Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 13:22:22
Muhteşem üstadım.Yüeğiniz daim çağlasın efendim saygılar.
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 13:14:38
Yürek sesiniz güzeldi.Kutluyorum efendim.Hoş geldiniz aramıza.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılar.
Yenik serçe, @-@sk-m@hkumu-
5.8.2009 14:57:37
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 13:03:35
yürüyor insanlar
başlar eğik,
omuzlar düşük,
yüzler gergin.

Sabır...Ya sabır....Sonumuz hayır olur inşallah.........Kaleminiz her daim çağlasın duyarlı yürek.Saygılar.
İn-san-lar, @SAKLI ŞAİR
7.8.2009 00:31:00
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 12:57:59
Duygu yüklü güzel bir şiir okudum kaleminizden.Yüreğiniz det görmesin efendim.Saygılar.
Ah bahçem ah bahçem, @AYSE 09
7.8.2009 00:01:34
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 12:28:31
Muhteşem...Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar.
Mehmedim, @tevhit
7.8.2009 05:27:19
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 12:26:56
İsmini nerden almış kol bastı ne demekmiş?
Yaşlısı bile oynar ne de mutlu emekmiş.
Hiphop misali olmuş Karadeniz oyunu.
Medenileştik hani gösterecek boyunu.

Güzeldi.Saygılar.
Kolbastı, @micingirt
7.8.2009 00:20:06
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 12:01:50
Muhteşem...Acının panzehiri yeni daha şiddetli acı mı ne dersiniz?Kaleminiz hep çağlasın.Saygılar.
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 11:51:07
İnsan olan zaten bu vahşeti yapmazdı.Utanmaz yaratıklar olmalı bu mezalimi yapanlar.Yüreğim üşür bu olayı her anışımda.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar.
Hiroşima, @kutbo
7.8.2009 00:35:53
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 11:42:44
Yüreğiniz dert görmesin üstadım.Muhteşem...Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 11:06:16
Hoş dizeler...Kutluyorum.Saygılar.
Fiğ, @Çığıl
7.8.2009 00:05:19
neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 11:03:27
''Güneş ufuktan şimdi doğar ,yürüyelim arkadaşlar.''Sesimizi yerin ve göğün dinleyeceği zamanlar yakındır.

Bir kez daha..
Bin kez daha doğmalıydı güneş.
Hem de en güçlü aydınlığıyla,
Yeniden doğmalıydı şafaklarda.
Bitmek bilmeyen enerjisiy...

neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 10:36:01
Düşlerimin Hüznü

ürkütülmüş bir yalnızlıktı
anıların girdabında
ağlarken buluyordum bir akşam karanlığında
parçalanan düşlerimin hüznünü

bir ömürdü gelip geçen o fırtınanın ardından
bir ömürdü küf kokan yalnızlıklarda yaşanan
Aragon`un Els...

neneh.
@neneh-
7 Ağustos 2009 Cuma 01:13:42
Mahzun olma kardeş, bu ateş solmaz
Gönül Hakk’tan gayrı mutmain olmaz
Sen vurmazsan eğer, küfür son bulmaz
…Gel yiğidim haydi Hakk’a gidelim
…Zalimin çarkını ters yüz edelim

Varsın inkârcılar bâtıla sapsın
Varsın küfür ehli putlara tapsın
Ke...

neneh.
@neneh-
6 Ağustos 2009 Perşembe 22:17:03
Bayrağa methiye dizen Üstad'a.
Bayraktara selam veren Üstad'a.
Bayrakla hislenen Koca Üstad'a.
Selam olsun, yürekten selam olsun!

Yüreğiniz dert görmesin üstadım.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar sunuyorum.

neneh. tarafından 8/6/2009...

Selam size, @kocakurtsoylum
6.8.2009 19:56:21
neneh.
@neneh-
6 Ağustos 2009 Perşembe 22:07:56
Millet vekili aday adayı.Aday aday'ını seçenler belli.Bu aday'ı seçeceksiniz diye diretiyorlar yani millete.Tıpkı Maç oynanıyor da takımlaşmalar olmuş gibi millet de takımını tutuyor sadece.Sağcı sağını bilmez, solcu da solunu.O eskidendi.Ne derlerdi...

Şekil şekil vekile, @bekirce
6.8.2009 20:32:16
neneh.
@neneh-
6 Ağustos 2009 Perşembe 21:51:45
Duygu yüklü muhteşem dizeler.Öze dönüş ve anlatış kendini sevdiğine...Yürekte adeta kasırga var.Ama büyük bir sabırla sergiliyor kendini.Çok mücadele etmiş belli hayatla...İfadeler çok derin.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılar sunuyorum.
neneh.
@neneh-
6 Ağustos 2009 Perşembe 19:40:46
Hece güzel, şiir güzel, mana muhteşem!Kaleminiz daim çağlasın üstadım.Saygılar .
Ne yazar, @Tayyar YILDIRIM
6.8.2009 12:03:59
neneh.
@neneh-
6 Ağustos 2009 Perşembe 19:38:43
“Ben vazgeçilmezim, bensiz olur mu bu dünya?”
Diyen nice insan; sayfalara tık diye bak!..
Ölünce tarihe mal edilmişlermiş güya;
Nasıl atılmışlar çöplüğe, atık diye bak!..

Muhteşem!...Dünyanın başlangıcındn buyana çok vazgeçilmezlerden vazgeçild...

Tarihin çöplüğü, @ekremsama
6.8.2009 09:46:20
neneh.
@neneh-
6 Ağustos 2009 Perşembe 19:30:17
Pabuç olmak suç mu oldu üstadım.
Pabuçsuz yürürsem olmaz ki tadım.
Ayak feveranda yürek açmazda.
Pabuçları bırak değmez üstadım.

Ayaklara giyildiği için midir nedir kızınca pabucumuz hep aklımıza gelir.Hayatın içinde sıkışıp kalmış insanlar...

Pabucum, @ZEKİ TOMBUL
6.8.2009 00:05:59
neneh.
@neneh-
5 Ağustos 2009 Çarşamba 19:14:09
Allah razı olsun.Kandiliniz mübarek olsun değerli yürek.Allah'a emanet olunuz.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.111
Şiir Okunma
1.347.438
Yazı Okunma
99.126
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL