudum , çok hassas anlamlar zinciri.Kutluyorum usta kalemi.Yüreğinizdeki pembe güller hiç solmasın efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:36:08
Yüreğiniz dert görmesin usta kalem.Muhteşemdi.Duygu yüklüydü..Kaleminiz daim yazsın.Saygılar.
Acı haber, @ZEKİ TOMBUL
30.7.2009 00:08:08
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:26:17
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum.Yürek sesiniz daim olsun efendim.Saygılar.

Dağlar sıra sıra gelir
Tan yeri ağarır,selam verir
Bütün varlıklar dirilir
Seher seher bad-ı seher
Bilmem bu yel nereye eser...
Bad-ı seher, @H.TATAR
30.7.2009 02:45:59
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:14:39
Akıcı ve hoş bir anlatım anlam yüklü farklı bir tarz üstaddan.Okurken büyük bir haz duydum.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:11:05
Hasret hüzün bir arada.duygular coşmuş adeta.Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar efendim.
Hasret.., @Cicicadi*
30.7.2009 01:45:58
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:09:57
Muhteşem hesaplaşma.Derin ve anlam yüklü dizeler.Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar üstadım.
Çıldırtan gönül, @Rifat KAYA
30.7.2009 00:44:15
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 18:01:59
Ne de güzel gile getirmişsiniz usta kalem.Kutluyorum mert yüreğinizi.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılar.

USANDIM

Benim derdim mevla ile aramda
Dertlerim gizlenmiş kanar yaramda
Kime güveneyim ben bu zamanda
İki yüzlü sinsilerden usandım
...

Usandım, @mustafa75
27.7.2009 23:20:04
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 15:48:29
Muhteşem bir şiir olmuş Usta kalem.Yüreğinize sağlık.Müsadenizle seçtiklerime eklemek istiyorum.Kaleminiz her daim çağlasın.Saygılar.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 15:38:57
Kutluyorum vefalı yüreği.Kaleminiz daim olsun usta kalem.Saygılar.
Kardanadam, @kutbo
30.7.2009 00:24:32
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 15:33:51
Bu ne büyük sevgi.Hüzn dolu dizelerinizi yürekten kutluyorum.Ama keşke gitmeseydiniz.Siz bu halde iseniz o kimbilir ne durumda.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılar.
Çaresizim, @canmehmet
30.7.2009 00:14:01
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 15:28:23
Güzel bir çalışma olmuş hüzün dolu.Sevdaların yarım kalmaması adına kutluyorum yürek sesinizi.Kaleminiz daim çağlasın .Saygılar
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 15:25:55
Hoş bir çalışma olmuş usta kalem.Kutluyorum yüre sesinizi.Kaleminiz her daim çağlasın efendim.Saygılar.
> > geleceğim < <, @kaderimol
25.7.2009 20:28:53
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 14:20:07
Evet Gemisini kurtaran kaptan gerçekten de.Muhteşem yürek dizelerinizi kutluyorum usta kalem.Kaleminiz daim olsun efendim.Öğütler birer inci niteliğinde.Kulağıma küpe eyledim.Saygılar sunuyorum.
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 10:25:07
Ne muhteşem bir sevgi.Allah mutluluğunuzu daim etsin usta kalem.Saygılar.
Nar ağacım, @cemil
30.7.2009 09:53:51
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 10:23:30
Güfte var da buna bir de beste lazım üstadım.Şarkı tadında ne güzel dizeler efendim.Hüzün dolu.Yürek katre katre ağlamaklı.Kaleminiz daim çağlasın üstadım.Saygılar sunuyorum.

Ah şu dinmek bilmeyen sol yanımdaki sancım
Misafir ettin beni gönül han...

^^s-e-n^^, @zekibekar
30.7.2009 09:40:26
neneh.
@neneh-
30 Temmuz 2009 Perşembe 10:19:21
Üstadım hep bunu istiyoruz , yüreklerimizin tercümanı olmuşsunuz.Vatanı için çalışanları gözümüz kırpmadan asarken bu kansızı neden ise asmasını beceremiyoruz.İnsan haklarıymış.Saddam nasıl asıldı öyleyse?Amerikan buna abilik yaparken bu insandı da S...

Asmalı, @kocakurtsoylum
30.7.2009 05:53:43
neneh.
@neneh-
29 Temmuz 2009 Çarşamba 22:12:57
Allah oralara düşürmesin, yokluğunu da vermesin usta kalem.Güzeldi şiiriniz.Beş yıl Döner sermeyesinde saymanlık yapmam esnasında ki olayları bir kez daha hatırladım.Tüm dizeleriniz tamamen gerçekler üzerinde yoğunlaşmış.Kutluyorum.Kaleminiz her dai...

Hastane kapısı, @cemil
29.7.2009 09:59:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.408
Şiir Okunma
1.349.641
Yazı Okunma
99.213
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL