Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 16:33:55
Allah rahmet eylesin Ömer'e.Mekanı cennet olsun.Yüreğim parçalandı okurken.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
Ömer'im, @bezgin
1.8.2009 09:59:30
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 16:31:13
Hayata küsmek olmaz elbette.Anlamlı dizelerinizi yürekten kutluyorum.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 16:19:17
ANlamlı dizeler dualar tam ihtiyacımıza göre.Tüm kalbimle amin diyorum.Var olunuz efendim.Saygılar.
Rabbım, @Nihat YURT
1.8.2009 06:11:53
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 16:16:39
Yılları harcayıp bir hiç uğruna
Üzülmemek için rüyaydı desem
Aldırmasam emeğe gitse de boşa
Kahrolmamak için oyundu demek istiyor

En iyisi bu inanın.Güzel bir şiir okudum kaleminizden.Kaleminiz daim yüreğiniz umutlu olsun.Saygılar.
… istiyorum, @yasin19
1.8.2009 02:23:56
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 16:12:37
Harika olmuş.Kutluyorum yazan yüreği.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar.

Şimdi gittiğin yerde
Bizi ayrılığa, hasrete gark edenler,
Ayrılık kendilerine de gelince ölümsüzlükten çark edenler
Kendileri mutlu mu bilir misin?
Onların da res...

neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 16:06:43
Köleliğin kalktı dendiği, insan haklarının mısra mısra okunup yorumlandığı bir dönemde belki de tekrar gözden geçirilmesi gereken bir olgu.Düşündürücüydü.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 15:56:32
Aynalar mesafelidir bizlere,
İki kat mesafe
Söyleyecek çok şeyleri var
Elbette Ama
Mesafesi samimiyetini yansıtmaz diye
Kim bilir belkide
Dikkate alınmaz diye
Aynalar konuşmuyor...

Çok güzel bir çalışma.Düşündürdü çok...Kaleminiz daim olsun...

neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 15:46:11
Harika bir şiir.Gönlünüze sağlık efendim.Saygılar.
De! morg rasi'm de!, @Saadet Ün
1.8.2009 01:58:56
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 15:44:42
Stem doluydu ama güzeldi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 15:41:14
Hisseden ve hissetiren bir yürek sesi.Muhteşem.Yüreğinize sağlık efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 13:39:50
Yüreğiniz dert görmesin.Çok güzel bir çalışma olmuş.Var olunuz.Kaleminiz her daim çağlasın efendim.Saygılar.

Yetmiş iki dil bizdedir

Gel ey Zahit dinle beni
Dinle hele söz bizdedir
Ne sorarsın benden dili
Yetmiş iki dil bizdedir

Arama uza...

neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 13:33:17
Düzelecek inşallah düzelecek.Güzeldi dizeleriniz.Var olunuz.Saygılar Usta kalem.
Ahir zaman mı?, @kemalakgül
1.8.2009 00:17:37
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 13:09:54
ANADOLU TOPRAĞI

Susus selsiz kalmazsın, damla damla sularız
Soysuzun üzerine; asilleri salarız
Sana kin besleyene, ölümüne dalarız.

Üstesinden geliriz, din tüccarı dinsizin
RENGİNİ KANDAN ALAN; AL BAYRAK HEPİMİZİN.

Haini yemleyenin, kolun...

Anadolu toprağı, @lebiderya
1.8.2009 08:41:09
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 13:06:45
O olgu için yapılacak dua da bir kaderdir.Var ise düzelecekse eğer duayla dua edilmesine müsade eder .İcabet edilmeyen dua yoktur zaten.Zamanlaması biraz geç olabilir.O da bizim hayrımıza olur zaten.Kutluyorum güzel çalışmanızı.Saygılar.
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 12:52:34
Aman üstadım çengel ile kravatı kaldırın ortadan.Tehlike arzeder sonra en medenisinden.Anlamlı dizeleri zevkle okudum.Kaleminiz her daim çağlasın.Saygılar üstadım.
Deniz bulanık, @Cemal Erkoç
1.8.2009 00:00:51
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 12:47:40
Yüreğinize sağlık.Güzel bir hasret şiiriydi.Kaleminiz hiç susmasın usta kalem.Saygılar.
Hasret, @nilkurt
1.8.2009 00:59:49
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 12:44:52
Güzel ve akıcı bir şiirdi.Kutluyorum usta kalemi.Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar.Annenize ve tüm ebediyete göçmüş annelere Allah'tan rahmet diliyorum.Mekanları cennet olsun inşallah.

neneh. tarafından 8/1/2009 12:45:19 PM zamanında düzenlenmişti...

Anne, @agullu
1.8.2009 00:00:45
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 12:41:41
Hayatın cansuyu umut.Umutların tükenmemes adını kutluyorum hüzün yüklü çalışmanızı.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılar.

Anlatabilseydim..

Yüzümüze inen gölgeler gibi inmezdi umutların perdesi gözlerimize de

Anlatabilseydim eğer;

Kelime...

Eğer, @Sernur Kekik
1.8.2009 03:19:18
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 12:32:08
Harika bir şiir.Kaleminiz-kelamınız bol olsun.Saygılar usta kalem.
.....felek elinde, @recep_t
1.8.2009 00:08:31
neneh.
@neneh-
1 Ağustos 2009 Cumartesi 12:30:32
Küçük ama şirin bir ilimiz Tekirdağ.Aşık lüzumlu Sivas'tan sonra Tekirdağ.Az kaldı gezinin güzergahı.Alıştık artık gezip görüp tanımayı.Ne dersiniz dünyayı tanıtmakla ilgili bir projeniz olacak mı?Osmanlı'nın fethettiği yerlerde birer bardak şeker- ş...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.600
Şiir Okunma
1.350.745
Yazı Okunma
99.486
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL